Gå til innhold

Shy nipples. Er det stygt eller fint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine er puffy eller hva jeg skal kalle det. Har ingen brystvorte, men selve areolaen er hovnet opp på en måte. Jeg HATER det. Hadde store problemer med det før, viste de aldri for noen. Tok et år før eksen fikk se de ordentlig.

Når jeg er kald, opphisset o.l så er det kjempeflotte! Runde faste pupper. Da elsker jeg de over alt på jord og kan ligge å ta å se på de selv for jeg er så fornøyd.

Min nåværende kjæreste ser puppene slik de er uopphisset, men føler meg ikke 100% vel. Men vet han ikke bryr seg og liker puppene mine uansett. Fått mange komplimanger fra han. Greier ikke å ta de til meg helt men.



Anonymous poster hash: c4e78...f5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Superwoman!

Samme her og det irriterer meg grenseløst! De er jo så utrolig flotte når jeg bare er kald eller ordentlig tent!

Anonymous poster hash: a4e86...5f0

Her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er puffy eller hva jeg skal kalle det. Har ingen brystvorte, men selve areolaen er hovnet opp på en måte. Jeg HATER det. Hadde store problemer med det før, viste de aldri for noen. Tok et år før eksen fikk se de ordentlig.

Når jeg er kald, opphisset o.l så er det kjempeflotte! Runde faste pupper. Da elsker jeg de over alt på jord og kan ligge å ta å se på de selv for jeg er så fornøyd.

Min nåværende kjæreste ser puppene slik de er uopphisset, men føler meg ikke 100% vel. Men vet han ikke bryr seg og liker puppene mine uansett. Fått mange komplimanger fra han. Greier ikke å ta de til meg helt men.

Anonymous poster hash: c4e78...f5a

Samme her! Hater det. :P

Anonymous poster hash: a5184...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn at brystvortene ser "oppblåste" og store ut? Slike har jeg også. Irriterende, for de ser nærmest tuberøse ut til vanlig, men pene og runde når de er stive. Jaja, pupper er pupper :)

Anonymous poster hash: 5393a...c92

Har også slike, pluss at jeg har ganske små pupper, mindre enn A-cup.. Synes det er trist! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Mine er puffy eller hva jeg skal kalle det. Har ingen brystvorte, men selve areolaen er hovnet opp på en måte. Jeg HATER det. Hadde store problemer med det før, viste de aldri for noen. Tok et år før eksen fikk se de ordentlig.

Når jeg er kald, opphisset o.l så er det kjempeflotte! Runde faste pupper. Da elsker jeg de over alt på jord og kan ligge å ta å se på de selv for jeg er så fornøyd.

Min nåværende kjæreste ser puppene slik de er uopphisset, men føler meg ikke 100% vel. Men vet han ikke bryr seg og liker puppene mine uansett. Fått mange komplimanger fra han. Greier ikke å ta de til meg helt men.

Anonymous poster hash: c4e78...f5a

Det er så utrolig turnoff med kvinner som begynner å motsi komplimenter / er helt tydelig at de ikke tror på det.

Et kompliment er ikke nødvendigvis et objektivt faktum, men heller hvordan dere er i våre øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...