Gå til innhold

Kvinne gruppevoldtatt i Bergen (ikke et ord på NRK/TV2)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter å ha lett i ett minutt:

NRK (og linken ligger på nrk.no/norge også, ikke bare på Hordaland-sidene):

http://www.nrk.no/hordaland/politiet_-kvinne-voldtatt-av-to-menn-1.12168674

NRK Hordaland på twitter, før klokka 08.00 fredag.

TV2:

http://www.tv2.no/2015/01/23/nyheter/politiet/bergen/6485046

Så helt "ikke-sak" for PK-NRK og PK-TV2 kan det nå ikke sies å være, da.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nevnte saken på 18.30 nyhetene på tv2. Der sa de tilogmed at gjerningsmennene var mørke i huden og snakket gebrokkent norsk.



Anonymous poster hash: 43a94...117
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nevnte saken på 18.30 nyhetene på tv2. Der sa de tilogmed at gjerningsmennene var mørke i huden og snakket gebrokkent norsk.

Anonymous poster hash: 43a94...117

Jøss, for en overraskelse. Jeg trodde de var etnisk norske for sånne ting er ikke uvanlige for nordmenn og har skjedd også før masseinnvandringen fra ikke-vestlige land tok helt av. Slik har jeg lært etter å ha lest her på KG iallefall.

Det er heller ikke noe nytt for å vekke interesse og vises på nyhetene lenger. Det skjer jo hele tiden, så hva er vitsen i å fortelle det samme gang på gang? Dessuten så er dette en del av berikelsen Norge opplever. Den som ikke føler seg beriket er rasist!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette som er å være multikulturell, nye opplevelser fra andre kulturer.

Er du i mot at slikt skjer så er du rasist, så bedre å late som ingenting har skjedd.



Anonymous poster hash: 71ee6...06c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, for en overraskelse. Jeg trodde de var etnisk norske for sånne ting er ikke uvanlige for nordmenn og har skjedd også før masseinnvandringen fra ikke-vestlige land tok helt av. Slik har jeg lært etter å ha lest her på KG iallefall.

Det er heller ikke noe nytt for å vekke interesse og vises på nyhetene lenger. Det skjer jo hele tiden, så hva er vitsen i å fortelle det samme gang på gang? Dessuten så er dette en del av berikelsen Norge opplever. Den som ikke føler seg beriket er rasist!

Så når det viste seg at NRK og TV2 i motsetning til TS påstander ikke var del i et politisk korrekt propagandadrevet spill hvor man med overlegg holder info om overfallsvoldtekter unna nordmenn, som var trådens tema, så går du heller over til å komme med sleivspark (feilaktige, etter mitt syn) om innvandrings- eller voldtektsdiskusjoner her på KG? Mulig jeg leser feil tråder, men jeg ser mye mer ironisering over at alle liksom drar rasismekortet hele tiden enn jeg faktisk ser at noen drar rasismekortet i hytt og pine.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk sånn at ikke alt som anmeldes av sånt er sant, det må derfor utøves noe selvpålagt nedtoning av saken inntil man ser at det faktisk har skjedd.

Men denne saken du nevner har vel vært ganske godt belyst det siste døgnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man starte et slikt innlegg, så bør man sjekke fakta. Det tar et par sekunder.

Denne saken ble nevnt på nyhetene til TV2 i går, blant annet i sendingen som gikk kl. 21.00.



Anonymous poster hash: a9920...cbd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som enkelte nærmest krever at slikt kommer på forsidene, men hvorfor det egentlig?

Slikt er ikke sensasjonelt lenger, på samme måte som at det ikke når forsidene hver gang noen kjører seg ihjel i trafikken. Det ER tragisk, men ikke noen stor nyhet.



Anonymous poster hash: 4814a...558
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som enkelte nærmest krever at slikt kommer på forsidene, men hvorfor det egentlig?

Slikt er ikke sensasjonelt lenger, på samme måte som at det ikke når forsidene hver gang noen kjører seg ihjel i trafikken. Det ER tragisk, men ikke noen stor nyhet.

Anonymous poster hash: 4814a...558

Fordi det er en utlending som begår handlingen, da skal de selvsagt bli forsidestoff over hele landet, så alle kan få bekreftet hvor farlige alle utelendinger er.

Anonymous poster hash: c0e02...28d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som enkelte nærmest krever at slikt kommer på forsidene, men hvorfor det egentlig?

Anonymous poster hash: 4814a...558

For å kunne si, "se, sånn er alle som ikke er etnisk hvite nordmenn, hvis bare alle var hvite, sånn som meg, så ville det ikke vært noen kriminalitet her i landet".

Anonymous poster hash: 5a812...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å kunne si, "se, sånn er alle som ikke er etnisk hvite nordmenn, hvis bare alle var hvite, sånn som meg, så ville det ikke vært noen kriminalitet her i landet".

Anonymous poster hash: 5a812...c2f

Ville vært mindre da. Utlendinger i fra enkelte land er overrepresentert på statistikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært mindre da. Utlendinger i fra enkelte land er overrepresentert på statistikkene.

Så du sier at vi burde abortere alle guttebarn?

Menn, uansett etnisitet/kulturell bakgrunn, er overrepresentert på "statistikkene".

Anonymous poster hash: 5a812...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du sier at vi burde abortere alle guttebarn?

Menn, uansett etnisitet/kulturell bakgrunn, er overrepresentert på "statistikkene".

Anonymous poster hash: 5a812...c2f

Har jeg aldri sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper de tas og sendes med første fly ut av landet



Anonymous poster hash: 4f797...8a2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for personangrep og hetsende innlegg.

​Spørsmål om moderering tas på PM eller på ris og ros.

pinar, mod.

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når det viste seg at NRK og TV2 i motsetning til TS påstander ikke var del i et politisk korrekt propagandadrevet spill hvor man med overlegg holder info om overfallsvoldtekter unna nordmenn, som var trådens tema, så går du heller over til å komme med sleivspark (feilaktige, etter mitt syn) om innvandrings- eller voldtektsdiskusjoner her på KG? Mulig jeg leser feil tråder, men jeg ser mye mer ironisering over at alle liksom drar rasismekortet hele tiden enn jeg faktisk ser at noen drar rasismekortet i hytt og pine.

I en av trådene ble jeg opplyst at overfallsvoldtekter har liksom vært vanlige i Norge også før masseinnvandringen av ikke-vestlige. Du leser feil tråder, ja, for du har tydeligvis mistet denne viktige opplysningen.

Les innlegget mitt som en generell uttalelse og ikke bare om denne saken.

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Håper de tas og sendes med første fly ut av landet

Anonymous poster hash: 4f797...8a2

"Fly"? Undertegnede stemmer for "flåte".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...