Sauen Shaun Skrevet 27. august 2017 Forfatter #3541 Del Skrevet 27. august 2017 God søndagsmorgen Lenge siden jeg har hatt frokost og kaffe ved pc'n nå. Har vært en periode hvor jeg har dumpet ned i sofaen om morgenen. Og jeg kjenner det er godt å høre på radio, se ut på småfuglene ute på tunet og kjenne at jeg har det ganske så godt - selv om hodet er fullt av rare tanker... Om en time sitter jeg på bussen til byen. Skal på en gudstjeneste. Også får vi se om ettermiddagen eller kvelden gir plass til litt kjas... På 22.8.2017 den 11.29, Daria skrev: Så koselig Hvis dere kjaser vekk timer hver dag høres det vel ut som om du er ganske klar, du også...? Men det er jo ingen grunn til å stresse ting, dere har jo tid og mulighet til å ta det i det tempoet du er komfortabel med. Joda, jeg er da forsåvidt ganske så klar jeg og. Men samtidig tror jeg nok det er greit for oss begge at vi lar tiden jobbe litt. Det er tross alt snakk om to sære middelaldrende mennesker, som har vært single noen år... På 22.8.2017 den 12.38, Skravla skrev: Så koselig. Ja, det er veldig koselig. På 22.8.2017 den 18.15, Roadrunner skrev: Altså, hva har skjedd siden fredag? Da ble det nevnt at status fremdeles var kjas, og noen forsøkte til og med å overbevise meg om at du ikke visste hvor du hadde han... Interessant helg? Det er vel litt sånn at ting skifter litt fra dag til dag. Når jeg legger sammen alle de små tingene, så er jeg sikker på hvor jeg har ham. Men så er det sånn ca annenhver dag at mitt selvbilde og min selvtillit forteller meg at det er ingen som er interessert i noe mer enn vennskap med noen som er så mislykket som meg... Men ja, forrige helg var interessant - like interessant som ethvert møte med den mannen er... På 22.8.2017 den 19.51, Jerle skrev: Dette er jo gøy!!!! Men ta det med ro, det er jo mye bedre enn å stresse inn i noe. Men jeg hopper for det så! Ja, det er veldig gøy. Og uansett hvordan dette ender, så har jeg ihvertfall fått en ny bestevenn. For det finnes ingen som er så lett å prate med. På 22.8.2017 den 21.34, Cata skrev: Jeg lurer også litt på hva som foregår her, dvs. der, nå? På en måte så lurer jeg litt også... Hode og følelser holder ikke helt samme tempo her i gården for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. september 2017 Forfatter #3542 Del Skrevet 12. september 2017 Dagen derpå her... Valgvake til langt på natt funker dårlig for meg... Men det ble såpass spennende at jeg ikke klarte å komme meg i seng til rett tid. Og når jeg såvidt hadde sovnet, ble jeg vekt av tordenvær... Ellers går det i kjasing her i gården... Ikke noe mer enn flørt enda. Men flørt er kjekt det Også er det veldig godt å ha en bestevenn når det er mye å tenke på. Er litt tunge dager for tiden. Men det er bare å ta tiden til hjelp, så blir det bedre etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. september 2017 #3543 Del Skrevet 12. september 2017 Så herlig med flørten da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. september 2017 #3544 Del Skrevet 12. september 2017 Tid og tålmodighet hjelper mot så mangt, påstås det. Men det hjelper å ha noen å blåse ut til av og til også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. september 2017 Forfatter #3545 Del Skrevet 13. september 2017 God morgen Ikke noe tordenvær i natt, men er jammen meg ikke særlig uthvilt i dag likevel... Men det blir sikkert en fin dag likevel. Ikke mange planer i dag. Men skal spise middag hos ei venninne i ettermiddag. Det står visst fårikål på menyen... 12 timer siden, loffen skrev: Så herlig med flørten da! Ja, det er koselig det. Og i grunnen helt greit at det bare er på det nivået foreløpig... Har det ikke travelt med å gå lenger enn det... 11 timer siden, Daria skrev: Tid og tålmodighet hjelper mot så mangt, påstås det. Men det hjelper å ha noen å blåse ut til av og til også Ja, det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. september 2017 #3546 Del Skrevet 13. september 2017 Koselig å se deg innom her igjen! Long time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. september 2017 #3547 Del Skrevet 13. september 2017 Fårikål Vi oppdaget i sommer at min fetters kone (i den danske delen av familien) aldri hadde hørt om fårikål - sånn umiddelbart synes hun ikke det hørtes så fristende ut heller - Bare kål og fårekjøtt? Kokt i timesvis?! Gjett hva hun må få neste gang de kommer oppover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. september 2017 Forfatter #3548 Del Skrevet 15. september 2017 God formiddag Det er jammen meg sol i dag. Blir en rusletur i sentrum utpå dagen. Men før den tid har jeg et kort jeg skal lage. Har fått inn en bestilling som skal være ferdig til søndag. Ellers er det egentlig en sliten sau for tiden. Høsten med mye drittvær tar på. Har i noen uker slitt med betennelse i et tåledd, og det gir seg visst aldri. Og i tillegg skjer det litt mye rundt meg. Blant annet ser det ut til at familien Bulk flytter nordover til saueland igjen til sommeren. Det har blitt noe sykdom i svogers familie, i tillegg til at svoger ikke trives her sør... Men jeg tror jeg kommer til å bli igjen her sør... Også kjenner jeg litt på at det er et par dager siden siste kjas nå. En viss person har jobbet til langt på natt (og det får være måte på hvor lenge jeg sitter oppe for å få nattaklemmen )... Får håpe det blir en klem eller to iløpet av helga... På 13.9.2017 den 9.38, Roadrunner skrev: Koselig å se deg innom her igjen! Long time! Ja, jeg har vært litt fraværende en stund. Mye å tenke på - og lite energi til å dele ting... På 13.9.2017 den 10.19, Daria skrev: Fårikål Vi oppdaget i sommer at min fetters kone (i den danske delen av familien) aldri hadde hørt om fårikål - sånn umiddelbart synes hun ikke det hørtes så fristende ut heller - Bare kål og fårekjøtt? Kokt i timesvis?! Gjett hva hun må få neste gang de kommer oppover Da har hun virkelig noe å glede seg til. Tror jeg må ha fårikål igjen i slutten av neste uke. Tenker jeg må få trygda først. For da har jeg råd til å invitere familien Bulk på middag og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. september 2017 #3549 Del Skrevet 15. september 2017 Du har vel annet også som holder deg igjen i sør nå Jeg har jo hatt inntrykk av at du trives og har vært fornøyd med valget om å flytte, også før den store kjasinga tok til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. september 2017 #3550 Del Skrevet 15. september 2017 Usj da, dumt å flytte ned pga. familie og så flytter de opp igjen. Skjønner det blir litt tenkearbeid da. Men det passer kanskje ikke å flytte etter akkurat nå...? *sier meg enig med @Daria * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. september 2017 #3551 Del Skrevet 15. september 2017 Her er det visst lenge siden sist jeg var... men her var det jo litt å for da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2017 Forfatter #3552 Del Skrevet 16. september 2017 God morgen 21 timer siden, Daria skrev: Du har vel annet også som holder deg igjen i sør nå Jeg har jo hatt inntrykk av at du trives og har vært fornøyd med valget om å flytte, også før den store kjasinga tok til... Ja, jeg trives jo godt her, både med og uten kjasinga. Nå har ikke kjasinga kommet til et sånt nivå at det blir avgjørende for om jeg blir her eller ikke. Men det er absolutt en bonus hvis jeg bestemmer meg for å bli... 15 timer siden, Cata skrev: Usj da, dumt å flytte ned pga. familie og så flytter de opp igjen. Skjønner det blir litt tenkearbeid da. Men det passer kanskje ikke å flytte etter akkurat nå...? *sier meg enig med @Daria * Jeg må gå noen runder med meg selv ja. Men sannsynligvis blir jeg her. Ikke minst fordi vinteren her er mye kortere, og sommeren lengre og varmere... Dessuten er det dyrt å flytte... *fattig sau* 9 timer siden, Loevinna skrev: Her er det visst lenge siden sist jeg var... men her var det jo litt å for da!! Heisann. Koselig å se deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. september 2017 #3553 Del Skrevet 16. september 2017 51 minutter siden, Sauen Shaun skrev: God morgen Ja, jeg trives jo godt her, både med og uten kjasinga. Nå har ikke kjasinga kommet til et sånt nivå at det blir avgjørende for om jeg blir her eller ikke. Men det er absolutt en bonus hvis jeg bestemmer meg for å bli... Jeg må gå noen runder med meg selv ja. Men sannsynligvis blir jeg her. Ikke minst fordi vinteren her er mye kortere, og sommeren lengre og varmere... Dessuten er det dyrt å flytte... *fattig sau* Trenger jo heller ikke bestemme deg på sekundet. Du kan jo bli en stund og nyte kjasinga og heller flytte senere hvis småtrollene trekker FOR mye. Det er jo ikke sånn at du aldri kan flytte tilbake til Saueland om du ikke gjør det på øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 18. september 2017 #3554 Del Skrevet 18. september 2017 Dumt at familien Bulk skal trekke nordover igjen, men heldigvis trives du jo godt. Skjønner godt om du vurderer det samme. Selv med alle plussider som er i sør. Håper du har fått en kjaseklem nå, det er jo alltid godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. september 2017 Forfatter #3555 Del Skrevet 20. september 2017 God morgen Onsdag og to poster på programmet i dag. Først er det onsdagslunsj med en fin gjeng. Også blir det et kulturelt arrangement i kveld. Der skal en av mine favoritt-forfattere delta. Godt med litt positivt påfyll for en sliten sau. Er litt mye å tenke på for tiden. Det koker såpass i toppen at jeg frykter jeg ender opp som smalahove... På 16.9.2017 den 10.17, Cata skrev: Trenger jo heller ikke bestemme deg på sekundet. Du kan jo bli en stund og nyte kjasinga og heller flytte senere hvis småtrollene trekker FOR mye. Det er jo ikke sånn at du aldri kan flytte tilbake til Saueland om du ikke gjør det på øyeblikket. Helt sant. Jeg trenger ikke bestemme meg nå. Og jeg tror egentlig ikke det er min avgjørelse som stresser meg mest. Tror i grunnen det er bekymringen for alt som skal på plass for familien Bulk som tar mest plass... *bekymret hønemor* På 18.9.2017 den 14.14, Jerle skrev: Dumt at familien Bulk skal trekke nordover igjen, men heldigvis trives du jo godt. Skjønner godt om du vurderer det samme. Selv med alle plussider som er i sør. Håper du har fått en kjaseklem nå, det er jo alltid godt Joda, har da fått en kjaseklem eller to siden du skrev. Men det ble ingen i går... Jeg tror nok jeg tar sikte på å bli her ihvertfall i ett år uten dem, slik at jeg får se hvordan det fungerer før jeg bestemmer meg. Men vi får bare se hvordan det går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. september 2017 #3556 Del Skrevet 20. september 2017 Konsentrer deg om dine egne bekymringer, og la familien Bulk ta seg av sine - de er voksne mennesker og vet hva de gjør. *påpeker det åpenbare fordi jeg vet av egen erfaring at man kan trenge å høre fra andre ting man egentlig godt vet selv* Men smalahove er jo godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. september 2017 #3557 Del Skrevet 20. september 2017 Daria kan være ganske smart, for eksempel når hun nevner at du bør tenke på deg selv og dine bekymringer, og la andre håndtere sine. Jeg vet det er mye enklere sagt enn gjort, men det er nå sånn uansett. Terapeuten stiller klar på tirsdag, klar for terapi over en god middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. september 2017 Forfatter #3558 Del Skrevet 20. september 2017 Onsdagslunsjen er unnagjort. Så da er det bare å hvile ut til kveldens arrangement. Gleder meg veldig til å høre en helt fantastisk forfatter live 4 timer siden, Daria skrev: Konsentrer deg om dine egne bekymringer, og la familien Bulk ta seg av sine - de er voksne mennesker og vet hva de gjør. *påpeker det åpenbare fordi jeg vet av egen erfaring at man kan trenge å høre fra andre ting man egentlig godt vet selv* Men smalahove er jo godt... Jeg vet du har helt rett. Og smalahove tør jeg ikke smake. Når maten ligger på fatet og ser på meg mister jeg matlyst av... 4 timer siden, Roadrunner skrev: Daria kan være ganske smart, for eksempel når hun nevner at du bør tenke på deg selv og dine bekymringer, og la andre håndtere sine. Jeg vet det er mye enklere sagt enn gjort, men det er nå sånn uansett. Terapeuten stiller klar på tirsdag, klar for terapi over en god middag Daria er smart, og hun har helt rett Gleder meg til tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. september 2017 #3559 Del Skrevet 20. september 2017 4 timer siden, Roadrunner skrev: Daria kan være ganske smart, Akkurat nå, Sauen Shaun skrev: Daria er smart, Jeg fortrekker sauens ordvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. september 2017 #3560 Del Skrevet 22. september 2017 Innom og sier hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå