Gå til innhold

Kaketing som konfirmasjonspresang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er invitert i konfirmasjon til et søskenbarn av meg som er veldig glad i å bake. Er det innafor å gi en del bake-ting (utstikkere etc.) da i presang? Det er jo slikt man kan ha glede av i mange år, tenker jeg. Hvor mye burde vi gi for?



Anonymous poster hash: df106...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres ut som en fin gave! Vet ikke hvor mye dere burde gi for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Pris ca. 3-500kr.



Anonymous poster hash: cd4f9...87f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør på med springformer i ulike størrelser, og andre former, og utstikkere, kjevle, slikkepott, bakeboller og annet som trengs for å bake, kjøp det gjerne inn på tilbud så du får mer for pengene. for hvor mye tja hva har du gitt de andre søskenbarna da, er dette første søskenbarnet du skal gi en egen gave til så tenker jeg ca 400kr og så har du det som ca pris på gave til alle de neste om dere er mange er dere få så kan du kanskje gå opp til 500kr

Anonymous poster hash: f7d96...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kjevle, slikkepott og bakeboller er så standard at det har alle. Jeg tenker mer på "verktøy" man kan bruke for å lage flott dekor med. Men det er fint å se at det er innafor. :) Får tenke litt mer på den summen, men det blir nok på 3-400 kr da tipper jeg. :)

ts



Anonymous poster hash: df106...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, når jeg leste overskrifta så leste jeg "kastrering som konfirmasjonspresang" :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, gi penger.

Anonymous poster hash: 61357...c42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres kjempefint ut! Er koselig å få gaver og ikke bare penger som konfirmant! Husker jeg fikk noen smykker, og selv om ikke alle falt i smak så var det hyggelig å pakke opp! Du kan jo evt spørre foreldrene hva konfirmanten har fra før så det ikke blir dobbelt opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som en gjennomtenkt og personlig gave. Noe som viser at du vet hvem hun er og ikke bare kjøper smykke eller gir noe annet "standarisert"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gi penger.

Anonymous poster hash: 61357...c42

Tror du ikke hun får nok av det fra besteforeldre og tanter/onkler, da?

ts

Anonymous poster hash: df106...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres kjempefint ut! Er koselig å få gaver og ikke bare penger som konfirmant! Husker jeg fikk noen smykker, og selv om ikke alle falt i smak så var det hyggelig å pakke opp! Du kan jo evt spørre foreldrene hva konfirmanten har fra før så det ikke blir dobbelt opp :)

Ja, jeg må det. :) Satser på at hennes mor har oversikt over hva de har. *krysser fingrene*

Anonymous poster hash: df106...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...