Gjest Heartbeat Skrevet 2. desember 2013 #81 Del Skrevet 2. desember 2013 Storfornøyd. Sies faktisk være meget vakkert, - og det fungerer aldeles utmerket. Case closed. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 2. desember 2013 #82 Del Skrevet 2. desember 2013 Har aldri tenkt over det før jeg begynte å henge på KG. Og nå er jeg for gammel til å begynne å få komplekser for alt mulig Så ja, veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sagarmatha Skrevet 3. desember 2013 #83 Del Skrevet 3. desember 2013 Når samme mann gjentatte ganger velger å stikke trynet sitt opp i skrittet mitt og treffer meg igjen og igjen for å gjøre dette velger jeg å tro at han synes dette er ganske ålreit. Anonymous poster hash: f0bdc...339 Dette er selvsagt sannheten for de aller aller aller fleste, og her kunne i så måte diskusjonen bli avsluttet. Utover dette poenget får du også pluss poeng for den romantiske formuleringen "stikke trynet opp i skrittet mitt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 4. desember 2013 #84 Del Skrevet 4. desember 2013 Dette er selvsagt sannheten for de aller aller aller fleste, og her kunne i så måte diskusjonen bli avsluttet. Utover dette poenget får du også pluss poeng for den romantiske formuleringen "stikke trynet opp i skrittet mitt" På den andre siden så tok det meg jævla lang tid å like akevitt så.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 4. desember 2013 #85 Del Skrevet 4. desember 2013 Aldri tenkt over utseende på underlivet mitt i det hele tatt, før jeg begynte å lese tråder her på kg. Men ja, fornøyd jeg Ingenting som gjør meg misfornøyd i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #86 Del Skrevet 4. desember 2013 Aldri tenkt over utseende på underlivet mitt i det hele tatt, før jeg begynte å lese tråder her på kg. Men ja, fornøyd jeg Ingenting som gjør meg misfornøyd i alle fall. Det er fordi du ikke har en stor bollemus som meg. Anonymous poster hash: 905ea...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg Skrevet 4. desember 2013 #87 Del Skrevet 4. desember 2013 Det er faktisk helt sant. Og ikke nok med det. Vi liker kvinner, uansett hvilken variant underlivet er. Bekreftes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2013 #88 Del Skrevet 4. desember 2013 Det er fordi du ikke har en stor bollemus som meg. Anonymous poster hash: 905ea...22c Bollemus er bra å ha, deilig for menn å hvile hodet på hvis de skulle bli litt slitne av å slikke. Straks er de klare for en ny dyst . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 4. desember 2013 #89 Del Skrevet 4. desember 2013 Er meget fornøyd ja! Kan bli tent av mitt eget kjønnsorgan. No kidding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #90 Del Skrevet 4. desember 2013 Drittfornøyd, selv om jeg ikke har tatt turen der nede siden jeg var 12 og informasjonsheftene fra helsesøster oppfordret oss til å ta med et speil inn på rommet. Har vel hendt litt siden da, men av det jeg har kjent er det rimelig fint Eller, jeg synes vaginaer er drittstygt og kvalmt, så egentlig er det like grusomt som alltid - men har ingenting som senker selvtilliten! Anonymous poster hash: ac0ed...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå