Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?

Malum

Anbefalte innlegg

Gjest MadameDeRosa
30 minutter siden, MarianneE skrev:

Jeg ville ALDRI hatt brudekjolen min utstilt I ramme, bygd inn I et vindu, under en glassplate på et bord, på en byste....  Grøss!

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, OppNedPåAlt skrev:

Gravidmageavstøping (DIY gruppa). Heldigvis plasserer folk det på soverommet...

Jeg skulle akkurat til å skrive et innlegg om det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.finn.no/86626619

Tapet som i stua i dette huset er det verste jeg ser.

Anonymkode: cf5f8...57a

Glem ikke veggen på bad/vaskerom bilde 21/22. Og 26, 29, 31, 33..

Stopper bare der jeg, det blir for mye. 

Endret av dillyduzit
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, dillyduzit skrev:

Glem ikke veggen på bad/vaskerom bilde 21/22. Og 26, 29, 31, 33..

Stopper bare der jeg, det blir for mye. 

Grøss! 

Og hvorfor to forskjellige gulv på bilde 24? Ser veldig merkelig ut. 

Anonymkode: c5c5d...96c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse Kahler-vasene som alle har 😑 Virker nesten som at noen tror de er originale når de har dem. Ellers dyre designerting som ser ut som de kunne blitt solgt på Nille. 

Anonymkode: 2e1ae...145

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home bokstaver, eller alt av sånne bokstaver egentlig, hva er greia med det? Vet jo at jeg er hjemme liksom :fnise:. Og alt av veggsitater "grøss"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
22 timer siden, MartheC skrev:

Blingjuletrær lagd av "blingbånd" fra Nille :sprettoy:

Det verste jeg har sett av disse "blingtrærne" må være de som var satt sammen av knørvet aluminiumsfolie. Sleng dem på et brett dynket med falsk snø, ta et bilde og legg over 5-6 filter slik at man nesten ikke kan se at det er et juletre laget av folie og vips: sikkert 1000 likerklikk på facebook.

Såååå pent da vettu, åsså er det jo DEEAIYUU!

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raindrops skrev:

Det verste jeg har sett av disse "blingtrærne" må være de som var satt sammen av knørvet aluminiumsfolie. Sleng dem på et brett dynket med falsk snø, ta et bilde og legg over 5-6 filter slik at man nesten ike kan se at det er et juletre laget av folie og vips: sikkert 1000 likerklikk på facebook.

Såååå pent da vettu, åsså er det jo DEEYUAI!

er SÅ enig:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Raindrops skrev:

Det verste jeg har sett av disse "blingtrærne" må være de som var satt sammen av knørvet aluminiumsfolie. Sleng dem på et brett dynket med falsk snø, ta et bilde og legg over 5-6 filter slik at man nesten ikke kan se at det er et juletre laget av folie og vips: sikkert 1000 likerklikk på facebook.

Beklager, men det som er uthevet, så for meg et skikkelig raserianfall fra din side; "Nå har jeg fått nok!", og for å ikke glemme det sarkastiske utrykket. Klarte bare ikke å holde meg :fnise:

Men ja, rotete barnerom på boligbilder og den derre helvetes "Home is where the heart is" eller en fuckings muffinsoppskrift på veggen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Raindrops skrev:

De har jeg ikke sett.  Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raindrops
4 minutter siden, DreamOn skrev:

De har jeg ikke sett.  Link?

Jeg kommer ikke til å henge ut privatpersoner her, det var noen som la det ut i en DIY-gruppe på facebook. Eller, jeg vil iallefall ikke henge vedkommende ut mer enn jeg allerede har gjort :P

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, November 28, 2016 den 9.47, Bodillen skrev:

Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes altså at julegardiner er grusomt, nesten uansett hvordan de ser ut. Noen har julegardiner både i stua og på kjøkkenet. Så stress! Hvorfor orker folk sånt? :klo: 

Jeg er helt motsatt. Synes det er hundre ganger finere med røde julegardiner med nisser på enn den tragiske såkalte pyntinga enkelte driver med. Sorry 🙈 Hvite sterile flater med to svarte julestjerner i papp, og den kubus-lysestaken. Kanskje en "stuegran" hvis de er helt ville og gale. Veldig instavennlig det der, men i jula er det kos fremfor stil.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordrar ikke den plakaten med Kate Moss som bruker fingeren sin som bart. Gud bedre. Og All is pretty Andy Warhol Moderna Museet-plakaten. Nei, bare nei.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, rebella81 skrev:

Fordrar ikke den plakaten med Kate Moss som bruker fingeren sin som bart. Gud bedre. 

Den er den verste... 

Anonymkode: cafe4...9a2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...