Gå til innhold

er vi fornøyde med underlivet vårt?


siwhel

Anbefalte innlegg

Ja er vi fornøyd med vårt kjønn? Sett linker av menn legger ut bilder av penisene sine. Kvinner som forteller om små og store kj.lepper.

Er du fornøyd? Hvis ja, hva er du fornøyd med.

Hvis nei, hva er du ikke fornøyd med...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Ja, jeg er fornøyd. Hva jeg er fornøyd med synes jeg er et litt pussig spørsmål, jeg har bare aldri tenkt på at jeg ikke burde være det. Det er jo ikke noe galt der nede.

Endret av Raindrops
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er vi fornøyd med vårt kjønn? Sett linker av menn legger ut bilder av penisene sine. Kvinner som forteller om små og store kj.lepper.

Er du fornøyd? Hvis ja, hva er du fornøyd med.

Hvis nei, hva er du ikke fornøyd med...?

Er rimelig fornøyd. Jeg er mann, så jeg må stort sett leve med det jeg har fått utdelt; det er ikke så mye plastikkoperasjoner som er verdt risken for menn.

Kunne jeg valgt, ville jeg hatt en banankrum på den, for det gir bedre stimulans for jentene.

Og hvis jeg kunne valgt fritt ville jeg gjerne hatt 25+ cm og tilsvarende tykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker fitta mi, jeg.

Altså, den ser ut som en slags kjøttetende plante, eventuelt et mutert pinnsvin om jeg ikke har shava på noen dager, men jeg liker den.

Endret av Draug
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja jeg er fornøyd.

En lang periode tenkte jeg aldri over det. Men så begynte jeg å lese om kvinner som ikke likte det og det, for store kjønnslepper osv. Så jeg tok en ekstra kikk og kunne konkludere med at jeg var heldig.

Når det er sagt hadde jeg neppe endret på noe kirurgisk uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere jenter/damer/kvinner som er bekymret for om kjønnsleppene deres er for store:

SKJERPINGS! De aller fleste menn digger store kjønnslepper!!!



Anonymous poster hash: 78fdf...dc1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til alle dere jenter/damer/kvinner som er bekymret for om kjønnsleppene deres er for store: SKJERPINGS! De aller fleste menn digger store kjønnslepper!!! Anonymous poster hash: 78fdf...dc1

Word!

Jeg er veldig godt fornøyd med utstyret og ville ikke forandret på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest åffårno

Har aldri tenkt på det, og det har aldri slått meg at jeg burde bekymre meg over noe.

Jeg ha glodd generelt veldig lite på underlivet mitt, hva er det egentlig man skal se etter? :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er rimelig fornøyd. Jeg er mann, så jeg må stort sett leve med det jeg har fått utdelt; det er ikke så mye plastikkoperasjoner som er verdt risken for menn.

Kunne jeg valgt, ville jeg hatt en banankrum på den, for det gir bedre stimulans for jentene.

Og hvis jeg kunne valgt fritt ville jeg gjerne hatt 25+ cm og tilsvarende tykk.

Hva skulle du brukt den til da? Det ble vel ikke til annet enn å urinere :fnise: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt fornøyd, nei. Litt store lepper, føler jeg.

Men jeg tror jeg overtenker det. Det har aldri hindret meg å havne i senga med noen, og ingen har noen sinne vist misnøye.

Gutter; dere er best :)



Anonymous poster hash: 277c2...83c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...