Gå til innhold

Forsvarer horeknulling

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=ie1sTDSOXpg

Se i allfall begynnelsen

Anonymous poster hash: 21c14...91f

Salg av sex er forbundet med tvang av samme grunn som at salg av drugs er forbundet med tvang. Forbud skaper tvang.

Anonymous poster hash: 1012a...b02

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=ie1sTDSOXpg

Se i allfall begynnelsen

Anonymous poster hash: 21c14...91f

Så begynnelsen.

Ei hore stjeler pengene fra en mann og blir kastet ut av vinduet.

Anonymous poster hash: 5807c...7f1

Gjest Blubberella
Skrevet

... og ikke minst TID.

Og tid er penger, alltid. Å pleie et forhold koster derfor utrolig mye.

Hvis menn brukte tiden det tar å pleie forhold på å tjene penger, så ville flere menn hatt solid økonomi.

I tillegg betaler menn generelt mer enn kvinner når de er i et forhold.

Å være i et forhold er en tap-tap situasjon for en mann.

Hvorfor koster det så utrolig mye å pleie et forhold? Hvilke damer er det du omgås egentlig? Grådige sminkedukker som krever å få roser daglig, spise på restaurant og få låne bankkortet deres til shopping? I min verden skal man klare seg selv og ikke være avhengig av en mann. I mitt forhold deler vi likt på utgiftene men siden jeg tjener mer enn mannen spytter jeg gjerne i litt ekstra av og til så han ikke skal bli blakk. Jeg kunne aldri ha levd på en manns penger. Dersom han skal bruke penger på meg skal det være etter eget ønske og ikke fordi jeg krever det eller fordi han er redd for å miste meg.

Det var en kort periode der jeg hadde dårligere råd enn han men det kunne aldri ha falt meg inn å snylte på han eller kreve at han skulle bruke pengene sine på meg.

Og jeg er da ingen unik dame. De fleste damer har faktisk skamvett nok til å ta vare på seg selv. Det er faktisk litt imponerende om du kun havner borti sånne krevende og bortskjemte damer som lever på menn.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke fitta menn blir lei av, men neket som bærer den.

Det er ikke jomfrudommen som skremmer bort damene, men den bitre idioten som bærer den.

Anonymous poster hash: 08b50...2fd

• Liker 7
Skrevet

I min verden skal man klare seg selv og ikke være avhengig av en mann. I mitt forhold deler vi likt på utgiftene

Dersom jeg hadde sjans på damer ville jeg hatt en slik dame!

Gjest Blubberella
Skrevet

Dersom jeg hadde sjans på damer ville jeg hatt en slik dame!

Du, jeg tør vedde på at det finnes opp til flere damer der ute du har sjans på og flesteparten av dem er sånn.

Skrevet

Det er ikke jomfrudommen som skremmer bort damene, men den bitre idioten som bærer den.

2823428qsk6euwfq9.gif

Skrevet

Hvis menn brukte tiden det tar å pleie forhold på å tjene penger, så ville flere menn hatt solid økonomi.

I tillegg betaler menn generelt mer enn kvinner når de er i et forhold.

Å være i et forhold er en tap-tap situasjon for en mann.

Wow, dette er virkelig det mest sinnsyke pisspreiket jeg har lest her inne på lenge.

Punkt 1: I buy my own drinks and pay my own bills!

Punkt 2: Jeg vil tippe at alle som har vært i et forhold har fått mye igjen for det, og også spart penger på å være to om boutgiftene istedenfor en. Dyrere å være enslig enn i forhold.

Punkt 3: Skal du virkelig snakke om hva som blir dyrt for deg kan du jo drite i kjæledyr, barn etc. for all fremtid.

• Liker 1
Skrevet

Wow, dette er virkelig det mest sinnsyke pisspreiket jeg har lest her inne på lenge.

Punkt 1: I buy my own drinks and pay my own bills!

Punkt 2: Jeg vil tippe at alle som har vært i et forhold har fått mye igjen for det, og også spart penger på å være to om boutgiftene istedenfor en. Dyrere å være enslig enn i forhold.

Punkt 3: Skal du virkelig snakke om hva som blir dyrt for deg kan du jo drite i kjæledyr, barn etc. for all fremtid.

Nevn en mann som har blitt rik fordi han er med ei dame!

• Liker 2
Skrevet

Dyrere å være enslig enn i forhold.

Ikke nødvendigvis for mannen. Han sparer kanskje et par tusenlapper i måneden på boutgifter (hvis de deler likt), men han må også betale for dyre middager ute, gaver, reiser, osv.

Skrevet

Jeg kan nevne ganske mange forhold jeg kjenner til hvor mannen nesten ikke tjener diddlysquat og dama tjener mye mer. Vi lever ikke på 1700-tallet, i tilfelle du ikke var klar over det.

Ikke nødvendigvis for mannen. Han sparer kanskje et par tusenlapper i måneden på boutgifter (hvis de deler likt), men han må også betale for dyre middager ute, gaver, reiser, osv.

Nå vet jeg ikke hva slags verden du lever i, men der jeg kommer fra er det ganske vanlig at man får det man selv gir, evt. at man gir etter evne. Hvis den ene tjener mer enn den andre (f.eks. at en er student mens den andre er i full jobb) er det rett og rimelig at den som tjener mest betaler noe mer av de faste utgiftene. Du lever kanskje i en verden hvor det er forventet at mannen skal tjene tre mill. i året og skjemme bort dama med dyre middager, pelskåper, diamanter og ferie på Ibiza - vel, fint for deg, men ikke tro at alle går med på bløffen deres om at halvparten av en manns lønn går til å kurtisere en kvinne. Jeg hadde aldri funnet meg i å bli kjøpt og betalt sånn, og det vil jeg tippe at ingen av venninnene mine hadde gått med på heller. Går litt på å ha selvrespekten i orden og ikke gi slimballer som deg mer ammunisjon.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Det du egentlig forsvarer er at kvinner må ta seg betalt for å pule tapere.

Om det er det yrket de velger, så kommer tapere med på kjøpet. Skjønner ikke helt relevansen - mange menn puler taper-kvinner gratis ;)

• Liker 2
Skrevet

Om det er det yrket de velger, så kommer tapere med på kjøpet. Skjønner ikke helt relevansen - mange menn puler taper-kvinner gratis ;)

Ja has?

Skrevet

Ja has?

Horer er også tapere.

Skrevet

Horer er også tapere.

Argumenter for påstanden din.

Skrevet

Du kaller meg en taper for at damene ikke vil ha meg. Hadde du vært en vinner så hadde du holdt deg for god til å kalle andre for tapere.

Sorry ass... jeg slenger meg på den. Kjøper du sex, så er du faktisk en taper (enough said).

Hva er uansett så galt med deg at du ikke får deg et gratis ligg (foruten dårlig moral)...?

• Liker 1
Skrevet

Skjønner bare ikke hvorfor det er stas å ha sex man har betalt for. "Jasså, du ville ikke hatt sex med meg om jeg så var den siste mannen igjen på jorda? Neivel, hva hvis jeg gir deg 1000 kr da?"

Det ligger mye mer respekt i å være gammeljomfru enn "horeknuller" som du så fint kaller det.

Hvor uempatisk er du egentlig? Tror du menn puler for å få respekt? Sex er vel en naturlig lyst for de aller fleste, og jeg tror de aller fleste vil se på det som et fattig liv å aldri få oppleve det. Det er selvsagt overvurdert, men det er likevel en stor perspektivforskjell av verdien av sex for de som har hatt det og de som er jomfru.

Skrevet

Jeg vet om mange forhold der damen har bedre inntekt (og formue) enn mannen, men det er normalt mannen som tjener mest.

MEN, så noe viktig: Jeg kan nevne VELDIG mange menn som ikke hadde lyktes økonomisk om det ikke var for sin dame/kone.

Nå snakker vi kun økonomi/pengetermer. I tillegg er det mer man kan bli "rik" på.

Det er en grunn til at skikkelige menn med suksess alltid takker kona si :-)

• Liker 1
Skrevet

Respekt betyr ingenting når det kommer fra feminister. At en feminist ikke respekterer meg er ikke en nedverdigelse, men en ære.

Jeg synes du nå skal forklare hva en feminist er jeg :)

Anonymous poster hash: a0445...d48

Gjest Katten.
Skrevet

Ja has?

Så virkelig ikke poenget med innlegget ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...