Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk! Nå er det en drøy time til jeg skal trene. :hoppe: Har bare igjen å gomle i meg et par knekkebrød og pakke sekken, så rusler jeg til bussen.

Også må jeg nok innom butikken etter treninga. Jeg må ha mer knekkebrød, pålegg og frukt. Også må jeg ha noe til middag. Men hva skal man ha til middag i dag tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den følelsen når man går fra fysikalske til bussen og kjenner stølheten komme sigende... Den følelsen sier meg at de kommende to dagene kan bli interessante... :daane:

*sliten sau på bussen hjem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Jeg klarer å bevege armene i dag - det trodde jeg ikke i går... :ler:

Men dette er ikke dagen for å strikke eller sy... :ler:

Men for en herlig følelse det er å kjenne at kroppen blir brukt igjen. Jeg gleder meg allerede til torsdagens økt. :hoppe:

I dag er det sosialisering som står på programmet. Skal besøke ei venninne i ettermiddag. Og det passer godt med skravling og god mat i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at Sauen er så fornøyd med treninga!

En skrott som blir brukt på godt vis blir en fornøyd skrott :nigo:

Kos deg masse med sosialisering! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokka er ikke åtte enda, og allerede har Turbo klart å pådra seg gult kort (etter et utall advarsler). I dag er virkelig dagen hennes. Og selvsagt skjer det når jeg er stuptrøtt. :Gjesp:

Det ble en mye senere kveld enn planlagt i går kveld. Venninne skulle jo bare vise meg et par teknikker hun bruker når hun lager kort - og plutselig gikk den bussen jeg tenkte jeg skulle ta hjemover - også gikk det visst en buss til - og til slutt MÅTTE jeg bare komme meg med den siste bussen fra bygda hennes som korresponderte med buss til bygda mi... :fnise: Resultatet ble ihvertfall to kort som jeg er veldig fornøyd med. :bolledeig:

I dag skal jeg til samtaletime i byen igjen. Også skal jeg innom foreningen for å spise vafler etterpå. Ja, også skal jeg tømme skapet mitt i garderoben der. Det ligger igjen en del scrappeutstyr der, etter at jeg lagde julekort i fjor. Nå har jeg jo fått ordnet meg arbeidsplass på soverommet. Og etter kvelden i går er jeg superklar for å sette igang kortmakeriet mitt igjen. :hoppe:

Ellers fikk jeg beskjed fra lillesøster i Fuggelland om at vår tante var lagt inn på sykehuset i går kveld. Og da jeg skrudde på pc'n i dag lå det beskjed i innboksen om at hun døde i natt. :trist:

Men jeg har allerede bestemt meg for å ikke dra sørover i begravelse. Lillesøster får representere familien der. Jeg har ikke energi til å legge ut på en sånn reise nå. Men rart å tenke på at jeg nå har igjen kun en tante på pappas side og en på mammas side. Og ingen onkler...

Godt å høre at Sauen er så fornøyd med treninga!

En skrott som blir brukt på godt vis blir en fornøyd skrott :nigo:

Kos deg masse med sosialisering! :hoppe:

Jeg er veldig fornøyd med treninga. Men er veldig spent på hvordan det slår ut på sykdommen min. Det som er vanskelig er å vite hvor mye trening jeg faktisk tåler. Den er så uforutsigbar den sykdommen. Trening er viktig, men for hard trening kan få sykdommen til å bli verre...

Sosialiseringen i går fungerte helt utmerket. Det var var virkelig en sånn kveld jeg trengte nå. En passe blanding av gode seriøse samtaler og gapskratt. Og masse kreativitet ved scrappebordet. :bolledeig:

:danser:

:danser:

PS: klokka passerte visst åtte med god margin fra jeg begynte å skrive innlegget til jeg fikk postet. Og underveis klarte Turbo å pådra seg flere advarsler... :roll:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! :hjerte:

Det går veldig bra med meg. Men jeg tenker veldig mye på mine søskenbarn i dag. :trist:

Og jeg har hatt en veldig god dag. Fin samtaletime. Og et par gode timer i foreningen etterpå. Nå har jeg omsider tømt skapet mitt der. Nå har jeg alt stæsjet mitt hjemme. Og jeg klør etter å komme igang med kortene mine igjen. :hoppe:

Jeg må bare lytte litt til en sliten skrott først. Den har visst behov for litt tid på sofaen akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ny dag og nye muligheter. Egentlig en trøtt start på denne dagen også. Jeg kjenner at jeg har vært ute på farten tre dager på rad. :Gjesp: Og jeg skal avgårde en tur i dag også. Må løfte litt vekter igjen i dag. Også får jeg handle litt mat til helga. Hadde jeg bare visst hva jeg skal spise i helga. Er liksom inne i en litt matlei periode.

Ellers fikk jeg igang kortmakeriet mitt i går kveld. Og det er herlig med arbeidsplass på soverommet. Nå kan jeg begynne på noe, og bare la det ligge til neste dag - uten å tenke på at Turbo ødelegger noe. Hun får riktignok være med når jeg sitter der inne og psuler da. Og frøken hjelpsom er så hjelpsom så... Spesielt spennende er det å ballansere på kanten av søppelbøtta, og prøve å få tak i det som ligger i bunnen av den. :fnise:

Også må jeg takke for alle kondolansene og klemmene fra dere. :klemmer: Det er trist at tante er borte. Men samtidig må jeg innrømme at sorgen ikke sitter så dypt hos meg. Jeg sitter egentlig mest med følelsen av at jeg har vært heldig som har hatt en sånn fargerik tante. Så det er i grunnen like mye glede som tristhet som fyller meg når jeg tenker på henne nå. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Lykke til med trening i dag, og håper du finner noe god mat på veien! :jepp:

Her har det vært kaos så langt, men snart lunsj :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...