Gå til innhold

Til menn! Hvor mange sexpartnere skal til før det er en dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sagarmatha

Det er sant, hater oddetall, hater når jeg panter flasker og det blir oddetall, sån 27kr, det værste er så klart ikke hele oddtalle, som 29.50 osv. nesten så det ikke er værdt å pante det.

Nei gi meg 24, 28, 30, 40 osv.

Panting er ikke verdt det uansett. Kanskje det ekleste som finnes. Alle glassflasker jeg har knuser jeg. Så pleier jeg å strø skårene i vilkårlige barnehager. Plastflaskene brenner jeg på åpne bål med bildekk og kattunger.

Dersom en kvinnes antall elskere er et primtall, samt at hun tilhører det 13. stjernetegn. Da er hun den rette for meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Ja for hun kan jo bare juge om antallet! Kvinner som virkelig er ærlige tør innrømme hvem de egentlig er.

Hva har dette med saken å gjøre egentlig? Ja, det finnes mennesker (både menn og kvinner) som lyver om hvor mange de har hatt sex med, men de fleste er ærlige om det når de går inn i et forhold. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med dette innlegget egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette gjelder i like stor grad menn, men jeg antar at du skriver om kvinner fordi du er mann og at du vet at menn er minst like ille som kvinner på dette punktet.

Jeg vet ikke, men tror ikke at kvinner har mer ONS enn det menn har. Jeg har selv ikke ons, men jeg aksepterer likevel at min kjæreste hadde et par i russetida. Fortid er fortid. Jeg aksepterer dog ikke utroskap, for det er en stor sannsynlighet for at man da vil gjøre det igjen.

Men dette handler selvsagt om preferanser.

For meg så er det mer sånn at jeg ser an personligheten. Mange synes det er stas og gøy å pule på fremmede i fylla, - værsegod for meg, - men jeg kan ikke dekke det behovet så derfor passer ikke sånne damer med meg.

At kvinner er mer tolerant og mer fleksibel og godt kunne hatt en mann med littegranne erfaring skyldes sikkert at dere har mer empati. Men jeg er ikke sånn. =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hehe, har ikke noe tall jeg ville hatt problemer med å fortelle om en evt. kjæreste skulle spørre, var mest nysgjerrig etter å ha lest litt rundt på de forskjellige trådene her :)

Anonymous poster hash: 12d8d...208

Ja, men jeg tror det at når man virkelig liker noen, så vil man ikke bry seg om hva som skjedde før når det kommer til sexpartnere. For det har egentlig ingenting å si :) Er ikke alle som snakker om det med en kjæreste engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Det synes jeg godt du kan gjøre. Jeg ligger ikke med fulle jenter, men ligger du med fulle menn?

Jeg har aldri hatt tilfeldig sex i fylla, hvis det er det du lurte på. Har bare hatt sex med menn jeg har vært kjæreste med. Jeg liker bare ikke den "regelen" der det er OK, til og med positivt, for menn å nedlegge flest mulig kvinner, mens kvinner skal ha færrest mulig partnere for å fremstå som attraktiv. Det sier seg selv at det regnskapet ikke går opp. For hver (hetrofil) mann som skal ha sex i fylla, må det nødvendigvis finnes en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

For meg så er det mer sånn at jeg ser an personligheten. Mange synes det er stas og gøy å pule på fremmede i fylla, - værsegod for meg, - men jeg kan ikke dekke det behovet så derfor passer ikke sånne damer med meg.

At kvinner er mer tolerant og mer fleksibel og godt kunne hatt en mann med littegranne erfaring skyldes sikkert at dere har mer empati. Men jeg er ikke sånn. =)

Neida, helt greit at du ikke er sånn. Men i mine øyne er erfaring bare positivt. Men man får ikke mye erfaring av ons i fylla. Erfaring får man av forhold der man er trygge på hverandre og kan eksperimentere. Så man trenger ikke å ha hatt mange sexpartnere for å ha erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt på akkurat det samme! Altså, om begge kjønn, menn også. For føler at det eneste de gjør er å dra ut for å sjekke damer.

Anonymous poster hash: 12d8d...208

Det som er så fint er at du kan velge. Du kan velge åssen gutt du vil ha. Dersom du vil ha de guttene som forsøker seg på nye hele tiden, ja visst! bevares, selvfølgelig skal du få til å velge sånne gutter! Kanskje du til og klarer å redde en mannehore til å blir forelsket i akkurat deg!?? Hvem vet?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått for han gutten som ikke liker å sjekke opp nye damer hele tiden. Han kan du stole på er mer trofast enn han johan du pulte i foregårs som venninna de pulte på fredag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg har aldri hatt tilfeldig sex i fylla, hvis det er det du lurte på. Har bare hatt sex med menn jeg har vært kjæreste med. Jeg liker bare ikke den "regelen" der det er OK, til og med positivt, for menn å nedlegge flest mulig kvinner, mens kvinner skal ha færrest mulig partnere for å fremstå som attraktiv. Det sier seg selv at det regnskapet ikke går opp. For hver (hetrofil) mann som skal ha sex i fylla, må det nødvendigvis finnes en kvinne.

Dette er jeg helt enig med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, helt greit at du ikke er sånn. Men i mine øyne er erfaring bare positivt. Men man får ikke mye erfaring av ons i fylla. Erfaring får man av forhold der man er trygge på hverandre og kan eksperimentere. Så man trenger ikke å ha hatt mange sexpartnere for å ha erfaring.

Helt enig! Det er derfor jeg blir skeptisk til kvinner som har pult masse rundt. Ofte er de blakke. (jeg snakker av erfaring), låner penger her og der, ofte skifter de på vennegjenger, ofte så bytter de på venninner, ofte i konflikt med folk, skal ofte skjule sitt sanne vesen, har hele tiden ett "behov" for å pule rundt, liker ikke å slå seg til ro.

Nei fy flate, sånne kan du få gratis av meg! Jeg lukter billige damer på mils avstand. Jeg tør påstå at jeg med bind for øya og med henda på rygg hadde klart å lukte til meg hvem som er horete av for eksempel fem tilfeldige kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så fint er at du kan velge. Du kan velge åssen gutt du vil ha. Dersom du vil ha de guttene som forsøker seg på nye hele tiden, ja visst! bevares, selvfølgelig skal du få til å velge sånne gutter! Kanskje du til og klarer å redde en mannehore til å blir forelsket i akkurat deg!?? Hvem vet?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått for han gutten som ikke liker å sjekke opp nye damer hele tiden. Han kan du stole på er mer trofast enn han johan du pulte i foregårs som venninna de pulte på fredag.

Ja. Jeg holder smått på med en fyr nå. Og jeg aner ikke hvor mange han har hatt, eller som han er løs i fylla. Vil ikke spørre om det heller, for det er jo egentlig ikke noe jeg vil vite. Men han sa noe som tilsa at det kunne være tilfelle at han var en manslut før.

For jeg vil virkelig ikke satse på en som jeg vet har pult rundt med tilfeldige jenter på nesten hver eneste fest, eller prøvd seg på noe på hver eneste fest. Nå fester han nesten ikke lenger, men likevel. Synes ikke man kan si at fortid er fortid, når det gjelder for bare et år siden, for eksempel.

Anonymous poster hash: 12d8d...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt tilfeldig sex i fylla, hvis det er det du lurte på. Har bare hatt sex med menn jeg har vært kjæreste med. Jeg liker bare ikke den "regelen" der det er OK, til og med positivt, for menn å nedlegge flest mulig kvinner, mens kvinner skal ha færrest mulig partnere for å fremstå som attraktiv. Det sier seg selv at det regnskapet ikke går opp. For hver (hetrofil) mann som skal ha sex i fylla, må det nødvendigvis finnes en kvinne.

Jeg er helt enig med deg at horer og mannehorer er noe vi bør bestrebe oss så langt vi klarer og unngå å møte på.

At kvinner har den alminnelige forakt mot menn som har pult rundt synes jeg er ett sunnhetstegn. Jeg skulle ønske at dere var like støttende mot deres brødre som ikke ønsker seg ei løs tøs som elsker å pule på fremmede i fylla, som hun ellers ikke ville ha pult på dersom hun ikke hadde drukket.

Vi er nok mer enige enn dere skulle tro, mye av uvennskapen skyldes jo fordommer dere har mot meg og mine likesinnede, men etter at jeg får forklart meg så forstår mange at waco har jo et poeng, jeg er sånn selv.

Jeg bare smiler jeg! =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Helt enig! Det er derfor jeg blir skeptisk til kvinner som har pult masse rundt. Ofte er de blakke. (jeg snakker av erfaring), låner penger her og der, ofte skifter de på vennegjenger, ofte så bytter de på venninner, ofte i konflikt med folk, skal ofte skjule sitt sanne vesen, har hele tiden ett "behov" for å pule rundt, liker ikke å slå seg til ro.

Nei fy flate, sånne kan du få gratis av meg! Jeg lukter billige damer på mils avstand. Jeg tør påstå at jeg med bind for øya og med henda på rygg hadde klart å lukte til meg hvem som er horete av for eksempel fem tilfeldige kvinner.

Nå er jeg veldig forsiktig med å dømme folk, for jeg vet det at noen har sex med tilfeldige fordi de sliter og at det kan være vanskelig å bryte ut av dette.

Jeg ønsker selv å være med en mann som ikke bare har sex med hvem som helst og tar lett på utroskap, men det er min preferanse.

Men det og ha hatt et par ons er så vanlig nå til dags at jeg tror jeg hadde gått glipp av en del om fyren ikke kunne hatt et eneste ons. Min kjæreste er jo en helt fantastisk fyr til tross for at han har hatt et par-tre ons før. Og jeg må si at jeg tror det er veldig lite i forhold til "normalen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg holder smått på med en fyr nå. Og jeg aner ikke hvor mange han har hatt, eller som han er løs i fylla. Vil ikke spørre om det heller, for det er jo egentlig ikke noe jeg vil vite. Men han sa noe som tilsa at det kunne være tilfelle at han var en manslut før.

For jeg vil virkelig ikke satse på en som jeg vet har pult rundt med tilfeldige jenter på nesten hver eneste fest, eller prøvd seg på noe på hver eneste fest. Nå fester han nesten ikke lenger, men likevel. Synes ikke man kan si at fortid er fortid, når det gjelder for bare et år siden, for eksempel.

Anonymous poster hash: 12d8d...208

Dersom det med "fortid er fortid" hadde vært sant, så hadde vel ikke det første politiet spør folk om vært, "har du blitt tatt av oss før"?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt følelsene i sjakk. Betrakt denne fyren på avstand. Er det din egen forelskelse som spiller deg et puss, eller er han mannen en kuk som prøver seg på alt og alle?

Kan du ikke for eksempel la ham være alene med en venninne av deg inne på et rom i "ti minutter" for å prate, eller vet du da at da hadde både venninna de og kompisen blitt skutt av brunsten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg veldig forsiktig med å dømme folk, for jeg vet det at noen har sex med tilfeldige fordi de sliter og at det kan være vanskelig å bryte ut av dette.

Jeg ønsker selv å være med en mann som ikke bare har sex med hvem som helst og tar lett på utroskap, men det er min preferanse.

Men det og ha hatt et par ons er så vanlig nå til dags at jeg tror jeg hadde gått glipp av en del om fyren ikke kunne hatt et eneste ons. Min kjæreste er jo en helt fantastisk fyr til tross for at han har hatt et par-tre ons før. Og jeg må si at jeg tror det er veldig lite i forhold til "normalen"

Ja selvfølgelig. Du ville jo ikke hatt en mann ingen andre kvinner ville ha pult. Det sier jo nesten seg selv. En mann som er helt uattraktiv hos andre kvinner blir det som regel hos kjæresten også.

Jeg skjønner jo hva du mener. Jeg vil heller ikke bli sammen med sistevalget av kvinnfolk "bare fordi da er hun min", - er du smårar? Jeg vil jo ha et pen og attraktiv og skjønn jente som ikke gir seg hen til hvem som helst, og som misliker det å ligge med fremmed på fylla!

Det er veldig fint å høre at du har lite fordommer og at du ikke er fordomsfull av natur, jeg skulle nesten glippe til å påstå at du er meget flink til å vite alt om meg, men jeg lar tvilen komme deg til gode, og gjette på at det skyldes nok bare omsorg og ikke lysten til å mate din egen fordomsfullhet mot sånne som meg! =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det med "fortid er fortid" hadde vært sant, så hadde vel ikke det første politiet spør folk om vært, "har du blitt tatt av oss før"?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt følelsene i sjakk. Betrakt denne fyren på avstand. Er det din egen forelskelse som spiller deg et puss, eller er han mannen en kuk som prøver seg på alt og alle?

Kan du ikke for eksempel la ham være alene med en venninne av deg inne på et rom i "ti minutter" for å prate, eller vet du da at da hadde både venninna de og kompisen blitt skutt av brunsten?

Jeg vet vel egentlig at han er trofast. Og han kikker aldri på andre jenter eller noenting, ihvertfall ikke om jeg er der.

Han er veldig stolt, tror jeg, og vil ikke gi oppmerksomhet til jenter han betrakter som sluts. Men likevel, synes det er ekkelt om han har vært en skikkelig manslut selv også.

Han mente også at menn kunne ha sex så mye de ville uten å bli kalt sluts, mens jenter fort kunne bli stemplet som det. Men så fikk jeg han til å endre mening da, og da sa han at han ikke var slut ihvertfall.

Men likevel, kan hende han sa det fordi jeg snakket veldig nedlatende om løse mannfolk. Og nå lever jeg i uvitenhet, og det plager meg litt....

Dette ble forresten en liten avsporing, haha, folk må gjerne fortsette å svare :fnise:

Anonymous poster hash: 12d8d...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om tallet. Bryr meg om personen.

Liker ikke at hun er Paradise vulgær... uansett hvor jomfru hun er. Heller ikke moralsk og jomfruelig. Det blir så teit begge veiene, fordi de er litt ekstreme.



Anonymous poster hash: 18c20...447
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Riskjeks

Jeg er helt enig med deg at horer og mannehorer er noe vi bør bestrebe oss så langt vi klarer og unngå å møte på.

At kvinner har den alminnelige forakt mot menn som har pult rundt synes jeg er ett sunnhetstegn. Jeg skulle ønske at dere var like støttende mot deres brødre som ikke ønsker seg ei løs tøs som elsker å pule på fremmede i fylla, som hun ellers ikke ville ha pult på dersom hun ikke hadde drukket.

Vi er nok mer enige enn dere skulle tro, mye av uvennskapen skyldes jo fordommer dere har mot meg og mine likesinnede, men etter at jeg får forklart meg så forstår mange at waco har jo et poeng, jeg er sånn selv.

Jeg bare smiler jeg! =)

Haha

Du skrev på en ganske provoserende måte i det første innlegget jeg siterte.

Jeg vil heller ikke ha menn som har hatt tilfeldig fyllesex med et tosifret antall damer, med mindre det er et ettertrykkelig tilbakelagt stadium. Jeg synes det er OK at menn synes det er negativt med kvinner som har hatt mye tilfeldig sex - men bare hvis de har de samme kravene for seg selv.

Det som provoserer meg er menn som har ulike krav til kvinner enn de har til seg selv/menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente også at menn kunne ha sex så mye de ville uten å bli kalt sluts, mens jenter fort kunne bli stemplet som det. Men så fikk jeg han til å endre mening da, og da sa han at han ikke var slut ihvertfall.

Anonymous poster hash: 12d8d...208

Jeg tror du er litt naiv her. Menn og kvinner er forskjellige, har ulik tilgang på sex, forskjellig forhold til å ha sex og derfor ulikt renommé ang. å ha mange partnere. Jeg sier IKKE at det er attraktivt med menn som ligger rundt, jeg bare poengterer at fordommer som er sterkere mot kvinner er der av en grunn.

Uansett, når han er av dette inntrykket, som veldig mange er, så ligger dette ganske grodd fast. Det er ikke noe du bare flipper rundt ved å komme med noen mantra eller moderne ideologi. Jeg antar at han sa seg enig for å være enig, men du må nok akseptere at han tilhører dem (de aller fleste) som ser på løse kvinner som noe mer uattraktivt enn menn med mange partnere.

Anonymous poster hash: baa3b...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer rett og slett an på dama, ikke på antall sexpartnere hun har hatt. Med det mener jeg at riktig jente kan komme unna med mange sexpartner dersom jeg faller for personligheten. Men er det normalt at man får vite antall partnere når man går inn i et forhold ? Det er mange mange ting som spiller inn som avgjør om jeg ville blitt kjæreste med noen eller ikke. Mest handler dette om kjemi og personlighet.

Og så er det slik at noen ganger vil man i et forhold med en som kan bli en fremtidig ektefelle. Andre ganger ønsker man det motsatte. Kanskje man ikke er ute etter den store kjærligheten men det kan være spennende med en dirty horete jente til kjæreste ?,(ikke at man automatisk er det om man har hatt mange sexpartnere..) Da spiller det ihvertfall ikke inn hvor mange sexpartnere hun har hatt.

Sett positivt på det, har dama hatt mange sexpartnere er hun kanskje ekstra digg i sengen... da får man dra nytte av det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ja selvfølgelig. Du ville jo ikke hatt en mann ingen andre kvinner ville ha pult. Det sier jo nesten seg selv. En mann som er helt uattraktiv hos andre kvinner blir det som regel hos kjæresten også.

Jeg skjønner jo hva du mener. Jeg vil heller ikke bli sammen med sistevalget av kvinnfolk "bare fordi da er hun min", - er du smårar? Jeg vil jo ha et pen og attraktiv og skjønn jente som ikke gir seg hen til hvem som helst, og som misliker det å ligge med fremmed på fylla!

Det er veldig fint å høre at du har lite fordommer og at du ikke er fordomsfull av natur, jeg skulle nesten glippe til å påstå at du er meget flink til å vite alt om meg, men jeg lar tvilen komme deg til gode, og gjette på at det skyldes nok bare omsorg og ikke lysten til å mate din egen fordomsfullhet mot sånne som meg! =)

For min del hadde det ikke gjort noe om han jeg er sammen med nå var jomfru før meg, men det er ikke noe jeg kan forvente eller noe som jeg egentlig bryr meg så mye om. Når man har blitt eldre enn 16 så er det ihvertfall ganske vanlig å ikke være jomfru lengre. Men man trenger jo ikke å være sistevalget bare fordi man er jomfru. Det finnes jo mennesker som er frivillig jomfru fordi de venter på den rette. Mens mange tror kanskje at man finner den rette, og så er det ikke den rette likevel.

På en annen side hadde det kanskje vært litt spesielt om min kjæreste var jomfru, men det handler bare om at jeg aldri har vært med noen som har vært helt uten erfaring. Jeg hadde nok tatt det ganske bra tror jeg.

Nå har jeg ikke sagt at jeg vet alt om deg eller noe sånt da, så jeg vet ikke hvor det kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...