AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #21 Skrevet 6. desember 2013 Nei til salg av sex!! Fitte er en menneskerett,,,,, Nei fra spøk til vannpistol, knull horene dine du, men ser ikke helt hvorfor du skal utbasunere det her?! Fordi jeg er lei av å bli stemplet som umoralsk. Anonymous poster hash: 1012a...b02 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #22 Skrevet 6. desember 2013 Snakker du om gatehorer, jenter fra øst-europa som er utsatt for traficking, eller såkalte luksusprostituerte som selv ønsker å prostituere seg. Forsikrer du deg om at jenta virkelig ønsker det selv? Anonymous poster hash: e62bd...59b Ja det er viktig Anonymous poster hash: 5807c...7f1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #23 Skrevet 6. desember 2013 Respekt betyr ingenting når det kommer fra feminister. At en feminist ikke respekterer meg er ikke en nedverdigelse, men en ære. Anonymous poster hash: 1012a...b02 Aha, la meg gjette: du har lullet deg inn i en bitter boble der alle damer som ikke vil ha sex med deg eller ikke synes synd på deg er feminister? Det forklarer alt. Da kan du liksågodt bare fortsette å kjøpe sex for den holdningen er avtennende så det holder. Anonymous poster hash: 08b50...2fd 10
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #24 Skrevet 6. desember 2013 Er det ikke flaut å tenke på at hun ikke nyter det i det hele tatt, og bare gjør det for pengene? Sex handler ikke bare om egen nytelse/orgasme, da kunne du like gjerne bare runket. Det er flauere (og kjipere) å ikke få seg noe. Jomfru på 39 år er ikke særlig kult. Realize it. De nyter det, men som flotte damer er de i en posisjon hvor de kan velge og vrake, og ikke ville gjort det gratis med meg. Runking er ikke det samme som sex. Realize it. Anonymous poster hash: 1012a...b02 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #25 Skrevet 6. desember 2013 Han er jomfru. Han har aldri opplevd gjensidig lidenskap. Og så? Alle har vært jomfru en gang men likevel velger mange å gå for frivillig og gratis sex med noen som begjærer dem. Anonymous poster hash: 08b50...2fd
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #26 Skrevet 6. desember 2013 Sant nok, men siden han faktisk har hatt kuk i fitte så tenkte jeg at han ville bruke det som argument for å ikke være jomfru. Men mentalt så er han definitivt jomfru Og det er mellom øra det seksuelle sitter.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #27 Skrevet 6. desember 2013 Sant nok, men siden han faktisk har hatt kuk i fitte så tenkte jeg at han ville bruke det som argument for å ikke være jomfru. Men mentalt så er han definitivt jomfru Det aller meste sex er bare fysisk sett. Sex i kjærlighets-setting finner bare sted i forhold. I så fall er det bare folk som har hatt kjæreste som er mentalt ikke jomfruer. Folk som bare har hatt ONS er da mentale jomfruer ifølge deg. Anonymous poster hash: 1012a...b02 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #28 Skrevet 6. desember 2013 Sant nok, men siden han faktisk har hatt kuk i fitte så tenkte jeg at han ville bruke det som argument for å ikke være jomfru. Men mentalt så er han definitivt jomfru For det bestemmer du? Anonymous poster hash: 5807c...7f1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #29 Skrevet 6. desember 2013 Og det er mellom øra det seksuelle sitter. Det sexuelle sitter mellom beina. Anonymous poster hash: 5807c...7f1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #30 Skrevet 6. desember 2013 Det aller meste sex er bare fysisk sett. Sex i kjærlighets-setting finner bare sted i forhold. I så fall er det bare folk som har hatt kjæreste som er mentalt ikke jomfruer. Folk som bare har hatt ONS er da mentale jomfruer ifølge deg. Anonymous poster hash: 1012a...b02 Ja, kvinnelogikk i ypperste klasse. Anonymous poster hash: 5807c...7f1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #31 Skrevet 6. desember 2013 Det er flauere (og kjipere) å ikke få seg noe. Jomfru på 39 år er ikke særlig kult. Realize it. De nyter det, men som flotte damer er de i en posisjon hvor de kan velge og vrake, og ikke ville gjort det gratis med meg. Runking er ikke det samme som sex. Realize it. Anonymous poster hash: 1012a...b02 Gjør det vondt å være så naiv? Jeg visste at menn var lette å lure bare man blunker med øyevippene og flasher utrigningen litt ekstra, men ærlig talt?! Du tror ikke horene sier dette til alle de knuller? De lever tross alt av kundene sine, de må holde på dem. Anonymous poster hash: 71b3d...437 6
Gjest Awzm me Skrevet 6. desember 2013 #32 Skrevet 6. desember 2013 Det er flauere (og kjipere) å ikke få seg noe. Jomfru på 39 år er ikke særlig kult. Realize it. De nyter det, men som flotte damer er de i en posisjon hvor de kan velge og vrake, og ikke ville gjort det gratis med meg. Runking er ikke det samme som sex. Realize it. Anonymous poster hash: 1012a...b02 Keep telling yourself that Og det er mellom øra det seksuelle sitter. Nettopp, men ser ikke ut til at de vil forstå det. Det er jo mentalt man blir tent først. Fordi penisen har stå betyr det jo ikke at man er kåt, liksom. Kanskje ikke så rart at ingen vil ha sex med en som ikke forstår det uten å ta betalt, siden han er mindre intelligent. Det tyder ihvertfall på det. Det aller meste sex er bare fysisk sett. Sex i kjærlighets-setting finner bare sted i forhold. I så fall er det bare folk som har hatt kjæreste som er mentalt ikke jomfruer. Folk som bare har hatt ONS er da mentale jomfruer ifølge deg. Anonymous poster hash: 1012a...b02 Nei, det er ikke slik ifølge meg selvom du overanalyserte det slik. Under en one night stand så er det som regel gjensidig begjær, lidenskap og kåtskap, og begge får noe ut av det. Men en hore har ikke begjær ovenfor horekunden. Hun er mest sannsynlig heller ikke kåt på horekunden, og samme hvor mye horekunden sier at hun er det, så tar han feil. Han betaler henne for at han skal tro det da. For det bestemmer du? Anonymous poster hash: 5807c...7f1 Nei, fordi det er logisk. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #33 Skrevet 6. desember 2013 Det aller meste sex er bare fysisk sett. Sex i kjærlighets-setting finner bare sted i forhold. I så fall er det bare folk som har hatt kjæreste som er mentalt ikke jomfruer. Folk som bare har hatt ONS er da mentale jomfruer ifølge deg. Anonymous poster hash: 1012a...b02 Å begjære noen betyr ikke nødvendigvis kjærlighet. Man kan tenne på og begjære en man har ons med uten å være forelsket eller føle dyp kjærlighet. "Følelser" er mer enn kjærlighet. Anonymous poster hash: 08b50...2fd 1
Marie90 Skrevet 6. desember 2013 #34 Skrevet 6. desember 2013 Du gir så mye faen at du måtte starte en tråd? 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #35 Skrevet 6. desember 2013 Nettopp, men ser ikke ut til at de vil forstå det. Det er jo mentalt man blir tent først. Fordi penisen har stå betyr det jo ikke at man er kåt, liksom. Kanskje ikke så rart at ingen vil ha sex med en som ikke forstår det uten å ta betalt, siden han er mindre intelligent. Det tyder ihvertfall på det. Har du penisen, liksom? Anonymous poster hash: 5807c...7f1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #36 Skrevet 6. desember 2013 Det er litt pinlig å være såpass lite erfaren i disse tider hvor alle har to- og tresifrede antall partnere Pinlig er forbokstaven. De fleste jeg kjenner har pult mindt 20 jenter, og da snakker vi ikke horer. Nå har jeg vel kommet meg opp i tosifret antall selv, men antallet er ikke det viktigste. Jeg liker de faste horene mine best. Ville hatt en fast kjæreste hvis jeg hadde sjans, framfor et dusin horer. Anonymous poster hash: 1012a...b02 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #37 Skrevet 6. desember 2013 Gjør det vondt å være så naiv? Jeg visste at menn var lette å lure bare man blunker med øyevippene og flasher utrigningen litt ekstra, men ærlig talt?! Du tror ikke horene sier dette til alle de knuller? De lever tross alt av kundene sine, de må holde på dem. Anonymous poster hash: 71b3d...437 Nettopp! En hore som innrømmer at hun ikke liker det hun driver med eller synes noen av kundene er ekle ville jo miste kundene tvert. Jeg er litt fascinert over at enkelte menn på ene siden mener de må gå til horer fordi ingen kvinner tenner på dem, men så i neste øyeblikk forsvarer horekjøpene sine med at "joda, de horene jeg går til sier at de liker jobben sin og tenner på kundene sine". Anonymous poster hash: 08b50...2fd 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #38 Skrevet 6. desember 2013 Aha, la meg gjette: du har lullet deg inn i en bitter boble der alle damer som ikke vil ha sex med deg eller ikke synes synd på deg er feminister? Nei. Damer er som menn. De vil ha sex med deilige personer av det motsatte kjønn. Og jeg som ikke er deilig må bare innse at den eneste måten å få deilige damer på er å betale for det med penger. Jeg dømmer ikke damene som ikke vil ha sex med meg gratis. Naturen går sin gang. Feminister er de som dømmer menn som kjøper sex. Anonymous poster hash: 1012a...b02 2
Gjest Awzm me Skrevet 6. desember 2013 #39 Skrevet 6. desember 2013 Har du penisen, liksom? Anonymous poster hash: 5807c...7f1 Nei, har jeg skrevet det noe sted? Det var et eksempel. Kan også si at en fitte kan være våt om den blir stimulert f.eks. uten at man nødvendigvis er kåt. Samme som at en penis ikke trenger å være kåt bare fordi den er hard
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #40 Skrevet 6. desember 2013 Nei. Damer er som menn. De vil ha sex med deilige personer av det motsatte kjønn. Og jeg som ikke er deilig må bare innse at den eneste måten å få deilige damer på er å betale for det med penger. Jeg dømmer ikke damene som ikke vil ha sex med meg gratis. Naturen går sin gang. Feminister er de som dømmer menn som kjøper sex. Anonymous poster hash: 1012a...b02 Det er jo slik for de fleste. Damer må pynte seg og bruke make-up, mens menn må betale for det. Du må ikke tro at noen mann får fitte gratis. Anonymous poster hash: 5807c...7f1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå