Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvite vegger, KUN sorte møbler, gigantiske (sorte) høyttalere og de der fæle røde gardinene med kinesiske tegn på.

Der har vi et skikkelig ungkarsrede :D

Og hele dataspillsamlingen på utstilling, toppet med en urstygg ironmaiden-figur og overfylt askebeger på bordet. Blæ.

Anonymous poster hash: f4f12...c58

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke fordra speil over sofa eller spisestue. Særlig om det henger en lampe/lysestake e.l på hver side av speilet.

• Liker 2
Skrevet

Lyskilder som henger på veggen

Gjest Mary Quant
Skrevet

Deg om det. Jeg synes Ikea har flotte kjøkken og er mitt naturlige valg nå som jeg har kjøpt ny leilighet og må pusse opp kjøkkenet. I tillegg er det få som slår dem på prisen. Og jeg mener man både kan ha fokus på matlaging og kos. Det flotte med de nye modulene til Ikea er jo nettopp at du kan forme dem akkurat slik du vil, tilpasse dem etter eget behov og det har jeg tenkt til å gjøre. Skapene velger man selv, og ja, jeg går for hvite fronter.

Mvh Yvonne :heiajente:

Helt enig med deg, Yvonne. Ikea har kjøkken av god kvalitet og til en pris ingen kan konkurrere med.

Hengslene Ikea bruker i sine kjøkken er akkurat de samme som dyrere leverandører bruker.

Jeg valgte Ikea-kjøkken i min første bolig og var kjempefornøyd.

Var jeg ung igjen i dag og skulle velge kjøkken til min første bolig så er Ikea et helt naturlig valg.

Min bror valgte også Ikea-kjøkken i sin første bolig for 12 år siden og han bor der fremdeles med samme kjøkkenet .. man kan ikke se at det er brukt selv om han har 4 barn og de har et digert kjøkken som brukes som allrom i tillegg.

Jeg er utdannet interiørkonsulent og er nok langt over middels opptatt av kvalitet og stil.

• Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet

Jeg liker også teak-møbler. Der er nok formen som gjør der altså. De står der liksom i all sin enkelhet.

Men jeg har altså ingen selv (mitt hjem er stort sett ikea..), fordi:

1. Jeg gidder ikke gå på loppis (Dvs, jeg er så dårlig på å "spotte" ting når jeg først er der), eller sloss om møbler

2. Jeg er ikke så glad i fargen. Skulle gjerne malt, men jeg er så dårlig på det, og er usikker på om disse møblene bør males, eller om det bare er å ødelegge dem.

Så keg klarer meg godt med Hemnesbordet og -kommodene mine jeg! :)

Anonymous poster hash: 22183...e4d

Ånei ånei ånei, ikke male teakmøbler!! Jeg liker enkeltheten med møblene, har en blandingsstil selv.

Jeg er ikke glad i alt det hvite, og orker ikke å følge med på alle trendene, det gjør meg stressa. Det absolutt verste jeg vet er den home cottagestilen, sliten avskalla maling kan jeg fikse selv. Jeg kan se at det er fint hos de som har det hjemme hos seg, men ikke i mitt hus.

• Liker 2
Skrevet

Ånei ånei ånei, ikke male teakmøbler!! Jeg liker enkeltheten med møblene, har en blandingsstil selv.

Og det er nettopp derfor jeg ikke gjør det. ;)

Men skulle jeg malt, ville jeg kanskje valgt gult eller noe. Hvitt er kjedelig!

Anonymous poster hash: 22183...e4d

Skrevet

Jeg er over gjennomsnittet glad i lilla, men hallo i luken, dette tok kaka! :hoho:

• Liker 5
Skrevet

Jeg er over gjennomsnittet glad i lilla, men hallo i luken, dette tok kaka! :hoho:

Haha! Jeg var sikker på at hun måtte være singel, men jammen hadde hu ikke en mann :fnise:

Skrevet

Åh, herlig! Det ser så fælt ut at det nesten blir stilig. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet (endret)

Huff, jeg kjente jeg ble kvalm. Rosa er en annen farge jeg ikke takler på interiør, gjerne rosa detaljer på jenterommet men ikke hele vegger eller skap.

Endret av Passing by
Gjest Riskjeks
Skrevet

:hoho:

Digga badet hennes da, med sånne mønstrede vegger og masse lilla i tillegg :fnise:

Men hun følger sin egen stil da, det skal hun ha :jepp:

Skrevet

Detaljer som jeg må ta stilling til.... *hat*

Sånn dere bokstav greier som dere har pratet om er også litt... hmmm.. mindre kjekt tror jeg. Vanskelig å finne rett ord på det. Hjernen min sender nesten noen negative signaler når jeg tenker på det, men jeg er ikke helt sikker....

*meltdown*

Anonymous poster hash: bbff4...b14
  • Liker 1
Skrevet

Synest faktisk at http://daisishome.blogspot.com har klart å gjøre en "rød tråd " gjennomført stil i hjemmet :blomst: For det skal hun iallefall ha creds. ser at mye av det samme i stilen er som nevnt her, å finne hos både Villa parika og Lindevegen.

Anonymous poster hash: a1d3a...1df

Nei, der tar du feil. Jeg har lignende stil selv, og dette er ikke en gjennomført stil. Dette er rotete og overfyllt. Dette synes jeg var den bloggen stilen som ble linket her. Grusomt.

Anonymous poster hash: 486ee...367

• Liker 1
Gjest hulderjenta
Skrevet (endret)

Apropos teak; da jeg var lita jente arvet jeg et teak-stuebord av gammeltanten min, da hun flyttet og måtte kvitte seg med en del ting. Jeg syntes ikke det var spesielt pent, for å si det mildt... Heller dritstygt. Så noen år senere ble teakbordet på pikerommet byttet ut med et superstiligmoderne bord fra IKEA. ;-)

Når, derimot, elsker jeg teak og gamle møbler. Artig hvordan smaken kan forandre seg. :-)

Endret av hulderjenta
Gjest Bolledeig
Skrevet

Haha! Jeg var sikker på at hun måtte være singel, men jammen hadde hu ikke en mann :fnise:

Fargeblindhet er jo ganske utbredt da.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Kanskje ikke direkte hat-utløsende, men i allefall nok til at jeg i mitt stille sinn tenker "Akk, her bor altså smakløsheten":

- Furugolv, furuvegger, furutak - får følelsen av å være inni et furutre

- Som ovenfor, men denne gangen flesker vedkommende til med veggseksjoner i ... TAAADAAA: FURU!

- Gorm-hyller fra IKEA som stue-møbel

- Selvgjorte vegghyller av planker og murstein

- Shabby chic-stilen i sin helhet

- Kjøkken i sort og rødt (gjerne med høyglansfronter) - får litt følelsen av at jeg ufrivillig kommer til å måtte delta i en eller annet satanistisk messe med innslag av "sex magick" med SM-tendenser

- Veggskriverier og bokstaver

- Huspostiller malt sirlig på porselen - jeg misliker deg like sterkt, "kjære" giver av slikt

- Skinn-/Skai-sofaer i rødt, gult, blått, fersken, lakserosa osv.

- Spisebord i hyttestil (gjerne brunsvart med innslag av "rosemaling") i ellers moderne innrettete rom

- Veggseksjoner av laminat i tre-stil, og helst med kongeblå dører (tildels veldig pop i Tyskland)

- "Gamle" blekkskilt med reklame for ditt og datt

- Engler og hjerter og annet dilldall som er så søtt at hadde det vært mat, ville man øyeblikkelig fått hull i tennene av å bare se på

- Pin-up-postere ... og postere fra konserter/eventer/bands osv.

- Green Gate servise

- Speilfliser

- Vegger med tapet/plater i stein-optikk

- Nips-overkill (Hei mamma!)

Skrevet

Green gate servise, ja! Grøss og gru!

Skrevet

Å du milde, men det var så gjennomført at det ble nesten ikke stygt en gang. (Men siden lilla er en farge jeg absolutt ikke har sans for selv så tror jeg jeg ville blitt direkte syk av en time i det huset der.)

Skrevet

Stooooore stjerner i vinduet. Spesielt når de ikke passer til vindu. Grøss!

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...