AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Jeg forsvarer horeknulling. Jeg er selv en mann uten mulighet til å nedlegge damer. Jeg vet at mange feminister vil si at "sex er ingen menneskerett" og si at jeg bør leve sexløst et helt liv. Men det gidder jeg ikke. Jeg knuller horer og forsvarer det. Ville oppleve sex før jeg fylte 40, og hvis noen dømmer meg for det så gir jeg faen. Anonymous poster hash: 1012a...b02 10
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Det du egentlig forsvarer er at kvinner må ta seg betalt for å pule tapere. 9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Du kaller meg en taper for at damene ikke vil ha meg. Hadde du vært en vinner så hadde du holdt deg for god til å kalle andre for tapere. Anonymous poster hash: 1012a...b02 11
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Skjønner bare ikke hvorfor det er stas å ha sex man har betalt for. "Jasså, du ville ikke hatt sex med meg om jeg så var den siste mannen igjen på jorda? Neivel, hva hvis jeg gir deg 1000 kr da?" Det ligger mye mer respekt i å være gammeljomfru enn "horeknuller" som du så fint kaller det. Anonymous poster hash: 08b50...2fd 11
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Snakker du om gatehorer, jenter fra øst-europa som er utsatt for traficking, eller såkalte luksusprostituerte som selv ønsker å prostituere seg. Forsikrer du deg om at jenta virkelig ønsker det selv? Anonymous poster hash: e62bd...59b 9
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Du kaller meg en taper for at damene ikke vil ha meg. Hadde du vært en vinner så hadde du holdt deg for god til å kalle andre for tapere. Anonymous poster hash: 1012a...b02 Skrev jeg at du var en taper?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Skjønner bare ikke hvorfor det er stas å ha sex man har betalt for. "Jasså, du ville ikke hatt sex med meg om jeg så var den siste mannen igjen på jorda? Neivel, hva hvis jeg gir deg 1000 kr da?" Det ligger mye mer respekt i å være gammeljomfru enn "horeknuller" som du så fint kaller det. Anonymous poster hash: 08b50...2fd Sex kommer høyere enn respekt på behovspyramiden. Anonymous poster hash: d3655...636 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Skjønner bare ikke hvorfor det er stas å ha sex man har betalt for. Det er ikke stas, men det er bedre enn å leve i sølibat. For dere som ikke har noen problemer med å få dere noe er det lett å si at det er bedre å være jomfru. Anonymous poster hash: 1012a...b02 1
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Sex kommer høyere enn respekt på behovspyramiden. Anonymous poster hash: d3655...636 Kommer an på hvor hen du bor hen det.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Snakker du om gatehorer, jenter fra øst-europa som er utsatt for traficking, eller såkalte luksusprostituerte som selv ønsker å prostituere seg. Forsikrer du deg om at jenta virkelig ønsker det selv? Anonymous poster hash: e62bd...59b Knuller for det meste når jeg er i utlandet, fordi prisen er mye lavere der. Latvia og Thailand (hvor jeg har leilighet) er favorittene. I Norge kjenner jeg studenter som selger sex for å finansiere studiene sine. Jeg har gjerne avtaler med faste prostituerte, og jeg kjenner dem såpass godt at jeg vet at de liker yrket sitt. Anonymous poster hash: 1012a...b02 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Sex kommer høyere enn respekt på behovspyramiden. Anonymous poster hash: d3655...636 Respekt betyr ingenting når det kommer fra feminister. At en feminist ikke respekterer meg er ikke en nedverdigelse, men en ære. Anonymous poster hash: 1012a...b02 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Knuller for det meste når jeg er i utlandet, fordi prisen er mye lavere der. Latvia og Thailand (hvor jeg har leilighet) er favorittene. I Norge kjenner jeg studenter som selger sex for å finansiere studiene sine. Jeg har gjerne avtaler med faste prostituerte, og jeg kjenner dem såpass godt at jeg vet at de liker yrket sitt. Anonymous poster hash: 1012a...b02 Hvordan behandler du de? Er det bare knulling? Anonymous poster hash: e62bd...59b
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Knuller for det meste når jeg er i utlandet, fordi prisen er mye lavere der. Latvia og Thailand (hvor jeg har leilighet) er favorittene. I Norge kjenner jeg studenter som selger sex for å finansiere studiene sine. Jeg har gjerne avtaler med faste prostituerte, og jeg kjenner dem såpass godt at jeg vet at de liker yrket sitt. Anonymous poster hash: 1012a...b02 Ja, ja, fatter ikke helt hvorfor du må formidle det her til oss, men, men. 3
Tante Bjarne Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Nei til salg av sex!! Fitte er en menneskerett,,,,, Nei fra spøk til vannpistol, knull horene dine du, men ser ikke helt hvorfor du skal utbasunere det her?!
Gjest Awzm me Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Er det ikke flaut å tenke på at hun ikke nyter det i det hele tatt, og bare gjør det for pengene? Sex handler ikke bare om egen nytelse/orgasme, da kunne du like gjerne bare runket. Det skal jo være et samspill mellom to stykker som begge skal nyte fordi de begjærer hverandre. Du har bare hatt sex med en dame som om det var et objekt, som en fleshlight eller høyrehånden din. Du er nesten jomfru... 6
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 Er det ikke flaut å tenke på at hun ikke nyter det i det hele tatt, og bare gjør det for pengene? Sex handler ikke bare om egen nytelse/orgasme, da kunne du like gjerne bare runket. Det skal jo være et samspill mellom to stykker som begge skal nyte fordi de begjærer hverandre. Du har bare hatt sex med en dame som om det var et objekt, som en fleshlight eller høyrehånden din. Du er nesten jomfru... Han er jomfru. Han har aldri opplevd gjensidig lidenskap. 2
Gjest Awzm me Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Han er jomfru. Han har aldri opplevd gjensidig lidenskap. Sant nok, men siden han faktisk har hatt kuk i fitte så tenkte jeg at han ville bruke det som argument for å ikke være jomfru. Men mentalt så er han definitivt jomfru
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Det er ikke stas, men det er bedre enn å leve i sølibat. For dere som ikke har noen problemer med å få dere noe er det lett å si at det er bedre å være jomfru. Anonymous poster hash: 1012a...b02 "Dere"? Jeg har hatt én sexpartner. Har aldri hatt særlig draget og knapt opplevd å bli lagt an på. Jeg var jomfru så lenge at ryktene begynte å gå, og da var det på grensen til at jeg ble tilbudt sympatisex. Likevel valgte jeg å vente litt til og fant til slutt en som ville ha sex med meg fordi han hadde lyst på meg og var glad i meg. Jeg slet litt med å stole på ham etter mange år med skuffelser, men jeg valgte å satse. Det er litt pinlig å være såpass lite erfaren i disse tider hvor alle har to- og tresifrede antall partnere, men det hadde vært enda mer pinlig å kun ha erfaring fra kjøpt sex. Det fysiske behovet kan man dekke på egen hånd. Det psykiske behovet kan kun dekkes av en person man har følelser for, så da er det lite tilfredsstillende å kjøpe sex. Slutt å synes så synd på deg selv. Det er garantert ingenting som virker så avtennende på andre som at man utstråler "jeg er en taper som ingen vil ha". Jeg kjente en som var overbevist om at han ikke fikk seg dame fordi han var for stygg. Dette gjorde at han drakk seg til mot men endte opp med å oppføre seg som en bitter surpomp mot damer. Hvis ei dame var så uheldig å prate med ham eller vise ham interesse ble han bare mistenksom og oppførte seg rart, fordi han var ovebevist om at ingen damer kunne finne ham tiltrekkende. Dette fikk damene til å trekke seg unna og han kom inn i en ond sirkel der hvert avslag ble en ny bekreftelse på hvor stygg han var og hvor kresne og vanskelig damene var. På toppen av det hele husket han jo ikke stort neste dag så han innså jo ikke den egentlige grunnen til at damene holdt seg unna. Anonymous poster hash: 08b50...2fd 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 Hvordan behandler du de? Er det bare knulling? Anonymous poster hash: e62bd...59b Behandler de bra. Og de sier også til meg at ingen behandler dem bedre enn kundene deres. Vanlige folk har bare stygt å si om dem. Anonymous poster hash: 1012a...b02
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 Ser ikke noe galt ved å kjøpe sex. De fleste damer kjøper utseende. Anonymous poster hash: 5807c...7f1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå