Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, veldig!

No ljomar Julius i heile huset her... :ler:

"Det ligger et land. Like utenfor Kristiansand. Her fins det både leker og dyr, men først vil vi se en gøyal fyyyyyyr!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, gløymte å fortella om stakkar mannen min sin draum.

Han hadde drøymt at fødselen var i gong, og at det var noko eg berre MÅTTE ha. Som medførte at han måtte heim å henta det. Og då han var tilbake på sjukehuset var fødselen FERDIG... Stakkar vennen min hadde gått glipp av heile greia. :troest:

DET skal me iallefall ikkje ha noko av! Derfor skal bagen pakkast NO!

Rett etter at eg har ete pittelitt.. :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denslags må du unngå ja.

Der ser du, det er ikke BARE jeg som "stresser" med dette da :)

Jeg er nå uansett imponert av at du klarer å være så rolig!

Du er fantastsik.

Jeg derimot, er nervevrak av å "kommer ikke til å rekke å ordne det og det og det" for noe som ikke skjer før om over 8 måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men bryllupet kan du kontrollera stort sett ned til minste detalj då. Verre med fødselen min. Har jo ikkje ringaste aning om kva eg går til her.. Må liksom berre la tinga gå sin gong.. Var mykje meir nervøs for bryllupet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det har noe med det å gjøre.

Men det er vel nettopp det at man ikke kan styre dette du skal gjennom som gjør meg så nervøs... Jeg tenker selvsagt på at ikke alle kommer på termin, at noen kommer fort, at du er dagsventende... og lille meg klarer ikke konstntrere meg på jobb en gang, bare sånn i tilfelle... for DEG!

Heldigvis har jeg god tid på å organisere dette bryllupet, men du så fort som tida har gått! Rasende fort, og vips er den store dagen her! Håper jeg blir ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikkje stressa på grunn av MEG, veit du Malama. Det klarar eg då fint sjølv :)

Eg skal prøva å få gitt beskjed til deg så snart det skjer noko. Så ikkje stress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, altså, det er ikke fordi JEG trenger å vite om det skjer noe med deg jeg "stresser", det er vel bare rett og slett fordi jeg aldri hadde klart å holde meg så rolig som du er, så jeg bekymrer meg for om DU skal "rekke å få med deg alt". JEG trenger jo ikke gjøre annet enn lese her når noen sladrer, og spørre pent om det er lov å komme på besøk en dag... DU derimot... har mye mer å passe på.

Men, neida, jeg skal ikke stresse mer med dette nå.

Og jeg skal gi opp å få tak i et bilde av den fine kjolen i hvitt, for det finnes ikke :(

Og jeg tror jeg gir opp forsøket på å gjøre noe fornuftig på jobb idag også, jeg skal gå halv tre (eller før tre i alle fall) uansett, så det er for sent å komme igang med noe mer nå. Ikke sant?

Det er fredag jo, man jobber ikke effektivt fredag etter lunsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag läste nåt i din dagbok som jag skulle kommentera, men så var det så mycket bröllopsprat och brudekjoler - och störande kollegor som avbryter surfandet att jag totalt glömde bort det :ler:

Trevlig helg kan jag ju alltid önska :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, altså, det er ikke fordi JEG trenger å vite om det skjer noe med deg jeg "stresser", det er vel bare rett og slett fordi jeg aldri hadde klart å holde meg så rolig som du er, så jeg bekymrer meg for om DU skal "rekke å få med deg alt". JEG trenger jo ikke gjøre annet enn lese her når noen sladrer, og spørre pent om det er lov å komme på besøk en dag... DU derimot... har mye mer å passe på.

Men, neida, jeg skal ikke stresse mer med dette nå.

Og jeg skal gi opp å få tak i et bilde av den fine kjolen i hvitt, for det finnes ikke :(

Og jeg tror jeg gir opp forsøket på å gjøre noe fornuftig på jobb idag også, jeg skal gå halv tre (eller før tre i alle fall) uansett, så det er for sent å komme igang med noe mer nå. Ikke sant?

Det er fredag jo, man jobber ikke effektivt fredag etter lunsj?

Er du ikkje gått enno? Ser at du er pålogga framleis og klokka er OVER halv tre!! Husj! Heim med deg! Ta helg og kos deg med det! Så snakkast me i morgon. Eventuelt seinare i dag ;)

Så skjønn du er vennen min!!! :ler:

:klem:

Du også! :)

Jag läste nåt i din dagbok som jag skulle kommentera, men så var det så mycket bröllopsprat och brudekjoler - och störande kollegor som avbryter surfandet att jag totalt glömde bort det :ler:

Trevlig helg kan jag ju alltid önska :vinke:

:ler2: Ja, idag har det ikkje blitt gjort noko særleg konstruktivt her, nei. Mest skravling.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjukehusbagen:

Blått er pakka

* Helsekort for gravide

* Mobiltelefon med ladar

* Klede til meg:

- Morgenkåpe

- Myke, gode bukser

- Store og gode truser

- Din egen pyjamas eller nattkjole. De med knepping foran er å foretrekke.

- Amme-BHer

- Topper som er lett å løfte på, evt ammetopper

- Sokker

- T-skjorter

- Joggebukse/jakke

- slippers

* Kamera, minnebrikke og lader, eingongskamera

* Amme-bh

* Ammeinnlegg

* Sjampo og balsam

* Toalettsaker

- tannkost/krem

- fuktighetskrem

- lypsyl

- hårbørste + strikk

- deodorant

- dusjsåpe

- Bind, forskjellige storleikar

* Sminke

Dette er kjekt å ha med seg:

* Frukt, kjeks, druesukker, snop

* Litt penger, men vær forsiktig med å ha med for mye verdisaker pga. tyverifare.

* En god bok eller et par blader

* En bærbar CD eller mp3spiller med favorittmusikken eller kanskje en lydbok.

* Babyens første bok

* Dagbok til å skriva ned tanker og refleksjoner mens dei enno er ferske.

* Store bind med vinger. Utvalet er begrensa på sjukehus.

* Proviant til pappa dersom fødselen drar ut i tid.

* Babyklær, dersom du vil ha dine eigne.

Til babyen:

- Hentesett

- Body

- strømpebukse

- lue

- genser/jakke

- bukse

- sokkar

- Ullklede

- Lite pledd

* Baggen til vogna, med helseteppe og dyne

Klede til mannen:

- joggebukse

- t-skjorter

- boxarar

- sokkar

- slippers

Husk også å ha bilsikringa klar når de forlet sjukehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke gått enda, fordi jeg skal gå sammen med min kjære, og han sa "14.30-15.00", så jeg sitter og venter på ham. Jeg gidder jo ikke dra til stadion ALENE da, og det er altså dit jeg skal, ikke hjem.

Helg hjemme, og kose meg, det er ikke så veldig aktuelt på noen timer enda. Derimot å være på stadion, DET er nok aktuelt. Skrive navn på diplomer, kanskje. Eller se om jeg kan få låne en pc og bare surfe etter kjoler :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også vil jeg gjerne beklage ovenfor Furstina at jeg fyller Linn3c sin dagbok med kjoleprat. Det bør jeg klare å holde i min egen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liste over gjeremål:

Gjere klar "bagen"

* vaska klede som skal i han

* putte nedi det som er klart

Rydda kjøkken

*rydda benkar

* støvsuga

* vaska golv

* vaska utav kjøleskapet