Malama Skrevet 24. oktober 2006 #4101 Del Skrevet 24. oktober 2006 Klarer ikke helt å se at å drikke masse skal sette igang en fødsel da (men jeg fikk et sært bilde av "vannet gikk" i hodet mitt nå... fy, jeg må slutte med alle disse "fødebildene" ellers kommer jeg ALDRI til å bli mentalt klar for å tenke på denslags i fremtiden engang...) men masse drikke er sikkert gøy Lunka vann er ikke godt, det er helt sikkert, derfor drikker jeg MASSE mer vann nå som jeg har det fine kjøleskapet mitt, isvann er GODT (jeg styrter jo ikke vannet da, men tar det med meg overalt, og drikker masse ) Men JEG får heldigvis ikke noe "fødefjes" da vil jeg håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4102 Del Skrevet 24. oktober 2006 Klarer ikke helt å se at å drikke masse skal sette igang en fødsel da (men jeg fikk et sært bilde av "vannet gikk" i hodet mitt nå... fy, jeg må slutte med alle disse "fødebildene" ellers kommer jeg ALDRI til å bli mentalt klar for å tenke på denslags i fremtiden engang...) men masse drikke er sikkert gøy Lunka vann er ikke godt, det er helt sikkert, derfor drikker jeg MASSE mer vann nå som jeg har det fine kjøleskapet mitt, isvann er GODT (jeg styrter jo ikke vannet da, men tar det med meg overalt, og drikker masse ) Men JEG får heldigvis ikke noe "fødefjes" da vil jeg håpe... ← Du altså! Rare bilder som surrar rundt i knollen din i dag! Hihi. Tingen med drikkinga mi er jo at eg gløymer å drikke når eg berre har med meg drikka mi.. Så då er det betre å berre å det som regel at eg drikk når eg går forbi vasken. No sit eg og ventar på at mannen skal bli ferdig å spela Guitar Hero, sånn at me kan eta middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. oktober 2006 #4103 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette her er uhyre spennende. Tenk at snart ligger Linn3c, ei jeg har fulgt både gjennom bryllupsforberedelser og svangerskap, og føder kjærlighetsbarnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. oktober 2006 #4104 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det er kjempespennende. Og mannen som spiller... han koser seg vel, men skjønner han ikke at MIDDAG må prioriteres, for du må jo få MAT sammen med all denne drikka di ' Her i huset lages middagen nå, og jeg erså KJEMPESULTEN at jeg glede meg innmari til de er ferdig, så jeg kan få mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4105 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette her er uhyre spennende. Tenk at snart ligger Linn3c, ei jeg har fulgt både gjennom bryllupsforberedelser og svangerskap, og føder kjærlighetsbarnet! ← Det er kjempespennende. Og mannen som spiller... han koser seg vel, men skjønner han ikke at MIDDAG må prioriteres, for du må jo få MAT sammen med all denne drikka di ' Her i huset lages middagen nå, og jeg erså KJEMPESULTEN at jeg glede meg innmari til de er ferdig, så jeg kan få mat! ← Joda, han spelte berre ein song. Og så åt me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4106 Del Skrevet 24. oktober 2006 Å herlighet altså. Går det an å vera så trøtt?? Sov jo tre timar før i dag, jo. No sit eg i godstolen, ser på fjernsyn og surfar litt. Har ispose på den vonde ryggen min. Var ute og gjekk tur saman med mannen tidlegare i dag, og fekk kjempevondt på vegen heimatt. Og så kom det ei søt jente på døra her og selde kaker til oss. Guri, dei var gode!! Heilt perfekt i dag. Veit ikkje heilt kor eg skal gjera av meg i dag, er vondt uansett kva eg gjer. Sit, ligg, står eller går. Like vondt alt. Isposen gjorde det litt betre, så eg trur eg prøver ei stund til med den. Bedøvde vondten litt liksom. Snakka med bror min i telefonen i dag, og han sa han skulle stikka innom ein tur. Har ikkje komt enno, så eg er no usikker på om han kjem i det heile.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. oktober 2006 #4107 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er det gode vondtar, mon tro...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4108 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikkje godt å sei. Er nok det, for det kom jo når me gjekk tur. No har eg framleis isposen på ryggen og det var så godt at eg faktisk sovna litt her i stolen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. oktober 2006 #4109 Del Skrevet 24. oktober 2006 "Ingen baby?" spørr min kjære, jeg måtte jo bare sjekke pc'n litt innimellom hans jobbing... Men neida, ikke enda, men... den kommer nok snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #4110 Del Skrevet 24. oktober 2006 ...venter i spenning på litt action! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4111 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ingen baby på utsida enno, nei. Men har ein veldig livlig ein på innsida som sparkar mammaen sin gul og blå. Har vonde mensmurringar konstant i ryggen. Og innimellom får eg rare "knivstikk" i ryggen. Nokre seige, andre forte. Hjelper litt med isposen, men no er han visst smelta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 24. oktober 2006 #4112 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vi är visst här än både du, jag och Epona... det enda som faktiskt ska kunna hjälpa födseln i gång enligt min jordmor är samlag. Upprepade samlag... helst en GU först, och sen hem och pule om och om och om igen... - varken mannen eller jag har ork till det just nu en gång - ja - upprepade gånger... njaej. nej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4113 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehe. Satsar på at du har gjort litt heimelekse i alle fall, Furstina No skal me legga oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. oktober 2006 #4114 Del Skrevet 24. oktober 2006 Sov godt, håper det blir baby på deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4115 Del Skrevet 25. oktober 2006 God morgon! Ingen baby i natt, men har sove dårleg på grunn av masse vondtar og murringar i ryggen. Tenkjer DET gledar dykk, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. oktober 2006 #4116 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja, vi er ondskapsfulle mennesker som bare sitter her og hååååååper at du har det vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4117 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hehe. Det var det eg VISSTE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4118 Del Skrevet 25. oktober 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=233518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4119 Del Skrevet 25. oktober 2006 Snåle ting som skjer med kroppen min. Har murrande vondtar i ryggen. Det lek eit eller anna vått ut av meg. Er dette "normalt"? Skal desse murringane vera så vonde? Skal det leke noko ut av meg? Kan dette vera fostervatn? Så mange spørsmål.. Så lite kunnskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. oktober 2006 #4120 Del Skrevet 25. oktober 2006 Enda mindre kunnskap her... (murringer og vondter har jeg også, mine vondter sitter dog ikke i ryggen, men i mitt tilfelle kommer dette av at jeg altså IKKE skal ha en baby i den nærmeste fmretid...) Men en ting er vel det jeg har lest alle plasser: Dersom du har spørsmål om det er normalt det som skjer når du er kommet så langt, ring til fødeavdelinga. DE har nemlig masse, masse erfaring med fødsler, og vet hva som er normalt. Når vondtene blir VONDE, og det "lekker", så synes jo uvitende meg det høres ut som om det "skjer noe" i alle fall. Men de oppe på KK VET dette her, de jobber med denslags, så det er jo greit å ta en slik telefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg