Malama Skrevet 17. oktober 2006 #3781 Del Skrevet 17. oktober 2006 Og min kjære mener at han SKAL klare å rekke 17:05 i dag, så da er det jo like greit at jeg er der og tar ham med hjem og lager middag. Så bruker jeg ettermiddagen på litt rydding (vi skal jo rydde slik at dere kan komme på besøk en dag...), noe klesvask (tror undertøy bør prioriteres, jeg sliter med å finne sokker som er i PAR. Sokkevask på programmet) og kanskje ei lita julebok. Jeg har jo forresten en time her tilgjengelig på kontoret, for surfing og ikke jobbing (og ettersom jeg har logga ut får jeg ikke betalt for dette altså, jeg logga ut for en halvtime siden) og da kan jeg jo alltids påbegynne ei julebok her kanskje. Du snakka på flylady, norgeversjonen, hvorda fungerer det nå? Jeg droppa det helt da jeg prøvde det, for det var så mye SKRAVLING og lange tråder, mer som chatting nesten, de mailene, og påminnelsene forsvant inni det hele. Jeg var med for å få flylady tilsendt til norske tider (jeg har null problem med å lese dem på engelsk, men når den minenr meg på å legge meg et par timer før jeg står opp, så er tidsskjema litt feil...) men jeg var da vitterlig ikke interessert i alt PRATET mellom den venninnegjengen... Er det bedre nå? Hvil deg du, og få mannen til å massere, så snakkes vi en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. oktober 2006 #3782 Del Skrevet 17. oktober 2006 Og forresten, jeg fikk deg da over på sie 190, så om vi skriver riktig fort (og det klarer vi nå som enkelte spekulerer i hva vondtene dine er) så kanskje vi rekker de 200? Om du kniper litt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3783 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hehe, søte Malama og silvius! Eg aaaanar ikkje kva vondtane kan vera, det kom etter ein tur på do, og gjer seg ikkje. Kynnarane kjem tett som hagl, og greier. Typisk at telefonen min er så og sei tom for straum. Skal bortom eine naboen no, for å høyra kva det er ho kan og ikkje kan eta, sidan ho ammar ein litten pjokk som har kolikkliknande magevondt, sånn med tanke på middagsbesøket i morgon. Og etterpå ber det avgarde på butikken med kjære mannen min. Så ikkje fortvil om eg forsvinn eit par timar. Eg er tilbake før de veit ordet av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. oktober 2006 #3784 Del Skrevet 17. oktober 2006 synes det høres ut for en komplett uvitende Malama som om kroppen din jobber med noe nedi der jeg? Men hva vet vel jeg? JEG har aldri hatt et sparkende vesen inni meg som ville ut (og akkurat nå synes jeg det hørtes like greit ut, auau!) Uansett, skal ikke bekymre meg oim du blir borte et par timer. Snart skal jeg gå og ta toget med min kjære, så skal jeg lage middag, vaske klær og spise middag, og deretter førat sjekke KG igjen kanskje, og derved er du sikkert tilbake da. Med mindre planene deres må endres. Det er jo så kort tid igjen nå, at det ville være helt normalt om småtten ville ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #3785 Del Skrevet 17. oktober 2006 *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3786 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ingen Smått på veg ut heilt enno. Men det er vondt i ryggen framleis. Akkurat som i starten av mensen. Usje. Har vore så godt å gå i månadsvis utan desse mensvondtane, har ikkje sakna dei ein døytt.. Og no er dei altså tilbake. Jaja, får få kjære til å legge dei varme gode hendene sine på min verkande rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 17. oktober 2006 #3787 Del Skrevet 17. oktober 2006 Og her skravles det i vei ser jeg, mange sider å oppdatere seg på. Spennende med slimpropp og ryddvondter da, nå kan det jo skje når som helst. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3788 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, skravling må til. Eg har jo ikkje anna å bedriva dagane mine med, så.. Straks middag no, og så er det ein tur i senga, trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #3789 Del Skrevet 17. oktober 2006 Straks middag her og. Må bare finne noe å se på, for sambo jobber overtid i dag. Er alltid hektisk før release. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 17. oktober 2006 #3790 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ååååh, tenk om det er begynnande rier då!!! Og du? Du må ikkje la telefonen gå tom for straum i desse tider! Eg ladar min kvar einaste natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. oktober 2006 #3791 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hihi, eg har alltid tlf innen rekkevidde i desse dager. Kvar gong eg får melding kjenner eg et sug i magen. Tenk om det er fra Linn3c!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. oktober 2006 #3792 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, her kan det jo skje ting. Nestn så jeg kke tørr svare Cleopatra, som spør om torsdag 15.30 passer for kjoleprøving. Joda, det går nok greit for meg, men jeg erhøyst usikker på min medhjelper, kan jeg jo svare. Men jeg klarer nok å gå alene om du skulle være opptatt emdandre ting, eller kke i form. for jeg er meget klar over at dette er en av "farene" ved å ha en høygravid medhjelper... For du skal selvsagt alltid prioritere å være hjemme om det du trenger, for dette er jo tross alt en megt spesiell tid, så om du vil så kan vi stoppe med kjolejakta (eller du kan slippe være med) en stund fremover. Spennende å lese om hva som skjer her, absolutt ingen tvil om det! (og jeg mener å ha lest at sånne mens-smrter kan være tegn på at noe er på vei, etterhvert?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3793 Del Skrevet 17. oktober 2006 Straks middag her og. Må bare finne noe å se på, for sambo jobber overtid i dag. Er alltid hektisk før release. ← Oi, release du?! Så spennande! Spelar han i band eller? PM med namn, om du ikkje vil publisere det? Ååååh, tenk om det er begynnande rier då!!! Og du? Du må ikkje la telefonen gå tom for straum i desse tider! Eg ladar min kvar einaste natt!!! ← Ja, tenk om det er det det er? Mobilen er opplada no, altså. Beklagar at eg ikkje svarte på meldinga di, men eg sov. Stod opp no litt over ni. Og tenkte at du sikkert var på nett etterkvart, så du fekk sjå at eg framleis er her. Hihi, eg har alltid tlf innen rekkevidde i desse dager. Kvar gong eg får melding kjenner eg et sug i magen. Tenk om det er fra Linn3c!!! ← Ja, her kan det jo skje ting. Nestn så jeg kke tørr svare Cleopatra, som spør om torsdag 15.30 passer for kjoleprøving. Joda, det går nok greit for meg, men jeg erhøyst usikker på min medhjelper, kan jeg jo svare. Men jeg klarer nok å gå alene om du skulle være opptatt emdandre ting, eller kke i form. for jeg er meget klar over at dette er en av "farene" ved å ha en høygravid medhjelper... For du skal selvsagt alltid prioritere å være hjemme om det du trenger, for dette er jo tross alt en megt spesiell tid, så om du vil så kan vi stoppe med kjolejakta (eller du kan slippe være med) en stund fremover. Spennende å lese om hva som skjer her, absolutt ingen tvil om det! (og jeg mener å ha lest at sånne mens-smrter kan være tegn på at noe er på vei, etterhvert?) ← Ja, noko er det iallefall som skjer i kroppen min for tida. Men torsdag halv fire skal me vel klara. Så sant det ikkje er like ille som i dag då. Men kan ikkje svara deg HEILT sikkert før i morgon, har nemleg ikkje lyst å ta bussen innover i fall det skulle bli verre. Og mannen veit ikkje sikkert kva som skjer på torsdag før i morgon. Håpar det er tidsnok for deg å vita då..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. oktober 2006 #3794 Del Skrevet 17. oktober 2006 Snakka litt med V tidligare i dag (veldig greit å ha ei søster som har vært gjennom ein fødsel for ikkje så lenge siden som eg kan spørre om alt eg lure på. Snart er det du som står for tur og må svara på alle dei dumme spørsmåla mine..) og ho fortalte at ho hadde hatt lignande smerter dei 3 siste vekene før fødselen. Så ho meinte at det kanskje var hodet som festa seg bedre... Det er jo ikkje godt å sei om det er det det er, men det er jo ein mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. oktober 2006 #3795 Del Skrevet 17. oktober 2006 Helt tidsnok det. Det er jo ikke som om Cleopatra-folka er på jobb og venter på svar nå likevel Og de lot meg vente i to dager på svar, så kan jeg da vittlerlig la dem vente til i morgen med å få svar også. Halv fire er litt tideig, men jeg KAN klare å ta toget hjem, hente deg, og kjøre oss dit innen halv fire, slik at du slipper ta bussen, men det hjelper ikke så mye om det vr din mann du ville ha tilstede, selvsagt Og helt ærlig, jeg vet ikke om jeg føler meg så trygg på å ha en såpass fødeklar kommende mor som JEG må passe på, jeg hr nemlig ikke brukt 9 måneder på å forberede meg på dette her Så du, ta vare på deg selv i første omgang. Det er jo ikke sååå viktig med celo uansett, vi er jo enige om at jeg ikke vil like så mange av kjolene, og dessuten er de da åpne i novemberogså. Og hodet mitt har fortsatt ikke gitt opp fasinasjopnen på sincerity-kjoler, og det irriterer meg at belle amie bare hadde den ene jeg kunne prøve, så je vurderer halvseriøst å kontakte den butikken hjemme som selger merket og høre om de har noen flere, og evt ta en tur hjemover utpå høstn en gang... Så ta den tiden du trenger du, og husk at du og småtten er LANGT viktigere enn min kjolejakt, og det mener jeg så absolutt! Jeg har god tid på å finne kjole, så dette stresser vi ikke med. Ta vare på deg selv, du, jeg er spent på hva som skjer, og slett ikke helt ovrebevist om at du er i shoppeform på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3796 Del Skrevet 17. oktober 2006 Snakka litt med V tidligare i dag (veldig greit å ha ei søster som har vært gjennom ein fødsel for ikkje så lenge siden som eg kan spørre om alt eg lure på. Snart er det du som står for tur og må svara på alle dei dumme spørsmåla mine..) og ho fortalte at ho hadde hatt lignande smerter dei 3 siste vekene før fødselen. Så ho meinte at det kanskje var hodet som festa seg bedre... Det er jo ikkje godt å sei om det er det det er, men det er jo ein mulighet. ← Ja, grådig greit med ei nybakt mamma som storesøster Men det er nok ikkje hovudet, for det har vore fast i ca to veker no. Og det var andre vondtar. Merkar stor forskjell på desse vondtane eg har hatt i dag, og dei vondtane som har vore når hovudet har festa seg betre. Men for all del, eg er ikkje ekspert altså. Det kan jo vera kva som helst. Kan jo vera bekkenløsning for den del.. Helt tidsnok det. Det er jo ikke som om Cleopatra-folka er på jobb og venter på svar nå likevel Og de lot meg vente i to dager på svar, så kan jeg da vittlerlig la dem vente til i morgen med å få svar også. Halv fire er litt tideig, men jeg KAN klare å ta toget hjem, hente deg, og kjøre oss dit innen halv fire, slik at du slipper ta bussen, men det hjelper ikke så mye om det vr din mann du ville ha tilstede, selvsagt Og helt ærlig, jeg vet ikke om jeg føler meg så trygg på å ha en såpass fødeklar kommende mor som JEG må passe på, jeg hr nemlig ikke brukt 9 måneder på å forberede meg på dette her Så du, ta vare på deg selv i første omgang. Det er jo ikke sååå viktig med celo uansett, vi er jo enige om at jeg ikke vil like så mange av kjolene, og dessuten er de da åpne i novemberogså. Og hodet mitt har fortsatt ikke gitt opp fasinasjopnen på sincerity-kjoler, og det irriterer meg at belle amie bare hadde den ene jeg kunne prøve, så je vurderer halvseriøst å kontakte den butikken hjemme som selger merket og høre om de har noen flere, og evt ta en tur hjemover utpå høstn en gang... Så ta den tiden du trenger du, og husk at du og småtten er LANGT viktigere enn min kjolejakt, og det mener jeg så absolutt! Jeg har god tid på å finne kjole, så dette stresser vi ikke med. Ta vare på deg selv, du, jeg er spent på hva som skjer, og slett ikke helt ovrebevist om at du er i shoppeform på torsdag ← Bra at det ikkje er for seint å gje beskjed i morgon. Og det er ikkje pga mannen at eg vil ha bilen, rett og slett berre pga tryggheten i å ha bil, sidan det er kjappare å forflytta seg i bil enn kollektivt. Så om eg ikkje kan ta bilen og du har mulighet til å henta meg, hadde det vore topp! Meeen, kan ikkje garantera at formen er på topp då. (Irriterande å ikkje vita..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3797 Del Skrevet 17. oktober 2006 Loggar av for kvelden no, eg. Må få gjort litt husarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. oktober 2006 #3798 Del Skrevet 18. oktober 2006 sovet godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3799 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jo , takk berre bra Lettare å sova på dagtid for tida, merkar eg. Menmen.. No har eg kjørt svigers på flyplassen og så har eg vore på besøk på gamlejobben i eit par timar. Kjempekoseleg! Ingen fødsel i sikte enno, nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. oktober 2006 #3800 Del Skrevet 18. oktober 2006 Neieni, da får småtten holde seg der en stund til da. Og kanskje være med, inni magen, på litt mer kjolejakt, og besøk hos oss når jeg får rota meg til å rydde (og finne en dag det passer oss alle) og kose seg der litt til da, før han kommer ut. Kommer nok når han vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg