Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Høres deilig ut å sose rundt i pysjen! Jeg forsov meg i dag, det er aldri en bra start, selv om jeg rakk jobb. :sukk:

Men dagen bringer både frisørtime og juleforestilling med eldste jenta, så jeg vet at dagen blir bedre enn sjokk-morgenen.

Morsomt når ungene står opp og gjør seg klar lenge før foreldrene våkner... Litt omvendt hos oss, enn hos andre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Ute er det stupmørkt enda, men på radioen sies det at været skal bli ganske greit i dag. Så da blir det vel å rusle til onsdagslunsjen. Gleder meg til å se igjen alle de flotte menneskene der. :jepp:

Og i ettermiddag skal tante avgårde for å se på et kulturskolearrangement som lille niese skal være med på. Gleder meg til å se veslas første oppvisning. :hjerte: 

Gårdagen forsvant liksom bare på merkelig vis. Soset rundt i pysjen hele formiddagen. Så fikk jeg ordnet den krumkakerøra. Så fikk jeg uventet besøk. Og når de reiste var det bare å få stekt kakene. Og da var det kveld, og jeg landet i godstolen med fjernkontrollen i hånda...  

Høres deilig ut å sose rundt i pysjen! Jeg forsov meg i dag, det er aldri en bra start, selv om jeg rakk jobb. :sukk:

Men dagen bringer både frisørtime og juleforestilling med eldste jenta, så jeg vet at dagen blir bedre enn sjokk-morgenen.

Morsomt når ungene står opp og gjør seg klar lenge før foreldrene våkner... Litt omvendt hos oss, enn hos andre. :ler:

Forsovelse er en dårlig start på dagen... :troest: 

Men jeg regner med at det ble en fin avslutning med stell av hår og underholdning av eldstejenta. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:
Bøttet ned i natt, så satser på at det blir en fin dag i dag med litt :sol: Var i alle fall stjerneklart da jeg gikk til bilen i morges :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har det bøttet ned, og det gjør det fremdeles... :regn:  Og gjett om jeg gleder meg til å ha utendørs oppdrag for foreningen... :roll:  Men-men, satser på at det blir et trivelig oppdrag uansett vær... :jepp:  

Ettermiddagen i går ble forøvrig veldig fin. Gøy å se og høre alle de flinke kulturskoleelevene opptre. Det var dansere, sangere og musikere i fleng. Veldig kos. :hjerte: 

God morgen! :kaffekopp:
Bøttet ned i natt, så satser på at det blir en fin dag i dag med litt :sol: Var i alle fall stjerneklart da jeg gikk til bilen i morges :strix:

Ja, dagen i går ble veldig fin. Både med onsdagslunsj og kulturskolearrangement. Og det var fint vær helt til jeg skulle gå hjem fra kulturskolen... :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du får det fint utendørs med foreningen jeg, ser ut til at det letter, og yr melder også at det skal bli bedre enn i natt. Så krysser fingrene for en positiv, tørr og ikke altfor kald opplevelse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter en god kopp med kaffe før dagen braker løs. I dag skal jeg først i kirka. Også må jeg få laget noen bursdagskort, kjøpt en bursdagsgave, pakket julegaver, handlet inn til kake... Joda, denne dagen kommer til å gå fort... :ler:

Forøvrig veldig fornøyd med at jeg kom i mål med nesten alt av julegaver i går. :hoppendeglad: Mangler en fleecebukse til minstenevø, men akkurat det får jeg kjøpt rett nedi gata her, så det er ikke noe stress.

Tror du får det fint utendørs med foreningen jeg, ser ut til at det letter, og yr melder også at det skal bli bedre enn i natt. Så krysser fingrene for en positiv, tørr og ikke altfor kald opplevelse :jepp:

Det ble et par fine timer ute i går. Det er så koselig på de utendørsoppdragene. Er så utrolig mange trivelige folk å møte. :jepp: Men vått og kaldt ble det. :fryser: Det kom et par skikkelige byger. Og det blåste sånn at det var rene paraplymasakren i gågata... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis været deres har vært slik som her, så misunner jeg deg ikke å stå ute. *fryserheletidenpåtrossavmasseull*

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært lange, fine og slitsomme dager i det siste. :jepp:  Men alle julegaver som skal sendes er sendt. :hoppe:  Kaka jeg bakte i går ble vellykket. Og jeg hadde en fantastisk ettermiddag/kveld i bursdag hos venninne. :strix: 

I dag har jeg store forhåpninger om å sløve meg gjennom dagen. Kanskje jeg får kost meg litt i kortmakeriet i dag. Jeg er langt fra i mål med årets julekort. Og jeg er jammen ikke sikker på om jeg får sendt ut alle jeg burde sendt... Kanskje må det bli nyttårskort på en del... Jeg orker ikke stresse med det. Det er andre og viktigere ting å bruke de kreftene jeg ikke har på... De kommende dagene skal jeg hjelpe til med pakking av julemat til fattige i kommunen her... 

Hvis været deres har vært slik som her, så misunner jeg deg ikke å stå ute. *fryserheletidenpåtrossavmasseull*

Jeg har egentlig ikke frosset så mye hittil i vinter. Var bare den dagen jeg var på utendørsoppdrag at jeg ble kald. Det har jo vært noen dager med regn og vind, men temperaturen har ikke vært ille. Og nå er det klarvær og minusgrader. :jepp: 

Luftig her også. *detnyekontoreterheldigvisvarmereenndetgamle*

Aldri så galt at flyttinga ikke er godt for noe... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tur innom mens jeg koser meg med siste kaffeskvetten. Snart må jeg ut og farte. Først en tur på legesenteret for å ta blodprøver. Sist jeg tok prøver var leverprøvene litt forhøyet, så jeg må ta kontrollprøver for å se om det var noe forbigående eller om det er noe som må undersøkes nærmere...

Og utpå formiddagen kommer venninne for å hente meg. Og da braker det løs med årets julematutdeling. To dager med full fart regner jeg med. :jepp: 

Du er så flink til å bake kaker Sauen! :smilbla:

:helen:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller god og god... Dagen startet med en trist nyhet som ventet på telefonen min. Den angår ikke meg direkte, men har stor betydning for mini-nevø... I grunnen har det vært i overkant mange dramatiske hendelser i det siste... :sukk: Ja, og på radioen får jeg stadig oppdateringer om brannen i Posebyen i byen

Men-men, dagen min kommer nok til å gå i samme spor som gårsdagen. Hadde det i grunnen veldig gøy i går. Og det tror jeg nok jeg får i dag og. Mye rart og fint og rørende man opplever i forbindelse med veldedig arbeid.  Gleder meg til dagen jeg. :jepp: 

Mårnings! :kaffekopp:
Lykke til hos legen i dag! Håper leverprøvene er fine og at alt er bra med skrotten. :jepp:

Takk for :kaffekopp:  

Jeg var ikke hos legen i går. Jeg var bare på laboratoriet og tok blodprøver. Svaret kommer vel om noen dager. Og da håper jeg prøvene har normalisert seg. Jeg er definitivt ikke innstilt på mer helsekrøll nå... 

Lykke til hos legen! 😘

Takk-takk. :klem: Legetime har jeg ikke før lille julaften... 

Lykke til med blodprøver og matutdeling. 

Takk. Årelatinga gikk fint den. Det samme gjorde matutdelinga. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen gikk veldig fort. Det ble noen hektiske og veldig fine timer. Og da jeg landet i godstolen utpå ettermiddagen var jeg fryktelig sliten, men veldig fornøyd... :jepp: Og jeg er ferdig med min innsats i veldedig arbeid for i år. Nå skal jeg bare kose meg framover. :jepp: 

I dag er det siste onsdagslunsj for i år. Gleder meg veldig. Kjenner at jeg trenger mye sosialt samvær nå. Har blitt altfor mange kvelder hjemme alene de siste par månedene. Og det går på humøret løs... Men onsdagslunsjen pleier å hjelpe godt. :jepp:  Også venter det en bysleng og middag sammen med Fuggel'n i ettermiddag/kveld. :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sending er mottatt :) Og sendt i retur i går ;) (Da hold jeg fristen, så det bør komme fram)

Ha en strålende dag. :klem: 

Godt at den har kommet fram. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagen ble helt fantastisk. :strix: Nydelig mat, trivelig selskap og flott underholdning på onsdagslunsjen. :strix: Deretter bar det til byen. Først en brus sammen med bestisen min og hennes nye flamme. Også dukket Fuggel'n opp. Da ble det rusletur i regnet. Hørte vakker musikk fra domkirketårnet, så litt i torgbodene og tuslet på restaurant. Der spiste vi en slags juletapas med masse spennende og veldig god mat. Og skravlet og koste oss. :strix:  

I dag står det frisør på programmet på formiddagen. Og juleavslutning for bibelgruppa i kveld. :jepp: 

Jeg har også mottatt og sendt. :danser:

Sååå fint kort Sauen! :strix:

:klemmer:

:klemmer:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...