Daria Skrevet 23. mai 2021 #3961 Del Skrevet 23. mai 2021 Progressive briller er en tilvenningssak, har jeg hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. mai 2021 #3962 Del Skrevet 24. mai 2021 Hm, over på aggressive briller skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. mai 2021 Forfatter #3963 Del Skrevet 24. mai 2021 I aller høyeste grad aggressive briller ja. Lesedelen fungerer, men avstandsbrillen er bare tåke. Og jeg får hodepine og spysjuke etter en halvtime med de på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. mai 2021 #3964 Del Skrevet 24. mai 2021 Sauen Shaun skrev (4 timer siden): I aller høyeste grad aggressive briller ja. Lesedelen fungerer, men avstandsbrillen er bare tåke. Og jeg får hodepine og spysjuke etter en halvtime med de på... En varant av da jeg byttet nærsyntbriller... Gulvet hellet nedover i flere uker etterpå. Følte meg skikkelig på skråplanet. Og da optiker endret styrke på linser hadde jeg hodepine et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #3965 Del Skrevet 25. mai 2021 Ny time hos optiker i morgen. Ringte og fortalte hvordan de nye brillene fungerer, og det var visst ikke helt sånn det skulle være... Så optikeren mistenker at det kan ha skjedd en feil et eller annet sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. mai 2021 #3966 Del Skrevet 25. mai 2021 Byttet om øyne eller oppnedaggressiv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #3967 Del Skrevet 25. mai 2021 Cata skrev (4 minutter siden): Byttet om øyne eller oppnedaggressiv ? Morradagen får gi svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #3968 Del Skrevet 26. mai 2021 Tur til optiker er utsatt til i morgen. For da har esel/privatsjåfør fri fra jobb. Så da slipper jeg ta bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #3969 Del Skrevet 26. mai 2021 Forøvrig har jeg vært forbryter i dag Skulle bare skynde meg på butikken mellom to regnbyger. Plutselig står jeg midt i butikken, og kommer på at jeg hadde glemt munnbind Aldri har jeg vel hatt det travlere med å komme meg ut av butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. mai 2021 #3970 Del Skrevet 26. mai 2021 Sauen Shaun skrev (2 timer siden): Aldri har jeg vel hatt det travlere med å komme meg ut av butikken... "Galopperende sau observert i åpent byrom" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #3971 Del Skrevet 26. mai 2021 Cata skrev (1 time siden): "Galopperende sau observert i åpent byrom" Jupp 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #3972 Del Skrevet 27. mai 2021 Besøk hos optiker ferdig... Og ingen i butikken skjønte noe som helst. For glassene i brillene stemte ikke med det de hadde bestilt. Og de to parene hadde heller ikke lik styrke. Så ikke rart jeg har slitt med tilvenninga. Så nå er nye briller bestilt. Får tre par nå da. Og ingen er aggressive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mai 2021 #3973 Del Skrevet 27. mai 2021 (endret) Imponerende - spørsmålet er jo hvem sine glass du har fått, og om hen har fått dine. Ta et glass og la det vandre... Et annet spørsmål er hvordan det ikke ble oppdaget - jeg trodde de kontrollsjekket sånt før utlevering... Endret 27. mai 2021 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #3974 Del Skrevet 27. mai 2021 Det merkelige er at styrken i lesedelen på begge parene stemmer, men avstandsdelen er altfor svak på begge parene (men mye svakere på det ene paret). I tillegg hadde de feil vinkling i forhold til skjeve hornhinner på et glass ( mens tre glass var riktig)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mai 2021 #3975 Del Skrevet 27. mai 2021 Sauen Shaun skrev (2 minutter siden): Det merkelige er at styrken i lesedelen på begge parene stemmer, men avstandsdelen er altfor svak på begge parene (men mye svakere på det ene paret). I tillegg hadde de feil vinkling i forhold til skjeve hornhinner på et glass ( mens tre glass var riktig)... Begynner å lure på om glassene ble slipt før eller etter at ølkranene åpnet igjen, men siden du allerede har fått de så må det ha vært før... Men Vinmonopolet har jo vært åpent hele veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #3976 Del Skrevet 27. mai 2021 Roadrunner skrev (3 timer siden): Begynner å lure på om glassene ble slipt før eller etter at ølkranene åpnet igjen, men siden du allerede har fått de så må det ha vært før... Men Vinmonopolet har jo vært åpent hele veien... 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mai 2021 #3977 Del Skrevet 27. mai 2021 Du ser for deg at flere typer glass har vært på vandring underveis i prosessen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mai 2021 #3978 Del Skrevet 27. mai 2021 Daria skrev (34 minutter siden): Du ser for deg at flere typer glass har vært på vandring underveis i prosessen? Tanken har slått meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mai 2021 #3979 Del Skrevet 27. mai 2021 Ikke at du driver og sprer rykter om tvilsom arbeidsmoral i utvalgte bransjer eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mai 2021 #3980 Del Skrevet 27. mai 2021 Daria skrev (Akkurat nå): Ikke at du driver og sprer rykter om tvilsom arbeidsmoral i utvalgte bransjer eller noe... Det var mer for å se etter en smått plausibel forklaring på hvorfor de aggressive brillene til Sauen var så feil. Og da dukket begrepet "ølbriller" opp i det fjerne og så ballet det på seg. @Sauen Shaun Er det riktigst å tiltale eselet med Herr Esel, Mister Esel eller bare Esel? *forbereder morgendagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå