AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Del Skrevet 29. november 2013 Når man skumleser på internett, og kanskje spesielt her på KG, så kan det gå litt fort i blant. Har du lest overskrifter feil, så de har gitt null mening, eller en helt annen mening? Her er en fra meg: "Gravid uten barnefars samtykke - hva kan skje?" ble til "Gravid uten bestefars samtykke - hva kan skje?" Anonymous poster hash: c1475...8a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 29. november 2013 #2 Del Skrevet 29. november 2013 Dette var ikke på KG, men jeg skumleste på VG tror jeg det var for en liten stund siden og det sto noe som "Rulleskiløper påkjørt" eller noe, jeg leste rulleskiløper som Rulleskilpadde.. Jeg klarte ikke la være å le kjempehøyt men skammet meg litt rett etterpå for selve saken var jo ikke noe å le av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Del Skrevet 9. september 2014 Nå har jeg lest "mishandling på lavbudsjett familie" så mange ganger, at jeg bare måtte trekke opp denne tråden. Overskriften sier egentlig: "mathandling på lavbudsjett familie". Anonymous poster hash: 4ed71...0cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #4 Del Skrevet 23. september 2014 Leste faktisk denne overskriften som "Oppskrifter du leser feil". Anonymous poster hash: 45317...c4f 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. oktober 2014 #5 Del Skrevet 23. oktober 2014 Noen som har laget babynest selv? Jeg syntes det stod "Noen som har laget babyen selv?" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. desember 2014 #6 Del Skrevet 10. desember 2014 Forslag til en brukbar gaming PC? Denne leste jeg som "forslag til en brukbar gamling pc" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg har lest overskriften "NRK - Brennpunkt: Pels" som "NRK - Brennpunkt: Peis" flere ganger nå. I de to tidelene det tar før jeg tar meg sammen lurer jeg på om det har noe med strømpriser eller noe sånt å gjøre. Anonymous poster hash: efb26...be6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 20. desember 2014 #8 Del Skrevet 20. desember 2014 Tørr stekt selfie. Konsekvent, hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 21. desember 2014 #9 Del Skrevet 21. desember 2014 Tørr stekt selfie. Konsekvent, hver gang. Haha, leste det jeg og da jeg trykket på linken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 21. desember 2014 #10 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg får lage et bokmerke av denne tråden og komme tilbake til den. Var en del ting jeg blingsa på i forumet her de siste to dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 23. desember 2014 #11 Del Skrevet 23. desember 2014 Dumt å onanere hunden? (Dumt å omplassere hunden) Har brukt litt for mye tid i seksualitet seksjonen på morrakvisten tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 24. desember 2014 #12 Del Skrevet 24. desember 2014 Den store navnetråden - Den store navletråden...jaddam... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 27. desember 2014 #13 Del Skrevet 27. desember 2014 Niese som oppfører seg provoserende og sårende med vilje.. Hva gjør jeg? Her leste jeg niese som nisse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 5. januar 2015 #14 Del Skrevet 5. januar 2015 Din antisemittistiske ønskeliste - hva ønsker De, min herre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2015 #15 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) . Endret 5. januar 2015 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 27. januar 2015 #16 Del Skrevet 27. januar 2015 Kvinne gruppevoldtatt i Bergen (ikke ett ord på NRK/TV2) Kvinnegruppe voldtatt i Bergen (ikke ett ord på NRK/TV2) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #17 Del Skrevet 10. mars 2015 Kaketing som konfirmasjonspresang? blir til Kastrering som konfirmasjonspresang? Anonymous poster hash: d3e05...370 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 11. mars 2015 #18 Del Skrevet 11. mars 2015 Emoer oppmerksomhetssyke? Først trodde jeg noen drev og hetset eskimoer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #19 Del Skrevet 13. mars 2015 Han vil møtes for å drikke vin. Betyr det sex? Han vil møtes for å drikke urin. Betyr det sex? Anonymous poster hash: d3e05...370 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 14. mars 2015 #20 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Ingrid Sitter er død I USA er det jo en ny trend hvor den døde blir satt opp i en "levende" stilling i begravelsen. Trodde det hadde kommet til Norge da jeg leste at Ingrid sitter og er død. RIP forresten. Endret 14. mars 2015 av sukkerspinnn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå