Gå til innhold

er vi fornøyde med underlivet vårt?


siwhel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Riskjeks

Har aldri tenkt over det før jeg begynte å henge på KG. Og nå er jeg for gammel til å begynne å få komplekser for alt mulig ;)

Så ja, veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

Når samme mann gjentatte ganger velger å stikke trynet sitt opp i skrittet mitt og treffer meg igjen og igjen for å gjøre dette velger jeg å tro at han synes dette er ganske ålreit.

Anonymous poster hash: f0bdc...339

Dette er selvsagt sannheten for de aller aller aller fleste, og her kunne i så måte diskusjonen bli avsluttet. Utover dette poenget får du også pluss poeng for den romantiske formuleringen "stikke trynet opp i skrittet mitt" :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvsagt sannheten for de aller aller aller fleste, og her kunne i så måte diskusjonen bli avsluttet. Utover dette poenget får du også pluss poeng for den romantiske formuleringen "stikke trynet opp i skrittet mitt" :takke:

På den andre siden så tok det meg jævla lang tid å like akevitt så..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Aldri tenkt over utseende på underlivet mitt i det hele tatt, før jeg begynte å lese tråder her på kg.

Men ja, fornøyd jeg ;) Ingenting som gjør meg misfornøyd i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tenkt over utseende på underlivet mitt i det hele tatt, før jeg begynte å lese tråder her på kg.

Men ja, fornøyd jeg ;) Ingenting som gjør meg misfornøyd i alle fall.

Det er fordi du ikke har en stor bollemus som meg.

Anonymous poster hash: 905ea...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det er fordi du ikke har en stor bollemus som meg.

Anonymous poster hash: 905ea...22c

Bollemus er bra å ha, deilig for menn å hvile hodet på hvis de skulle bli litt slitne av å slikke. Straks er de klare for en ny dyst ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittfornøyd, selv om jeg ikke har tatt turen der nede siden jeg var 12 og informasjonsheftene fra helsesøster oppfordret oss til å ta med et speil inn på rommet. Har vel hendt litt siden da, men av det jeg har kjent er det rimelig fint :) Eller, jeg synes vaginaer er drittstygt og kvalmt, så egentlig er det like grusomt som alltid - men har ingenting som senker selvtilliten!



Anonymous poster hash: ac0ed...cf9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...