Gå til innhold

Shy nipples. Er det stygt eller fint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt flate brystvorter som kommer ut ved berøring. Hva synes menn om det? Har ikke brydd meg i stor grad de siste årene, men før, på barneskole og ungdomsskole var det er problem. Av samme grunn soler jeg meg aldri toppløs. Men brystvortene kommer jo ut ved litt berøring, litt kulde eller når jeg er litt opphisset.



Anonymous poster hash: 8c54c...fb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det ganske vanlig da?

Er vel ikke vanlig at de er helt flate vel? Men jeg hadde vært veldig fornøyd, mine popper ut i tide og utide :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke vanlig at de er helt flate vel? Men jeg hadde vært veldig fornøyd, mine popper ut i tide og utide :/

Nei, jeg vet ikke helt hvor flate hun mener at de er da, men...

Jeg tror de færreste menn bryr seg! Pluss, tenk på det sånn: menn som ser deg uten BH kommer sikkert også til å ta på dem/gjøre deg opphisset, og da er de jo ikke flate lenger!

Menn som ser deg uten BH og som ikke tar på deg (hele tiden), er mest sannsynlig:

1. en mann du har ett forhold til, og en mann som er glad deg bryr seg neppe om brystvortene er litt flate

2. en random på stranda, og han kan du blåse langt i hva syns!

Så da er det jo greit uansett? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nippler som stikker over en cm ut fra selve puppen, har aldri sett noen andre med sånne nippler. De trekker seg sammen og blir fine når jeg er kald og noen ganger når jeg er kåt. Har bare fått positive kommentarer på puppene mine så regner med at mannfolka ikke bryr seg noe særlig, de digger pupper uansett :) Poenget var da å eksemplifisere at gutter digger alle pupper, ikke mine pupper :P



Anonymous poster hash: a872a...3ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nippler som stikker over en cm ut fra selve puppen, har aldri sett noen andre med sånne nippler. De trekker seg sammen og blir fine når jeg er kald og noen ganger når jeg er kåt. Har bare fått positive kommentarer på puppene mine så regner med at mannfolka ikke bryr seg noe særlig, de digger pupper uansett :) Poenget var da å eksemplifisere at gutter digger alle pupper, ikke mine pupper :P

Anonymous poster hash: a872a...3ab

Sånn at brystvortene ser "oppblåste" og store ut? Slike har jeg også. Irriterende, for de ser nærmest tuberøse ut til vanlig, men pene og runde når de er stive. Jaja, pupper er pupper :)

Anonymous poster hash: 5393a...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi alle har vårt å " slite" med:) Oppmuntrende svar. Det blir ikke bedre enn hva man gjør det til selv. Har funnet ut at det jeg ikke er fornøyd med påpeker jeg aldri som negativt og later som jeg fint kan vise dem uten bh.

TS



Anonymous poster hash: 8c54c...fb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Én av mine er en såkalt shy nipple. Det er egentlig bare moro, og jeg har aldri fått noe negativ respons på det.

Har også opplevd kvinner med inverted nipples. Ikke turn-on, men heller ikke turn-off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kjipt med nippler festet på puppene. Er vel bedre med en vanlig piercing?

Tittelen står på engelsk; shy nipples. I innlegget står det brystvorter. Dust.

Anonymous poster hash: 67e81...1fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har shy/mild inverted nipple på det ene brystet. Har hatt litt problemer med det selvtillitsmessig, men aldri fått en klage. Ene kjæresten min hadde til og med kosenavn på den og "likte den best" :fnise:



Anonymous poster hash: beba5...ca0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn at brystvortene ser "oppblåste" og store ut? Slike har jeg også. Irriterende, for de ser nærmest tuberøse ut til vanlig, men pene og runde når de er stive. Jaja, pupper er pupper :)Anonymous poster hash: 5393a...c92

Samme her og det irriterer meg grenseløst! De er jo så utrolig flotte når jeg bare er kald eller ordentlig tent!

Anonymous poster hash: a4e86...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har innovernippler. De ser ut som manboobsene til en overvektig 13 år gammel gutt...

Ingen har nå rygget vekk når de har sett de, så tar det som et godt tegn ;)

Anonymous poster hash: 90d02...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Dette er noe du kun tenker på, TS, vi menn tenker på hva vi vil gjøre med puppene dine og resten av deg. Ikke vulgært ment men gutta tenker på deg, ikke på små deler av kroppen din.

Du er garantert flott nok, dette har null og niks å si for andre enn dine egne tanker. Så slutt å tenke sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det fantes så mange begreper for å beskrive brystvorter jeg ... Pupp er pupp, er det ikke?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...