Gå til innhold

Hva er ditt/dine yndling-spill opp gjennom tidene?


Wobbz

Anbefalte innlegg

Kult :D Jeg er så drøy at jeg har "the royal crest of hyrule" tattovert på korsryggen x)

Wow! Har vært stoooor fan helt siden jeg var liten guttunge. Det er veldig stilig :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Civilization - fra den aller første til nummer 5 som er min favorittprokrastineringsaktivitet dette semesteret.

Fett!

Anonymous poster hash: 6b42b...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokemon, i en alder av 24 spiller jeg det fortsatt :rodmer: .

Uansett, ingenting slår Nintendo 64 spillene. Woop Woop :hjerte:. Jeg og en kompis pleier å ha Nintendo 64 party, alle fans kan joine :kul: !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og siden jeg var liten jente og så på storebror spille. :) Jeg har selvsagt rundet det selv nå ;) Mange ganger :D Det er noe eget ved de spillene. :)

Helt enig med deg ! Har så mange nostalgiske følelser til dette spillet. Husker jeg satt å spilte det på min gamle N64 og boks-TV :) Hadde noen andre spill på den tiden også, men det var ingen som var som Zelda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zelda: Ocarina of time. Ingen spill har svøpt meg av føttene som det gjorde i sin tid.

Andre spill som har satt seg må vel være:

Ice climber

Snake rattle n roll

Gun.Smoke

Tomb Raider (da spesielt nr 2)

Spyro the dragon

Crash bandicoot

Mario i det store og hele, men kanskje spesielt Super mario bros og Super mario n64.

Goldeneye 007 n64

Wow..

The last of us

Spiller dessverre ikke så mye nå som da jeg var liten og venneløs, så mange nye spill er der ikke.



Anonymous poster hash: cfba4...9cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Mario bros 3

Banjo Kazooie

Banjo Tooie

Rayman 2

C&C Red alert

The sims

Day of the Tentacle

Theme Hospital

Anonymous poster hash: 6b474...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokemon, i en alder av 24 spiller jeg det fortsatt :rodmer: .

Uansett, ingenting slår Nintendo 64 spillene. Woop Woop :hjerte:. Jeg og en kompis pleier å ha Nintendo 64 party, alle fans kan joine :kul: !

I'm IN!!! :pls:

Glemte Banjo Kazooie. Elsker det spillet! :skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten stabel med spill som jeg stadig vender tilbake til.

The Elder Scrolls-serien (Nå har jeg strengt tatt bare spilt Oblivion og Skyrim, men jeg er rimelig overbevist om at jeg ville like resten, også)

Fallout 3 og Fallout New Vegas

Bioshock (alle sammen). Jeg har litt vanskelig for å bestemme meg for hvilket av de tre jeg liker best.

Mass Effect-trilogien

Tomb Raider (2013).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, Donkey Kong. Hvordan kunne jeg glemme det?!

Av og til sitter jeg og hører på musikken, haha!

Pokemon, i en alder av 24 spiller jeg det fortsatt :rodmer: .

Uansett, ingenting slår Nintendo 64 spillene. Woop Woop :hjerte:. Jeg og en kompis pleier å ha Nintendo 64 party, alle fans kan joine :kul: !

Jeg er med!

Godt å se flere på min alder spille pokémon! Gleder meg til å prøve ut det nyeste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til sitter jeg og hører på musikken, haha!

Jeg er med!

Godt å se flere på min alder spille pokémon! Gleder meg til å prøve ut det nyeste.

Holder på med den nyeste nå.

Den er veldig bra! Har du lest anmeldelser av den? Den er litt lettere enn tidligere utgaver. Dessuten ender man ofte opp med kun pokemon fra gamle gen :P

Får vi ordne opp med 64 fest snart. Wee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med den nyeste nå.

Den er veldig bra! Har du lest anmeldelser av den? Den er litt lettere enn tidligere utgaver. Dessuten ender man ofte opp med kun pokemon fra gamle gen :P

Får vi ordne opp med 64 fest snart. Wee.

Ja, virket som om mange liker x/y bedre enn de foregående. Vet ikke helt hva jeg kan vente, men håper på en del timer underholdning!

Hehe, ja, jeg pleier å ha en regel om å kun bruke nye pokémon den første gangen jeg spiller gjennom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fortsatt N64, har Gamecube, og Wii, så de senere år har jeg truffet på litt forskjellig *kremt* mannfolk*host* og blitt en smule påvirket, så nå har jeg en xbox 360 som er favoritten, om du ser bort i fra nintendo spillene =) Jeg vurderer veldig sterkt å anskaffe meg en PS4!

Jeg høres sikkert ut som en spillavhengig jente, men det er jeg ikke. Setter bare pris på å kunne sette meg ned to-tre ganger i uken i en liten time eller to og bare drømme meg bort!

Så gøy! Har selv N64 fortsatt, har Xbox og Xbox 360. Skal kjøpe meg Camecube. Mulig jeg kjøper med xbox one litt senere, men akkurat nå ser jeg ikke helt fordelen med PS4 eller ONE, selv om de begge ser veldig gode ut! :) Er veldig fan av Xbox, men venter nok med å kjøpe meg en ny konsoll med det første :P Har pc, så de nyeste spillene kan jeg spille her :) Kunne virkelig tenkt meg å få kjøpt en Wii U, for de nye Mario og Zelda-spillene ser så bra ut :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten stabel med spill som jeg stadig vender tilbake til.

The Elder Scrolls-serien (Nå har jeg strengt tatt bare spilt Oblivion og Skyrim, men jeg er rimelig overbevist om at jeg ville like resten, også)

Fallout 3 og Fallout New Vegas

Bioshock (alle sammen). Jeg har litt vanskelig for å bestemme meg for hvilket av de tre jeg liker best.

Mass Effect-trilogien

Tomb Raider (2013).

Ja, alle spillene du nevner er gode!

Har du prøvd spillet Metro 2033 eller Last light?

Både Portal 1 og 2 er knallbra spill :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...