AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #61 Skrevet 16. desember 2013 Og gå gjerne til en sykepleier for støttesamtaler, men du trenger åpenbart noe mer på sikt. Jeg ventet 1,5 år på riktig behandling. Anonymous poster hash: 2263f...0a0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #62 Skrevet 16. desember 2013 Les om vegetoterapiAnonymous poster hash: 2263f...0a0 Hvorfor burde dette avskaffes?Anonymous poster hash: 25e2b...fa1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #63 Skrevet 16. desember 2013 Sjansen er selvsagt større for at en psykolog har peiling enn at en sykepleier har det, men i TS sitt tilfelle så har hun jo egentlig ingen andre alternativ enn å prøve med den behandleren hun har fått. Det er umulig å oppdrive lister over flinke psykologer, så det er ikke bare å flytte mange mil for korrekt behandling. Noen av oss kan ikke velge og vrake i behandlere.. Metakognitiv terapi praktiseres forresten også av sykepleiere. Jeg hadde selv ikke noe utbytte av det, men har i utgangspunktet mer tro på det enn kognitiv terapi. I alle fall til traumer. Anonymous poster hash: c2ceb...39e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #64 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har slitt med PTSD i 30 år og trodde jeg måtte leve med det resten av livet. 15 timer med metakognitiv terapi gjorde sitt for meg og jeg er nå frisk. Anonymous poster hash: 22f46...463 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #65 Skrevet 16. desember 2013 Har lest litt, usikker på om det vil være noe for meg. Jeg sliter ikke med tankespinn eller særlig negative tanker. Jeg har angst som "lammer", i tillegg til at den gir uro som gjør at jeg ikke sover. Men tankene mine har det fint, problemet ligger ikke der. Anonymous poster hash: 25e2b...fa1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå