Malum Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #642 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Bodillen: hva liker du egentlig da?.. Det har jeg selvsagt for lengst skrevet om i tråden som er til for denslags: "Hvilke interiørdetaljer elsker du?" Endret 8. januar 2014 av Bodillen 1
Lou Salome Skrevet 8. januar 2014 #643 Skrevet 8. januar 2014 Lamellgardiner i privathjem. I kontorlokaler er det ok. 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #644 Skrevet 8. januar 2014 Lamellgardiner i privathjem. I kontorlokaler er det ok. Åh! Jeg er såååå enig! Jeg skjønner ikke at folk vil ha det hjemme. Anonymous poster hash: 20515...b10 2
Gjest Absolutt Skrevet 8. januar 2014 #645 Skrevet 8. januar 2014 Generelt pynteting. Bilder og pynt som henges opp på veggen er ok, ellers kan jeg ikke fordra ting som ikke har en funksjon men som bare er til pynt. Særlig vitrineskap fulle av unødvendig krimskrams pyntecrap. Eksen til en kompis av meg samlet på glassender, blæk.
Gjest Absolutt Skrevet 8. januar 2014 #646 Skrevet 8. januar 2014 Også pynteputer på senga, sånne som må flyttes før man kan legge seg. Kan ikke fordra det, forferdelig unødvendig.
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 8. januar 2014 #647 Skrevet 8. januar 2014 Lamellgardiner i privathjem. I kontorlokaler er det ok. Søsteren min kjøpte seg lamellgardiner i fjor, svindyre. Jeg synes det ser kaldt og sterilt ut. Jaja, hver sin smak.
Grønt blad Skrevet 8. januar 2014 #648 Skrevet 8. januar 2014 Jeg liker ikke når (nesten) alle møblene er hvite, eller når gulv, vegger og tak er malt hvite. 2
Frk Midnattsol Skrevet 8. januar 2014 #649 Skrevet 8. januar 2014 Søsteren min kjøpte seg lamellgardiner i fjor, svindyre. Jeg synes det ser kaldt og sterilt ut. Jaja, hver sin smak. Hehe, og jeg har lamellgardiner i hele stua... Synes de passer utrolig godt her i huset, og er sjeleglad jeg slipper gardiner. Er ikke noe "kosemose" person, så mangel på gardiner passer meg helt fint, og slipper i tillegg "støvsamlinga" som blir i de 1
Malum Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #650 Skrevet 8. januar 2014 Sånne porselensdukker med gammeldagse klær til pynt. Creepy... 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #651 Skrevet 8. januar 2014 Også disse pleddene overalt! Jeg får helt fnatt av disse pleddene som så tilfeldig ligger slengt over sofan eller i senga. Villapaprika er helt ekstrem, syns jeg ser pledd i annenhvert bilde hun legger ut.. I min bok skal pledd brettes sammen etter bruk! Som. f.eks:http://villapaprika.no/2013/11/tidlig-lordag/http://villapaprika.no/2013/11/vinterpust/http://villapaprika.no/2013/11/det-blir-fort-morkt/ (Her det pledd MED stjerner på........... ) Jeg lurer på hvor de kan sitte i den sofaen? ;p Jeg liker egentlig sånn chabby chick (?) stil, riktignok i moderate mengder og hos de som faktisk får det til å fungere. Har kun sett en eller to som har klart det. Selv er jeg så dårlig på alt av sånn med interiør, så her har jeg sofaen jeg synes var best å sitte i, bordet jeg synes var finest osv. Jeg klarer ikke å tenke ut at noe passer sammen. Fullstendig blind på det. Anonymous poster hash: e01ad...bdb 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #652 Skrevet 8. januar 2014 Jeg lurer på hvor de kan sitte i den sofaen? ;p Jeg liker egentlig sånn chabby chick (?) stil, riktignok i moderate mengder og hos de som faktisk får det til å fungere. Har kun sett en eller to som har klart det. Selv er jeg så dårlig på alt av sånn med interiør, så her har jeg sofaen jeg synes var best å sitte i, bordet jeg synes var finest osv. Jeg klarer ikke å tenke ut at noe passer sammen. Fullstendig blind på det.Anonymous poster hash: e01ad...bdb Shabby chic Anonymous poster hash: 29305...2ba 1
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 8. januar 2014 #653 Skrevet 8. januar 2014 Sånne porselensdukker med gammeldagse klær til pynt. Creepy... Omg, ja, svigermor har huset fullt. Og i jula er det stappet fra golv til tak med nisser.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #655 Skrevet 8. januar 2014 Lamellgardiner i privathjem. I kontorlokaler er det ok. Seriøst? Jeg synes dette er kjempefint jeg Anonymous poster hash: 06974...715 1
hjertesukka Skrevet 8. januar 2014 #656 Skrevet 8. januar 2014 Jeg liker ikke nisser. Ja, nisser skal være utrolig fine og spesielle før de får komme inn i mitt hjem, hvertfall. 2
Malum Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #657 Skrevet 8. januar 2014 Ja, nisser skal være utrolig fine og spesielle før de får komme inn i mitt hjem, hvertfall. Jeg har en av disse: http://gfx.nrk.no/wdRb79XM4ccUH1qcmnkBLARix6ZjfrlawMV5PoUNvmCg De ser jo bare djevelsk skumle ut! 3
Gjest Morgun Skrevet 8. januar 2014 #658 Skrevet 8. januar 2014 Er det mange som hater vegg-til-veggtepper her? Vi skal ha det på soverommet som er under oppussing og regner med at det bli endel hat fra omverdenen.
Grønt blad Skrevet 8. januar 2014 #659 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Er det mange som hater vegg-til-veggtepper her? Vi skal ha det på soverommet som er under oppussing og regner med at det bli endel hat fra omverdenen. Vegg-til-vegg-tepper er blant de få tingene jeg hater. Det er uhygienisk og ekkelt, og jeg klarer ikke forstå at noen velger det. Vi har teppe på soverommet, men det kan. vaskes eller renses når det blir skittent. Et vegg-til-vegg-teppe får man aldri ordentlig rent. Lagt til: Beklager hvis jeg er for direkte, men jeg føler du også la litt opp til det når du postet det i denne tråden. Endret 8. januar 2014 av Grønt blad 5
Gjest Morgun Skrevet 8. januar 2014 #660 Skrevet 8. januar 2014 Vegg-til-vegg-tepper er blant de få tingene jeg hater. Det er uhygienisk og ekkelt, og jeg klarer ikke forstå at noen velger det. Vi har teppe på soverommet, men det kan. vaskes eller renses når det blir skittent. Et vegg-til-vegg-teppe får man aldri ordentlig rent. Joda. Hvis man har en god støvsuger og renser det et par ganger i året så går det så fint, så. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå