Linn3c Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #681 Del Skrevet 21. juni 2005 God midtsommer! Takk! Og i like så! :D I dag har me 5 års dag for foholdet vårt! - Og 1 måneds bryllaupsdag! :D Har vore på restaurant å ete herleg mat! - Og så var me på kino. Såg Mr and Mrs Smith! Artig film som eg anbefalar! :D Ha in fortsat fin midtsommarsdag alle mine kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #682 Del Skrevet 21. juni 2005 Gratulerer med 5-års dagen!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #683 Del Skrevet 21. juni 2005 Tusen takk søtnos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #684 Del Skrevet 22. juni 2005 Ååååååh, så trøytt! Sånn gjespar eg no: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2005 #685 Del Skrevet 22. juni 2005 Være med på treff? Se personlige meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. juni 2005 #686 Del Skrevet 23. juni 2005 Takk! Og i like så! :D I dag har me 5 års dag for foholdet vårt! - Og 1 måneds bryllaupsdag! :D Har vore på restaurant å ete herleg mat! - Og så var me på kino. Såg Mr and Mrs Smith! Artig film som eg anbefalar! :D Ha in fortsat fin midtsommarsdag alle mine kjære! Ja, det er sant ja, dere har nøyaktig ett år lenger enn oss dere... Håper dere hadde en fin dag, høres sånn ut. Kjekt å "dumpe over deg" her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2005 #687 Del Skrevet 27. juni 2005 Ville bare ønske deg ein god og glad dag eg kjære!!!!! Håpar alt er bra med deg og dine! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #688 Del Skrevet 27. juni 2005 Ville bare ønske deg ein god og glad dag eg kjære!!!!! Håpar alt er bra med deg og dine! *klemme* Takk for det, venen! Og det same til deg! Eg sit å ventar på at veslesystra mi skal vakne. Ho var med oss tilbake i går då me var hos foreldra mine. No søv ho i stova. Uff, fekk litt dårleg samvit for ho i går. For det såg så fælt ut her då me kom attende frå helgeturen vår, at det fyrste me måtte gjera då me kom heim var å rydda og vaska romma "våre" (dvs eg tok trappa, gongen og badet og min kjæraste mann tok stova). Det var imidlertid kjøkkenet som såg verst ut og det var veslebror sitt ansvar. Kommande veke vert det mitt ansvar å ha kjøkkent fint og ryddig, og eg skal på ingen måte late nokon få grunn til å bli så sint som eg var for at det var rotete og illeluktande der som det var i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. juli 2005 #689 Del Skrevet 5. juli 2005 hmm trodde vi skulle prøve å "raide" litt i kveld jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #690 Del Skrevet 5. juli 2005 hmm trodde vi skulle prøve å "raide" litt i kveld jeg... Ja, det var liksom meininga. - Sorry... Men datamaskina mi vart beslaglagt av veslesystra mi, så då sovna eg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2005 #691 Del Skrevet 7. juli 2005 Jo er en trøtt så er en ikke mye tess i spilling heller da Vi får ta det igjen en annen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #692 Del Skrevet 7. juli 2005 Jo er en trøtt så er en ikke mye tess i spilling heller da Vi får ta det igjen en annen kveld Takk, så snill du er vennen! Trur eg må ha litt pause frå Vet ei stund... - Er litt lei no for tida. Prøver å spela opp Nom litt i staden.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juli 2005 #693 Del Skrevet 7. juli 2005 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #694 Del Skrevet 7. juli 2005 *klem* til deg også lunacia-pusen! - Las i boka di at du ikkje har det så lett for tida? Ein ekstra stor *kosemoseklem* til deg og masse gode vibbar frå meg! Eg trur avogtil at eg er på grensa til å bli litt deprimert. - Er så rar for tida. Akkurat som at ingenting vil fungera. Trur sikkert det har noko med spontanaborten å gjera. - Hormonane som rasar ut av kroppen att. Har laga meg store planar om å starta eit nytt og sunnare liv. - Fantaserar om å gå ned 25 kg. Og passa inn i str 38, kanskje tilogmed 36. Og i neste augneblink puttar eg i meg ein sjokolade. - Merkeleg. Men eg klarar liksom ikkje stå imot heller. Eteproblem? Nei, det er det vel heller ikkje. For eg et jo. Men det er jo eit problem. Alle desse tankane. For eg kjenner meg ikkje stor i det heile tatt. Føler meg som at eg er ein N. Men når eg kler på meg, er det XL som passar på kroppen min. Gjekk ein tur med hunden i går. Ei veke etter aborten, då. I dag er det ei veke og ein dag. Trist framleis. Blør litt framleis også. Hadde smerter på tysdag. Mannen meinte at det sikkert var livmora som trekte seg saman. Gjerne det. No har eg nett ete fire små toblerone-sjokkisar. Usj. Har litt sårleg samvit no, men eg orkar ikkje å gjera noko med det. Burde gått ein tur. Er trøytt. Trur eg går til sengs i staden. Jobb halv åtte i morgon. Natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2005 #695 Del Skrevet 7. juli 2005 Søøøøøøøøte kjære vennen min.... Forstår godt at du ikkje har det så enkelt no.... Det er vanskeleg for meg å seie kva du skal gjere, men eg vil du skal vite at eg er her for deg, i alle fall.. Eg er glad du har ein så fantastisk mann som du har, i alle fall... Du får ikkje LOV til å gå ned 25kg. Er du galen vennen!!! Då hadde det jo ikkje blitt meir igjen av deg... Det er ikkje gøy med slike vonde tankar... Håpar det går bra med deg. Kva det står i merkelappen i kleda betyr vel null og niks?? Du er jo ei fantastisk flott jente, vennen!! Ååååh, eg er så utruleg glad i deg, eg..... Skulle ønske det var noko eg kunne gjort for deg... Eg hørte mykje på Carola sin song "Jag vill alltid älska", då når eg hadde det vanskeleg, du veit.... Den er frykteleg trist, men gir også håp. Det er godt å tru. Sei i frå om du vil at eg skal sende deg teksten på PM... Tenker mykje på deg kjære! Hugs at eg aldri er lengre borte enn 8 siffer og eit "ring"! Veldig, veldig, veldig glad i deg.. Du betyr utruleg mykje for meg...... Pass på deg sjølv no vennen, og konsentrer deg om deg, og for all del, hiv deg ikkje på dette jaget etter kiloar. Eit sunt og aktivt liv er greit, men ingen har eigentleg nytte av å vite kor mange kilo dei trakkar rundt med her i verda... Varme tankar frå meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #696 Del Skrevet 12. juli 2005 Takk, så god du er! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juli 2005 #697 Del Skrevet 12. juli 2005 Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. juli 2005 #698 Del Skrevet 12. juli 2005 dumt at mannen ikke var på spillet i går, min mann var i bdr to eller tre ganger med noen folk.. Men det skjer sikkert igjen da. Hva het den nye din igjen? Og vennen, du har lov til å spise sjokolade og annet usunne ting nå vettu.. Det er ikke vekta som er den viktigste akkuratt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. juli 2005 #699 Del Skrevet 12. juli 2005 *vinketil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #700 Del Skrevet 12. juli 2005 OI! Så mange som hadde vore innom hos meg sidan sist! Fighter: Takk skal du ha vennen! Kjem innom deg etterpå liv: Ja, det var jo dumt. Me hadde besøk av mi kusine og hans fetter i går, så me grilla på terassen og kosa oss masse. Men det skjer vel som du seier, sikkert snart igjen. Men eg trur han er litt lei av ho dama, så det kan hende han sluttar å spela med henne. <_< Den nye spelaren min heiter Druscin. Det er ein NE druid. Tenkte kanskje eg skulle teste det nye guildet til Hunaja, Torvena, Narl og Ladykatarina med den. Men er ikkje heilt sikker. Og det ete-greiene... Tja, det går sånn i rykk og napp. I dag er eg kjempekvalm og sånn, så eg orkar ingenting. Var skikkeleg dårleg i går og hadde krampe i magen og sånn. Veit ikkje heilt kva det er, kan vera et virus eller noko. Men det kan jo også henda at det er psykisk... Kven veit...? lunacia: *vinketilbaketil* Stikk innom deg også etterpå No har eg nett sove nokre timar sidan eg hadde så vondt i magen. Men eg vart jo ikkje betre. Hadde svetta sengkleda heilt våte då mannen vekka meg, så no er det på tide med ein dusj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg