Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Laaaaang dag i bhg i dag. Hadde mest lyst å snu då eg trilla inn på parkeringsplassen i dag. Har hatt lyst å dra heim att heile dagen, men eg har liksom ikkje funne tida til det.. Så eg blei. Men eg lurer verkeleg på om kroppen min er like einig i morgon...

Hei Heidi76! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann gjengen! :) Kjekt å oppdaga at eg har vore sakna medan eg har vore vekke. Eller sakna og sakna.. Hadde i alle fall vore nokon innom. ;)

Digory: Takk for kompliment! :) Me prøver ikkje aktivt no, men det gjer ingenting om det skjer noko, for å sei det slik. ;) Har planar om å ta oss ein Syden-tur før prøvinga startar for alvor.

Saeria: *klem* tilbake

Har hatt ein ok dag i dag.

Våkna fyrst kjempetidleg, sov litt og våkna igjen.

Såg Nemo, på bærbar på senga.

Stod opp, åt herleg frukost.

Sat litt med maskina.

Såg koseleg film saman med mannen.

Las litt.

Sov litt.

Åt herleg middag som mannen laga til oss.

Gjekk tur saman med mannen. :hjerter:

Fekk besøk av svigeronkel og svigersøskenbarn.

Rydda litt, og er no tilbake her.

Ha ein superduper kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kamp i går! :hoppe:

Saman med Silvius :danse:

Kjempeartig!

No ligg eg i senga og skal straks sove. Måtte berre innom her å klage litt. Føler meg så tufs. Men eg har gjort nett det så lenge. Lurer seriøst på kva det er som er gale. Brukar då aldri å ver sjuk så lenge om gongen. Kanskje ta meg ein tur til indremedisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på kamp i går jeg også. Kjempegøy det. (men jeg er på kamp hver gang Brann spiller hjemme jeg)

Ikke bra å være syk da! Håper du blir bedre, ellers må nok en lege få titte på deg ja.

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var de på kam de også Malama og Linn3c??? Eg og veslo-mannen var også og såg på når Brann knuste Start!! Hihi... :) Min første Brann-kamp, ganske moro!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knuste og knuste.... Velvel.. Rett nok var det ei rundspeling av dimensjonar, men dessverre viste ikkje det på resultatet. :(

No er eg berre innom kjempefort, for eg skal på foreldremøte klokka halv åtte. Så no er det berre litt vakning etter middagskvilen som gjenstår, før eg må springa i bilen.

Snakkast.

Klemmar til malama og veslo. :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...