AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #181 Skrevet 11. desember 2013 Må være kjipt å være mann. Du blir skallet, og du kan ikke gjøre noe med det. Du vokser opp, men du bikker aldri opp til de 180cm, penisen din er liten, og her er det heller ingenting du kan gjøre. Anonymous poster hash: 33d57...89f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #182 Skrevet 11. desember 2013 Tora er nydelig, men hun har for lite farger i seg. Få på henne noe mascara og lipgloss og du vil se hvor slående hun er. Nå får du ikke overdrive heller. Hun har et ok og normalt utseende, men ikke mer enn det. Selv ikke med mascara. Anonymous poster hash: f7c04...55a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #183 Skrevet 11. desember 2013 Kan nesten skjønne at menn blir nerder når de ikke har sjans til å nå det mannlige skjønnhetsidealet. Noe må de jo være opptatt av. Mens lite attraktive kvinner ikke så ofte blir nerder. De er mer opptatt av barn. Fordi de får seg mann og barn selv om de ikke er så attraktive. Anonymous poster hash: f7c04...55a
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #184 Skrevet 11. desember 2013 Nå får du ikke overdrive heller. Hun har et ok og normalt utseende, men ikke mer enn det. Selv ikke med mascara. Anonymous poster hash: f7c04...55a Hu har ei ræv å dø for. og så e kjerringa sinnsykt trivelig. Trond å.
brightness Skrevet 11. desember 2013 #185 Skrevet 11. desember 2013 Du skjønner jeg har det med å bli fort innbilsk, og med gang jeg føler meg litt smartere enn resten av folka så lever jeg fort inn i rollen som genial smartass! Når mennesker hele tiden skal være mer attraktiv enn andre, sånn som jenter eller hele tiden være smartere enn andre sånn som gutter så er vi en del av den menneskehetens evige trang etter fasade. Jeg kan ikke forstå hvordan mennesker kan bli lykkelige når man heller ønsker å sammenligne seg selv med andre, og ikke seg selv? La meg forklare. La oss si at jeg har lyst til å bli flinkere med å trene, ja da må jeg sammenligne meg selv med ifjor og i år. Jeg kan vel ikke sammenligne meg med mine kamerater. er det dem jeg skal slå? Kjemper ikke alle mennesker først og fremst med seg selv? Alle mennesker sliter med de samme utfordringene, det å bli et bedre menneske enn den man var, alle sliter med innhold i livet og alle sliter med å finne mening. Skal vi da i dette meningsløse som er å allerede være menneske i tillegg ergo oss over andre? Jeg synes jo synd på mennesker, - og jeg blir så oppgitt av alle som strever, alle som ønsker så inderlig å være best! Jeg vet med meg selv at jeg føle meg bedre når andre har det verre, for det er å være et menneske. Men vær da bevisst på dette her. Vit at en selv bare ønsker å leve og ha det bra på bekostning av andre. som en fattig, stygg og dum mann elsker jeg når jeg leser om de rike, pene og smarte, faktisk blir jeg litt imponert. Tenk om jeg var som dem! Jeg vil også være forbilde! Jeg vil også misunne de som har det bedre enn meg i stedet for å være takkmemlig over de som har det verre! Hvorfor er mennesker sånn? Hvorfor elsker vi temming og underkastelse? Hvorfor bryr vi oss om folk vi tror har det bedre samtidig som vi er likegyldige til de som har det verre? jeg vil vinne i lotto for da skal jeg hjelpe andre tenker mange, i stedet for å ønske seg at en annen vinner. Man skjønner lett hvorfor nesten alle gamle og eldre mennesker er slitne og sure, de har levd et helt liv i forakt og da blir man ganske fort utmattet. Må si jeg syns du har en interessant måte å tenke på. Merker at min "vennekrets" obviously trenger påfyll av noe annet enn det den idag består av. Hola!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå