Alice123 Skrevet 6. desember 2013 #341 Skrevet 6. desember 2013 (endret) http://www.adressa.n...icle7114021.ece Her var det mye å ta tak i. Ikke minst er billedtekstene kostlige! "Skaper matlyst:Hvitløk og en kniv på et fint, gammelt kjøkkenhåndkle. Man får lyst til lage mat." " Små skatter:Et rustikt håndspeil ligger på et bord, oppå der igjen perlesmykke og et gammelt kamera." HAHHAHA! "En gammel fransk lampe med en fiffig ordning" Edit: Jeg har nå lest gjennom hele artikkelen, og det norske språk har ikke ord gode nok til å beskrive hvor mye jeg elsker den. Dette er comedy goldmine. Endret 6. desember 2013 av Alice123 6
Samaysa Skrevet 6. desember 2013 #342 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Den gamle, rustne trompeten var jo bare helt random (unnskyld uttrykket) Endret 6. desember 2013 av Samaysa 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #343 Skrevet 6. desember 2013 Nå går dere altfor langt i å hetse en blogger. Det var ikke det tråden er til. Anonymous poster hash: c5799...430 3
Alice123 Skrevet 6. desember 2013 #344 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Det er en lokalavis-nyhetsartikkel om en dame som er veldig opptatt av interiør. Det er i så fall artikkelforfatter vi ler av. For det som står skrevet er veldig veldig morsomt. "Det slitte oransje trekket ble fjernet og nå står den naken, men lekker, tilbake." Edit: Det er fra min side ikke ment å hetse noen, verken interiørinteresserte damer fra Surndal eller lokalavisjournalister. Endret 6. desember 2013 av Alice123 11
Gjest SweetSunshine Skrevet 6. desember 2013 #345 Skrevet 6. desember 2013 ALT fra HAY og PUR NORSK. Overprisa trestokker og fjas som aldri kommer i nærheten av dørstokken min.
Belin Skrevet 6. desember 2013 #346 Skrevet 6. desember 2013 Vi la en alloc-laminat i stue og kjøkken med tanke på to bikkjer, katt og unger. Når alt ovennevnte ikke er i hus lenger vil jeg vurdere heltre Amen! Samme har vi gjort! Vi har to hunder på nesten 60 kg og 3 tenåringer. Vi har heltre gulv i huset vi har nå, og jeg blir NUTS av riper og hakk. Selv om bikkjene ikke får herje inne, så blir det hakk av klørne når de går/strekker seg osv. Så det ble Berry alloc i det huset vi bygger nå for å si det sånn! Med livstidsgaranti. Men, jeg er forsåvidt litt enig. Liker ikke ting som utgir seg for noe det ikke er. Men de har blitt temmelig troverdig. Så det får funke! Kanskje heltre igjen hvis vi ikke har dyr mer. Men det er lite trolig. Altfor glad i de store beista mine. 2
Kvist Skrevet 6. desember 2013 #347 Skrevet 6. desember 2013 Amen! Samme har vi gjort! Vi har to hunder på nesten 60 kg og 3 tenåringer. Vi har heltre gulv i huset vi har nå, og jeg blir NUTS av riper og hakk. Selv om bikkjene ikke får herje inne, så blir det hakk av klørne når de går/strekker seg osv. Så det ble Berry alloc i det huset vi bygger nå for å si det sånn! Med livstidsgaranti. Men, jeg er forsåvidt litt enig. Liker ikke ting som utgir seg for noe det ikke er. Men de har blitt temmelig troverdig. Så det får funke! Kanskje heltre igjen hvis vi ikke har dyr mer. Men det er lite trolig. Altfor glad i de store beista mine. Jammen, hvorfor må dere ha tremønstret laminat? Hva er galt med å velge en laminat som ikke er fake-et eller annet? 3
Gjest Sobril Skrevet 6. desember 2013 #348 Skrevet 6. desember 2013 Jammen, hvorfor må dere ha tremønstret laminat? Hva er galt med å velge en laminat som ikke er fake-et eller annet? Tja. Synes en del av alloc laminatene har blitt ganske flotte, jeg. En i familien, som er interiørarkitekt, klarte ikke å se forskjell ved første øyekast. Men det er klart - man kjenner det når man går på gulvet, og når man bøyer seg ned og studerer det.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #349 Skrevet 6. desember 2013 Jammen, hvorfor må dere ha tremønstret laminat? Hva er galt med å velge en laminat som ikke er fake-et eller annet? Spiller det egentlig noen rolle? Laminat er veldig enkelt å holde rent. Anonymous poster hash: c5799...430 7
nickless Skrevet 6. desember 2013 #350 Skrevet 6. desember 2013 Jeg liker ikke skinnsofa heller. Jeg liker myke sofaer med MASSE puter !
Lea2 Skrevet 6. desember 2013 #351 Skrevet 6. desember 2013 Det finnes panel i plast, men det er ikke det som heter smartpanel. Panel i plast er ikke særlig smart egentlig, men jeg har det likevel. Har også duk på stuebordet.. for bordet et så stygt og kjedelig. OG det er ikke det at jeg tenker "æsj så stygt" når jeg ser slike bokstaver og sånt hos andre... jeg kunne bare ikke tenkt meg å ha det selv. Skal jeg være ærlig så er mitt hjem veldig praktisk for ei roteberte og en hårete hund som liker a "humpe" på sofaputer (de blir byttet ut ofte eller blir fjernet). Jeg har bambusmatte (type stor) i stedet for teppe av samme hårete grunn. Det er dekorfliser på både kjøkken og bad (ikke jeg som har satt dem opp) og ting er i det hele tatt praktisk, men lite gjennomtenkt.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #352 Skrevet 6. desember 2013 Det er mye nevnt her som aldri kommer inn i mitt hjem (som forøvrig bare er ei gryte lapskaus av ting jeg elsker). Men turkise detaljer i et ellers nøytralt hjem er noe jeg aldri vil kommentere er koselig, ikke andre enslige farger heller for den del. Selv om fargen søker oppmerksomhet så kan den kombineres med andre altså! Anonymous poster hash: 88585...802 1
Belin Skrevet 6. desember 2013 #353 Skrevet 6. desember 2013 Jammen, hvorfor må dere ha tremønstret laminat? Hva er galt med å velge en laminat som ikke er fake-et eller annet? Fordi vi syns det var penest av det som var av laminat. Så da ble det sånn. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #354 Skrevet 6. desember 2013 Artig tråd! Hat er et litt vel kraftig ord for min del. Men jeg misliker Eames stoler, det kommer ikke inn hos meg. Skinnsofaer er sikkert praktisk, men kommer heller ikke inn hos meg. Kobber er heller ikke helt innafor. Skulls, njæææ... usikker! For noen år siden var jeg helt på shabby chic. Det kan jeg ikke helt forstå i dag. Men det er jo sånn det er, man endrer seg jo hele tiden. Viktigste er vel at man selv skaper seg en atmosfære man trives i. Uavhengig av hva trendene sier. Selv om man blir litt påvirket av det også. Huset mitt i dag har duse farger og mye naturmaterialer. Og ting jeg har kommet over på reiser etc, som noen store orientalske lamper, gammelt linskap fra mormor, medisintønner fra vestlandet osv. En salig miks. Og jeg elsker det! Jeg har til og med en kjempe stor wallsticker med Husregler på veggen! Yikes!!! Anonymous poster hash: 20515...b10 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #355 Skrevet 6. desember 2013 ALT fra HAY og PUR NORSK. Overprisa trestokker og fjas som aldri kommer i nærheten av dørstokken min. Helt sikker på det? Anonymous poster hash: 29305...2ba 5
Gjest SweetSunshine Skrevet 6. desember 2013 #356 Skrevet 6. desember 2013 Helt sikker på det? Anonymous poster hash: 29305...2ba Ja, dørstokken min er ikke overprisa og solgt som designvare;)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #357 Skrevet 6. desember 2013 Shabby Chic, blomsterprint, engler, "gammle" klokker, bokstaver som former ord, ordtak som er klistret/malt på veggen, og hus hvor ALT er hvitt. (nå sier jeg veldig i mot meg selv, da jeg har bokstaver på soverommet, på hyllen over sengen. De er dog ikke like koselige for hvermansen som de er for meg og gubben. ) Anonymous poster hash: d74e2...3fa 1
Malum Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #358 Skrevet 6. desember 2013 Skikkelig voksent gjort av deg å henge ut enkeltpersoner. .. Hvis du ikke liker den stilen, hvorfor er du da inne på en slik blogg??? Anonymous poster hash: 6cf7e...284 Neida, jeg henger ikke i slike blogger, jeg bare googlet, og vips, fant jeg alt jeg misliker på ett brett. Det er ikke personen bak bloggen jeg misliker (har ikke engang sett hvem bloggeren er), men stilen. Å linke til en interiørblogg for å si noe om at man ikke liker stilen som er representert der kan neppe kalles å henge ut en enkeltperson. 7
Ciara Skrevet 6. desember 2013 #359 Skrevet 6. desember 2013 ALT fra HAY og PUR NORSK. Overprisa trestokker og fjas som aldri kommer i nærheten av dørstokken min. Jeg elsker alt fra Pur Norsk 1
Gjest SweetSunshine Skrevet 6. desember 2013 #360 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Jeg elsker alt fra Pur Norsk Smaken er som baken... og godt er vel det;) Endret 6. desember 2013 av SweetSunshine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå