Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempegøy med så mange småbarn i området da. Snart blir det småbarnstreff på lekeplassen! (kanskje litt lenge til de kan leke sjøl, men kanskje mødrene trenger å leke litt også :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå lurer vi her altså... ;)

Måkke færra tæl sjukehuset uten at nåkken får vætta om det! :ler:

Neida...Småtten kommer nøyaktig når det passer han best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake etter sjåpping og slikt.

Har fått overlevert gåvene i kveld, sånn at gutane får dei. (I tilfelle me må avgarde i natt... :ler:)

No skal me laga middag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte chilikylling, men så har det seg sånn at eg ikkje tåler paprika og grønsaker som er relaterte til paprika...

Skal ha løvsteik med råsteikte poteter. :sikle: Men skal ta masse pepar på då... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det med papirka kan jo i så måte skape litt problemer.

Masse pepper er jo UANSETT godt da, (og jeg antar dere selvsagt ikke har slike peppermix-greier som vi bruker, de innehodler jo gjeren litt papirka eller sånne "slektninger" kanskje. Huske å IKKE bruke det om jeg noen gang lager mat til deg, jsut in case :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for Glossy! :-D

Tusen takk :ler:

Dette er virkelig spennende!! Herlighet - rene trilleren. Må innom her en del ganger før leggetid ja!!

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at de føl med meg! :)

No har eg nett dusja, mannen held på å laga klar maten. No er det eigentleg meininga at eg skal rydda stova, så då får eg nesten gjera det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, det er det som står på her også no. Men føler ikkje at eg må følge å inmari nøye med på det for det er så masse reklame, og etter kvar reklame har dei oppsummering av det som har skjedd tidligare i episoden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart jo stilig den sykkelen då. :) Og der var det reklame igjen.. :ler: Ikkje lange programma nei..

Sladder, ja.. Trur me held oss på Discovery ;)

Skal prøva å få med mannen ut på tur etter dette programmet. Sjå om det hjelper litt på :)

Må forresten hugsa å putta nedi rett i koppen-tinga me kjøpte på butikken i dag, i sjukehussekken til mannen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...