Linn3c Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3641 Del Skrevet 12. oktober 2006 Innom medan eg prøver å få horisonten til å stabilisera seg og drikk litt vatn. Er megasvimmel, så det var ikkje så behageleg å berre ligga vaken i senga nett no. Så no drikk eg litt vatn og skal straks inn igjen til min vakre mann i senga. Koseleg å ha fått besøk medan eg sov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3642 Del Skrevet 12. oktober 2006 Då var glaset mit tomt. Natta tjeier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3643 Del Skrevet 13. oktober 2006 God morgon! No stpr det herleg rundstykkefrukost på bordet. Ventar berre på at mannen min skal stå opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 #3644 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvordan er formen, for deg, og din mann? Godt at det er fredag i alle fall. (vel, for NOEN hjelper i alle fall det, for noen av oss gjør det jo ikke egentlig det, det er like tidelig opp i helga som på ukedagene nå...) Håper det står greit til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3645 Del Skrevet 13. oktober 2006 Takk som spør; her går det heilt fint. Har ein del å gjera i dag, men må nok få pressa inn ein kvil på dagtid, likevel. Mannen sitt venstre auge var klistra igjen i morges, så eg lurer på om han har fått augekatar.. Sa til han at han måtte passa på så han ikkje smitta det andre auget i så tilfelle, men det første han gjorde var jo å gni seg i begge auga med same handa.. Så om han har det, så har han det dobbeltsidig i så fall.. Kanskje eg skal få laga meg ei lita liste over kva eg skal gjera i dag..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. oktober 2006 #3646 Del Skrevet 13. oktober 2006 Takk for PM! (Tror vi har samme smak i navn... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3647 Del Skrevet 13. oktober 2006 Takk det samme, Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3648 Del Skrevet 13. oktober 2006 Sjukehusbagen: Blått er pakka * Helsekort for gravide * Mobiltelefon med ladar * Klede til meg: - Morgenkåpe - Myke, gode bukser - Store og gode truser - Din egen pyjamas eller nattkjole. De med knepping foran er å foretrekke. - Amme-BHer - Topper som er lett å løfte på, evt ammetopper - Sokker - T-skjorter - Joggebukse/jakke - slippers * Kamera, minnebrikke og lader, eingongskamera * Amme-bh * Ammeinnlegg * Sjampo og balsam * Toalettsaker - tannkost/krem - fuktighetskrem - lypsyl - hårbørste + strikk - deodorant - dusjsåpe - Bind, forskjellige sorleikar * Sminke Dette er kjekt å ha med seg: * Frukt, kjeks, druesukker, snop * Litt penger, men vær forsiktig med å ha med for mye verdisaker pga. tyverifare. * En god bok eller et par blader * En bærbar CD eller mp3spiller med favorittmusikken eller kanskje en lydbok. * Babyens første bok * Dagbok til å skrive ned tanker og refleksjoner mens de ennå er ferske * Store bind med vinger. Utvalget er begrenset på sykehus. * Proviant til pappa dersom fødselen drar ut i tid. * Babyklær, dersom du vil ha dine egne. Til babyen: - Hentesett - Body - strømpebukse - lue - genser/jakke - bukse - sokkar - Ullklede - Lite pledd * Baggen til vogna, med helseteppe og dyne Klede til mannen: - joggebukse - t-skjorter - boxarar - sokkar Husk også å ha bilsikringa klar når de forlet sjukehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3649 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hadde det vore kjekt å hatt 200 sider før babyen kom kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 13. oktober 2006 #3650 Del Skrevet 13. oktober 2006 Får prøve på det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 #3651 Del Skrevet 13. oktober 2006 Godt råd til Linn3c: Sørg for å FINNE lader til kamera om du ikke har funnet det enda. Og lade opp kamera. Helt kurant at det ikke funka når jeg prøvde kjole første dagen. Langt mindre festlig om det ikke funker når dere vil ta de første bildene av småtten! (også lova du MINE nervøse nerver å pakke baggen din i dag, så å berolige meg om at akkurat den delen er på plass i alle fall synes jeg du kan gjøre ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 #3652 Del Skrevet 13. oktober 2006 Så skal jeg heller være med på å hjelpe deg å få 200 sider, om du gjør det or meg. Får lada kameraet ditt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3653 Del Skrevet 13. oktober 2006 Liste over gjeremål: Gjere klar "bagen" * vaska klede som skal i han * putte nedi det som er klart Rydda kjøkken *rydda benkar * støvsuga * vaska golv Rydda stova * rydda * støvsuga * vaska golv Rydda soverom * legga saman resten av kleda * støvsuga Rydda bada * rydda * støvsuga * vaska vasken * vaska klede Finna batteriladar til kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3654 Del Skrevet 13. oktober 2006 Oi! Så mange innlegg mellom mine to, berre på den korte tida medan eg laga meg gjeremålsliste for dagen.. Stor til jentene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 #3655 Del Skrevet 13. oktober 2006 Begynn nederst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3656 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hehe, will do. Men la du merke til at eg hadde skreve det på lista utan at eg las innlegg frå deg først!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 #3657 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nei, men det var betryggende at du gjorde det da for jeg har mer enn nok tingi hodet mitt om jeg ikke skal passe på at du får med deg det du trenger, men jeg blir jo helt stressa på dine vegne jo. Hvordan er det MULIG å være så rolig? Jeg er helt imponert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3658 Del Skrevet 13. oktober 2006 "Vi har en grevling i taket - grevelig - grevelang..." Så koseleg med gamle barnesongar! Eg og Småtten kosar oss med mammas barndomsminner. (altså mine, eg må berre begynne å få inn i skolten min at "mamma" faktisk er MEG om berre nokre få dagar!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3659 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det er jo trass alt vanleg med ca 10 timars opningsfase i første svangerskap då.. Så strengt tatt har eg de jo ikkje travelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3660 Del Skrevet 13. oktober 2006 Oi! Hjalmar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg