Gå til innhold

Til menn! Hvor mange sexpartnere skal til før det er en dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes sikkert flere tråder om dette, men føler at alle har blitt okkupert av "dobbeltmoralisme" "man er ikke løs fordi man er frigjort" etc.

Vil ha et svar, og det er selvfølgelig individuelt, vil derfor vite hva du tenker. Hvis du liker en jente, og du finner ut hvor mange sexpartnere hun har hatt tidligere. Hvor mange skulle til før du hadde sett annerledes på henne?

Håper man klarer å la være å avspore denne tråden her også med fordømmelser :)



Anonymous poster hash: 12d8d...208
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, 25 og oppover hadde jeg reagert på, særlig siden jeg er tidlig i 20-årene. Total dealbreaker hadde det neppe vært før vi snakket 40-50, og selv da kunne det kanskje gått greit hvis det var et tilbakelagt stadium. Men det hadde definitivt påvirket hvordan jeg hadde sett på henne, uten at jeg kan si bombastisk at det hadde vært takk og ajøss.

Samtidig hadde jeg aldri spurt om det, og jeg vil ikke prate om dette. Foretrekker å leve i lykkelig uvitenhet.



Anonymous poster hash: a006c...023
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ha et svar, og det er selvfølgelig individuelt, vil derfor vite hva du tenker. Hvis du liker en jente, og du finner ut hvor mange sexpartnere hun har hatt tidligere. Hvor mange skulle til før du hadde sett annerledes på henne?

Hvis jeg liker en jente, gir jeg javnt f i hvem hun var med før. Jeg har aldri brydd meg om hvor mange sexpartnere noen har hatt. Det er rett og slett ikke interesant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg liker en jente, gir jeg javnt f i hvem hun var med før. Jeg har aldri brydd meg om hvor mange sexpartnere noen har hatt. Det er rett og slett ikke interesant.

Så bra :)

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg føler jeg har kommet over så mange menn som mener at kvinner nesten skal være jomfruer. Ikke noe galt i det egentlig, handler om preferanser. Så lurer litt på preferansene til gutta er på kg.

Må være veldig deilig å ikke bekymre seg eller tenke over det, slik som du kan

Anonymous poster hash: 12d8d...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det må være et oddetall, slik at jeg blir et partall. Hvor mange er uviktig.

Det er sant, hater oddetall, hater når jeg panter flasker og det blir oddetall, sån 27kr, det værste er så klart ikke hele oddtalle, som 29.50 osv. nesten så det ikke er værdt å pante det.

Nei gi meg 24, 28, 30, 40 osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg svare selv om jeg er kvinne?

Jeg har selv hatt 3 sexpartnere(alle i forhold), noe som jeg tror er ganske normalt siden jeg er under 20 (dog ikke så langt under 20 at det gjør noe) og kjæresten min som er rett over 20 har hatt 8. Jeg synes begge disse er helt ok tall egentlig.

Jeg synes at man har hatt litt for mange når man er rundt alderen vår og har hatt over 20 sexpartnere. Men dette er meg, og det er egentlig ikke noe jeg skal legge meg borti.



Anonymous poster hash: 0e38b...bbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om antallet i det hele tatt. Jeg er mer opptatt av om hun har vært ofte utro og ofte liker å drikke for å knulle en fremmed.

Der går grensen hos meg. Grenseløse damer får klare seg med andre.

Nå kan det være det å bli pult av en drita full mann mens man er drita tilfredstiller et eller annet behov, hvem vet? Men det jeg vet, - er at det behovet får hun dekke ett annet sted.

Kvinner som angrer på en natts stå har jo den fullstendige forakt mot mannen hun pulte på dagen i forveien, og jeg skal ikke være en penis som blir som et brukt håndkle.

Spør dere selv dere kvinner som elsker å pule på menn dere ellers ikke ville ha pult på dersom dere ikke har drukket? - da blir spørsmålet, - drikker dere for å pule på gutter dere ellers ikke ville ha pult på, eller drikker dere for å bli den tøyta som har lyst på alle de mennene hun vil ha?

Hvorfor ikke heller forsøke å begrense dere littegranne? Vise litt måtehold? Er det så viktig å pule på folk i fylla? Du ville ikke kjørt bil i fylla, så hvorfor pule på en fremmed i fylla?

Men nå kan det jo være sånn at en drikker fordi man har lyst til å knulle en fremmed i fylla, og dersom man ikke hadde drukket så hadde meg ikke hatt lyst til å pule en fremmed i fylla, men siden man har litt mer lyst til å pule en fremmed i fylla kontra det å ikke pule en fremmed i fylla, - ja så velger man å drikke og heller vente å se om man har lyst til å pule en fremmed i fylla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Så bra :)

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg føler jeg har kommet over så mange menn som mener at kvinner nesten skal være jomfruer. Ikke noe galt i det egentlig, handler om preferanser. Så lurer litt på preferansene til gutta er på kg.

Må være veldig deilig å ikke bekymre seg eller tenke over det, slik som du kan

Anonymous poster hash: 12d8d...208

Jeg synes at du skal drite i de mannfolka og heller gjøre det du føler er riktig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring fra menn som har vært ærlige er at det handler mer om naturen av 'forholdene' enn tallet - opp til en viss grad. Kjenner flere som synes tosifret blir mye, de aller fleste synes over 20 er for mye.

En venn av meg sa at det var mest turn off dersom en stor andel var one night stands, uavhengig av tallet.

De fleste menn som ser etter en jomfru idag er enten selv jomfru og/eller religiøse. Norske menn er jevnt over svært tolerante. Jenter med under 10 partnere har sjelden noe problem med nummeret sitt, har aldri hørt noe slikt heller.



Anonymous poster hash: baa3b...bf7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg bryr meg ikke om antallet i det hele tatt. Jeg er mer opptatt av om hun har vært ofte utro og ofte liker å drikke for å knulle en fremmed.

Der går grensen hos meg. Grenseløse damer får klare seg med andre.

Nå kan det være det å bli pult av en drita full mann mens man er drita tilfredstiller et eller annet behov, hvem vet? Men det jeg vet, - er at det behovet får hun dekke ett annet sted.

Kvinner som angrer på en natts stå har jo den fullstendige forakt mot mannen hun pulte på dagen i forveien, og jeg skal ikke være en penis som blir som et brukt håndkle.

Spør dere selv dere kvinner som elsker å pule på menn dere ellers ikke ville ha pult på dersom dere ikke har drukket? - da blir spørsmålet, - drikker dere for å pule på gutter dere ellers ikke ville ha pult på, eller drikker dere for å bli den tøyta som har lyst på alle de mennene hun vil ha?

Hvorfor ikke heller forsøke å begrense dere littegranne? Vise litt måtehold? Er det så viktig å pule på folk i fylla? Du ville ikke kjørt bil i fylla, så hvorfor pule på en fremmed i fylla?

Men nå kan det jo være sånn at en drikker fordi man har lyst til å knulle en fremmed i fylla, og dersom man ikke hadde drukket så hadde meg ikke hatt lyst til å pule en fremmed i fylla, men siden man har litt mer lyst til å pule en fremmed i fylla kontra det å ikke pule en fremmed i fylla, - ja så velger man å drikke og heller vente å se om man har lyst til å pule en fremmed i fylla.

Disse spørsmålene kan jo like godt stilles til menn som har tilfeldig sex i beruset tilstand...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bryr meg ikke om antallet i det hele tatt. Jeg er mer opptatt av om hun har vært ofte utro og ofte liker å drikke for å knulle en fremmed.

Der går grensen hos meg. Grenseløse damer får klare seg med andre.

Nå kan det være det å bli pult av en drita full mann mens man er drita tilfredstiller et eller annet behov, hvem vet? Men det jeg vet, - er at det behovet får hun dekke ett annet sted.

Kvinner som angrer på en natts stå har jo den fullstendige forakt mot mannen hun pulte på dagen i forveien, og jeg skal ikke være en penis som blir som et brukt håndkle.

Spør dere selv dere kvinner som elsker å pule på menn dere ellers ikke ville ha pult på dersom dere ikke har drukket? - da blir spørsmålet, - drikker dere for å pule på gutter dere ellers ikke ville ha pult på, eller drikker dere for å bli den tøyta som har lyst på alle de mennene hun vil ha?

Hvorfor ikke heller forsøke å begrense dere littegranne? Vise litt måtehold? Er det så viktig å pule på folk i fylla? Du ville ikke kjørt bil i fylla, så hvorfor pule på en fremmed i fylla?

Men nå kan det jo være sånn at en drikker fordi man har lyst til å knulle en fremmed i fylla, og dersom man ikke hadde drukket så hadde meg ikke hatt lyst til å pule en fremmed i fylla, men siden man har litt mer lyst til å pule en fremmed i fylla kontra det å ikke pule en fremmed i fylla, - ja så velger man å drikke og heller vente å se om man har lyst til å pule en fremmed i fylla.

Jeg har tenkt på akkurat det samme! Altså, om begge kjønn, menn også. For føler at det eneste de gjør er å dra ut for å sjekke damer.

Jeg synes at du skal drite i de mannfolka og heller gjøre det du føler er riktig :)

Hehe, har ikke noe tall jeg ville hatt problemer med å fortelle om en evt. kjæreste skulle spørre, var mest nysgjerrig etter å ha lest litt rundt på de forskjellige trådene her :)

Anonymous poster hash: 12d8d...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at du skal drite i de mannfolka og heller gjøre det du føler er riktig :)

Ja for hun kan jo bare juge om antallet! Kvinner som virkelig er ærlige tør innrømme hvem de egentlig er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg bryr meg ikke om antallet i det hele tatt. Jeg er mer opptatt av om hun har vært ofte utro og ofte liker å drikke for å knulle en fremmed.

Der går grensen hos meg. Grenseløse damer får klare seg med andre.

Nå kan det være det å bli pult av en drita full mann mens man er drita tilfredstiller et eller annet behov, hvem vet? Men det jeg vet, - er at det behovet får hun dekke ett annet sted.

Kvinner som angrer på en natts stå har jo den fullstendige forakt mot mannen hun pulte på dagen i forveien, og jeg skal ikke være en penis som blir som et brukt håndkle.

Spør dere selv dere kvinner som elsker å pule på menn dere ellers ikke ville ha pult på dersom dere ikke har drukket? - da blir spørsmålet, - drikker dere for å pule på gutter dere ellers ikke ville ha pult på, eller drikker dere for å bli den tøyta som har lyst på alle de mennene hun vil ha?

Hvorfor ikke heller forsøke å begrense dere littegranne? Vise litt måtehold? Er det så viktig å pule på folk i fylla? Du ville ikke kjørt bil i fylla, så hvorfor pule på en fremmed i fylla?

Men nå kan det jo være sånn at en drikker fordi man har lyst til å knulle en fremmed i fylla, og dersom man ikke hadde drukket så hadde meg ikke hatt lyst til å pule en fremmed i fylla, men siden man har litt mer lyst til å pule en fremmed i fylla kontra det å ikke pule en fremmed i fylla, - ja så velger man å drikke og heller vente å se om man har lyst til å pule en fremmed i fylla.

Men dette gjelder i like stor grad menn, men jeg antar at du skriver om kvinner fordi du er mann og at du vet at menn er minst like ille som kvinner på dette punktet.

Jeg vet ikke, men tror ikke at kvinner har mer ONS enn det menn har. Jeg har selv ikke ons, men jeg aksepterer likevel at min kjæreste hadde et par i russetida. Fortid er fortid. Jeg aksepterer dog ikke utroskap, for det er en stor sannsynlighet for at man da vil gjøre det igjen.

Men dette handler selvsagt om preferanser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse spørsmålene kan jo like godt stilles til menn som har tilfeldig sex i beruset tilstand...

Det synes jeg godt du kan gjøre. Jeg ligger ikke med fulle jenter, men ligger du med fulle menn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...