AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #81 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er ikke naiv (godtroende) når jeg sier at jeg ikke er attraktiv. Tro meg, du hadde tatt en pris du også for å ha sex med meg, selv om du sikkert hadde nytt det med øynene lukket Anonymous poster hash: 1012a...b02 Har du prøvd å gjøre noe med utseendet ditt da? Det er sjeldent jeg møter mennesker som er stygge altså. Og mennesker som er mindre pene er ofte mennesker som ikke steller seg. Endre frisyre, klesstil osv kan gjøre underverker Anonymous poster hash: a0445...d48
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #82 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er forresten langt i fra feminist. Men selvfølgelig dømmer jeg menn som kjøper sex, samme med kvinner som kjøper sex. De nedverdiger jo seg Så du er i mot likestilling? Siden du er langt i fra feminist altså Anonymous poster hash: a0445...d48
waco Skrevet 7. desember 2013 #83 Skrevet 7. desember 2013 Er det ikke flaut å tenke på at hun ikke nyter det i det hele tatt, og bare gjør det for pengene? Sex handler ikke bare om egen nytelse/orgasme, da kunne du like gjerne bare runket. Det skal jo være et samspill mellom to stykker som begge skal nyte fordi de begjærer hverandre. Du har bare hatt sex med en dame som om det var et objekt, som en fleshlight eller høyrehånden din. Du er nesten jomfru... Jeg vet at jenter ikke forstår mye, men at dere forsto så lite? Hva forhindrer deg i å like sex og penger? Om du kan velge mellom ti gutter, og du liker dem allesammen, hva er galt med å ta den som betaler mest om man liker det? Har du ligget med noen one night stand? Som ei hore? Er det sånn at dersom du ligger med en fremmed så er det helt fantastisk, men hvis han fremmede ga deg femhundre så skal du lissom være undertrykket? Hva om det den fremmede som er undertrykket og du som har makten da? Kvinner er litt dumme tror jeg? Er dere litt dumme siden dere mener at en som får betalt for sex er mer undertrykket enn en som ikke får betalt for sex?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #84 Skrevet 7. desember 2013 Å være i et forhold er en tap-tap situasjon for en mann. Anonymous poster hash: 5807c...7f1 Ganske typisk av mennesker som aldri har vært i et forhold som sier dette. Om det hadde vært så jævlig, så hadde ikke menn vært i et forhold heller. Jeg vil tro flertallet trives bedre i forhold enn som singel. Men du skal godt få lov til å tro det om du føler deg bedre av å tro på det, men det er ganske feil Anonymous poster hash: a0445...d48
waco Skrevet 7. desember 2013 #85 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er forresten langt i fra feminist. Men selvfølgelig dømmer jeg menn som kjøper sex, samme med kvinner som kjøper sex. De nedverdiger jo seg Hva med sånne mannehorer som meg da? Menn som liker å ta betalt av kvinnfolk, har du den aller dypeste forakt mot sånne som meg også? Menn som nekter å pule dersom vi ikke fikk cash? Vi som bytter kapital mot ligg? Ensomhet i bytte mot penger? Vi leiter etter ensomme og triste damer ute i samfunnet vi kan ligge med for penger? Hva med sånne som oss? Vi uskyldige horene? Vi gjør aldri noe gærent vi. Det er så flott å være horer sånne som oss, fordi vi kan bare skylde på vond oppvekst samtidig som vi sier at alle horekunder har en bra oppvekst! Vi kan si vi er ulykkelige vi, mens alle kundene er de lykkelige! Faen, at det går an å være så trangsynt som kvinner. Jeg hadde vært flau!
Gjest Awzm me Skrevet 7. desember 2013 #86 Skrevet 7. desember 2013 Så du er i mot likestilling? Siden du er langt i fra feminist altså Anonymous poster hash: a0445...d48 Nei, er ikke i mot likestilling. Men har ikke troen på at det noen gang kan bli 100% likestilling, og det har jeg full forståelse for. Jeg er mer for rettferdighet enn likestilling, liker jeg å si. Liker ikke hvordan mange selvutnevnte feminister er, med mannehat osv, selv om de går over til å være noe annet enn feminister til slutt, synes jeg. Men det var veldig off topic. Jeg vet at jenter ikke forstår mye, men at dere forsto så lite? Hva forhindrer deg i å like sex og penger? Om du kan velge mellom ti gutter, og du liker dem allesammen, hva er galt med å ta den som betaler mest om man liker det? Har du ligget med noen one night stand? Som ei hore? Er det sånn at dersom du ligger med en fremmed så er det helt fantastisk, men hvis han fremmede ga deg femhundre så skal du lissom være undertrykket? Hva om det den fremmede som er undertrykket og du som har makten da? Kvinner er litt dumme tror jeg? Er dere litt dumme siden dere mener at en som får betalt for sex er mer undertrykket enn en som ikke får betalt for sex? Nå har du tatt jeg har skrevet helt ut av sammenheng da. Men om hun ikke vil ha sex med en mann med mindre hun får penger for det, så kan hun vel ikke ha så veldig lyst på han heller. Og nei, synes ikke det er undertrykkelse å ta penger for sex, bare rart og feil. Hvorfor selge noe kundene kunne fått gratis et annet sted. Om du tror kvinner er dumme eller ikke bryr jeg meg ikke så mye om, siden det ikke var trådens tema. Mener ikke noen er undertrykket, men at horekunden spesielt har fått mindre verdi. Han gir jo penger til en annen, enda horen får akkurat det samme ut av det som mannen(ifølge deg ihvertall), hvorfor skal han da betale for det? Jo, fordi han tydeligvis er dårligere og mer desperat. Hva med sånne mannehorer som meg da? Menn som liker å ta betalt av kvinnfolk, har du den aller dypeste forakt mot sånne som meg også? Menn som nekter å pule dersom vi ikke fikk cash? Vi som bytter kapital mot ligg? Ensomhet i bytte mot penger? Vi leiter etter ensomme og triste damer ute i samfunnet vi kan ligge med for penger? Hva med sånne som oss? Vi uskyldige horene? Vi gjør aldri noe gærent vi. Det er så flott å være horer sånne som oss, fordi vi kan bare skylde på vond oppvekst samtidig som vi sier at alle horekunder har en bra oppvekst! Vi kan si vi er ulykkelige vi, mens alle kundene er de lykkelige! Faen, at det går an å være så trangsynt som kvinner. Jeg hadde vært flau! Igjen så skriver du helt ut av sammenheng i forhold til det jeg skrev. Er du en mannehore? Altså, du tar betalt for sex? Har helt likt syn på deg som på kvinnelige horer i så fall.. ? Skjønte egentlig ikke hva du ville frem til her...
yggod Skrevet 7. desember 2013 #87 Skrevet 7. desember 2013 Hei alle sammen. Syntes nesten jeg måtte kommentere denne tråden for å nyansere dette temaet noe. Trådstarter her ser ut som han fyller alle klisjeene til en horekunde , så ikke så rart at alle går til "angrep". Men jeg er langt ifra enige i mange av de påstandene som kommer frem. Først av alt tror jeg at å leve livet uten noen form for kroppskontakt eller intimitet med et annet menneske er svært tungt og frustrerende. Derfor tror jeg at det for mange kan oppleves både godt og befriende å være sammen med en prostituert om det ikke finnes andre alternativer. Og det at sexen med en eskorte ikke kan oppleves som noe fint, tror jeg er feil. Men det å være sammen med en ektefelle som sjelden eller aldri ønsker å ligge med deg eller ta initiativ til sex, eller har kun sex av pliktfølelse en sjelden gang iblant (som jeg tror mange, spesielt menn der ute opplever) DET er tomt og gir lav tilfredsstillelse. Til dere jenter så er det klart det er deilig for en mann å møte en vakker, ung kvinne som er "ekspert" på å gi nytelse i senga og som får deg til å føle deg sexy og atraktiv etc. Dessuten tror jeg (uten å vite for mye) at mange av de som er eskortepiker i Norge, er unge jenter fra Europa som ikke har jobb i hjemlandet og ser på det som en grei løsning å komme til Norge å tjene gode penger i noen år ved å selge sex. Dessuten er den virkelige "horekunden" like gjerne en ung, vellykket kjekk mann med kone og barn, enn som klisjeen om den ensomme perverse horebukken. Og han behandler stort sett jenta bra og betaler godt, og begge er fornøyde. Jeg er selv i et forhold som ligner litt beskrivelsen over, og har i mang en fortvilet stund vurdert å kjøpe sex. Å jeg kunne nok like gjerne vært en av mennene til en av dere som har svart i denne tråden. Hovedpoenget mitt er at: 1. Man ikke må forsømme partneren sin med nærhet, intimitet og sex, det er det verste som kan skje i et forhold. 2. At de som kjøper og selger sex like gjerne kunne vært deg og meg, i en gitt livssituasjon. Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå