Gå til innhold

Hva er ditt/dine yndling-spill opp gjennom tidene?


Wobbz

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd spillene i Metro serien? Metro 2033 eller Last Light?

Noen på min liste er også:

* Dishonored

* The Walking Dead

* Half Life 2

* Borderlands 2

* Battlefield 3

* Portal 1 og 2

Jeg så på at typen spilte metro: last light :) Jeg syntes det var veldig spennende iallefall :)

Anonymous poster hash: 7bfd0...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Monkey Island, Super Mario 64, Mario bros, Mario Kart, Snake, Zelda og Yoshi :D

Anonymous poster hash: e6816...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Battlefield Vietnam. Jeg har brukt utallige timer av ungdomsårene på det spillet. Jeg ble etterhvert såpass god, å fly at jeg bare bedrev stuntflyvning under alle broene med jagerfly.

The Sims(Alle PC versjonene)

Zelda Ocarina of time

Super Mario 64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd spillene i Metro serien? Metro 2033 eller Last Light?

Noen på min liste er også:

* Dishonored

* The Walking Dead

* Half Life 2

* Borderlands 2

* Battlefield 3

* Portal 1 og 2

Jeg har metro 2033 og Metro Last Light. Og romanene som de er bygd på :danse:

Veldig bra, syns jeg. jeg har spilt gjennom dem flere ganger. Du kan velge mellom flere spillestiler, men på de høyeste vanskelighetsgradene så må du vurdere om du har nok ammo til å klare en konfrontasjon. For du vil ofte ikke ha mer enn et par patroner til hvert våpen. Når du går tom for ammo, så er det mano a mano, med kniv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har metro 2033 og Metro Last Light. Og romanene som de er bygd på :danse:

Veldig bra, syns jeg. jeg har spilt gjennom dem flere ganger. Du kan velge mellom flere spillestiler, men på de høyeste vanskelighetsgradene så må du vurdere om du har nok ammo til å klare en konfrontasjon. For du vil ofte ikke ha mer enn et par patroner til hvert våpen. Når du går tom for ammo, så er det mano a mano, med kniv.

Ja, har dem begge selv :) Likte ikke helt at man måtte kjøpe den vanskeligste vanskelighetsgraden, selv om jeg fikk den på salg for 1€ om jeg ikke husker helt feil. Det jeg liker godt med begge spillene er hvor dypt inn i menneskenes liv man kommer. Spillet er på mange måter så mørkt og dystert, men jeg liker det! Stemningen blir på en måte så skummel, men på samme måte veldig interessant.

Grafikk for meg har ikke alt å si, men jeg må si at slik grafikk gir meg god følelse og opplevelse. Det jeg også syntes er litt artig å tenke på er at spillet(2033) faktisk er noen år gammelt, men slår ut mange spill som blir lansert nå, altså den grafiske delen.

Har lyst til å skaffe meg bøkene, for det er så absolutt min type sjanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Mario Bros. 3

Super Mario World

Donkey Kong Country

The Legend of Zelda: A Link to the Past

Pokémon Blue

Minecraft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har dem begge selv :) Likte ikke helt at man måtte kjøpe den vanskeligste vanskelighetsgraden, selv om jeg fikk den på salg for 1€ om jeg ikke husker helt feil. Det jeg liker godt med begge spillene er hvor dypt inn i menneskenes liv man kommer. Spillet er på mange måter så mørkt og dystert, men jeg liker det! Stemningen blir på en måte så skummel, men på samme måte veldig interessant.

Grafikk for meg har ikke alt å si, men jeg må si at slik grafikk gir meg god følelse og opplevelse. Det jeg også syntes er litt artig å tenke på er at spillet(2033) faktisk er noen år gammelt, men slår ut mange spill som blir lansert nå, altså den grafiske delen.

Har lyst til å skaffe meg bøkene, for det er så absolutt min type sjanger.

Den høyeste vanskelighetsgraden var ikke SÅ forbanna vanskelig. Men den fjernet alle informasjoner fra skjermen, så du fikk ikke oversikt over hvor mye ammo du hadde, eller andre inventory-informasjoner. du fikk ingen informasjon om ting som kunne plukkes opp og aktiveres, så du måtte liksom huske hva det var mulig å interagere med, og hva ikke. Jeg vet ikke helt om de hadde andre intensjoner for Ranger-mode da spillet ble skrudd sammen opprinnelig, men det det kokte ned til , var null HUD.

Mao, du måtte ha alt i fingrene, og ha spilt gjennom det noen ganger.

Bøkene kan du finne på Amazon. Sikkert andre steder, også, men iallfall Amazon.

Det beste med begge spillene, er miljøbeskrivelsene og hvordan man går gjennom de forskjellige stasjonene og ser hvordan livet arter seg der, hører på konversasjoner, etc. Det blir enda mer uttalt i Last Light, og der tror jeg faktisk at det er en forutsetning for å få den "snille" slutten, at du lytter til folk, og hjelper der du kan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Azure Dreams på ps1 og det spillet jeg igjennom så mange ganger at jeg sikkert la flere hundre timer i det :D Også husker jeg at vi spilte mye Metal Gear på den første nintendoen. Jeg kom aldri særlig langt. Mamma gjennomførte det flere ganger :fnise: Skal vi se...hva mer... Vi spillet i senk alle Might & Magic RPGene. Jeg, søsteren min og mamma gikk i 2-timers rotasjon på datamaskinen.

Nå spiller jeg stort sett det aller meste. Alt fra Sims til Demon Souls, men jeg er aller størst fan av open world der man bare kan fise rundt og dille hvis man ikke gidder å spille missioner :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Mario Bros. 3

Super Mario World

Donkey Kong Country

The Legend of Zelda: A Link to the Past

Pokémon Blue

Minecraft

Tommelopp!

Nen som har spilt Claymates? Husker jeg elsket det spillet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...