Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn!

Då var kjøkkenet strøkent. I alle fall benkane og vasken. Får ta over golvet i morgon.

Og soverommet er rydda. Må støvsuga der i morgon, er masse støv og skit på golvet. Ekkelt å gå der..

No prøver eg å komma på kor eg såg batteriladaren til kameraet sist. Typisk at det skulle gå tomt for batteri akkurat då eg skulle til å ta bilete av Malama i kjoleprøvinga. Grrr! *sinna på meg sjølv for at eg ikkje sjekka at det var batteri*

No kjenner eg at det gjorde godt å få ut litt energi, og at senga verkar forlokkande om ikkje så altfor lenge. :)

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du sover godt.

Hva med en løsning om at jeg ikke kjører til byen, men til togstasjonen, tar toget hjem, plukker opp bilen på stasjonen, kjører til Åsane og henter det, og videre derfra til sotra? Det er jo bare dumt at du skal måtte komme inn til byen, når du ikke har bil engang, for å være med meg, såpass kan jeg da gjøre for en høygravid hjelper, å plukke henne opp!

Om vi drar til Belle Amie eller Cleopatra er forsåvidt ikke sååå viktig, men Belle AMie frister litt fordi det er der de selger de Sincerity-kjolene som jeg tittet på på nett for en stund siden (jeg fant linken dit fra deres hjemmeside) Meeeeget usikker på om der er none kjoler jeg ville like på meg da, i farger og passform etc, men de hadde (noen av dem) den geniale løsningen med avtagbart slep, som jeg totalt falt for (desom det er pent da, jeg falt for ideen...)

Men om det blir noe i nærheten av drømmen jeg hadde i natt, så har de INGEN av de kjolene jeg så på nettet i butikken, og bare kjoler som er ubrukelige (i drømmen var de mørkeblå eller grønne, eller røde...)

Jeg får komme meg avsted på jobb nå, så får jeg se om jeg får ringt salongen og høre om de har tid da. (og om ikke, ringe den andre og høre om de har..)

Selvsagt forutsetter dette at DU har tid da... Og er i form, når du våkner :)

I dag er jeg på kontoret hele dagen, så da har jeg tilgang til pc undervis, så jeg sjekker her hva som skjer når du våkner jeg :)

Må løpe og pusse tenner nå, om vi skal rekke toget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon!

Stakkar kjære mannen min har vondt i magen, så me er litt forsinka ut herifrå i morges. Eg har bil fram til sånn midt på dagen, då treng mannen han ut til ein kunde. Dvs, om han kjem seg på jobb og om han ikkje må heim før pga sjukdom..

Men no må eg trøste stakkar mannen min litt, og sjå om det er noko eg kan gjera for han. Så oppdaterar eg seinare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dakkar, trøste syke mannen, og pleie godt med ham.

Syke menn er SYKE... og trenger god pleie av omtenksomme kvinner i sitt liv :)

Ja,han var heldigvis ikkje så sjuk at han vart sengeliggande i dag. Men håpar han tar det litt med ro i kveld.

Uffda stakkars mannen din.. Godt han har deg! ;)

Flink husmor!

Formen er altså bra?  :klem:

Ja, er han ikkje heldig!? :tunge1:

Eg er ei fantastisk husmor på nattestid, ja.. Verre på dagtid. :ler:

Formen min er upåklageleg. Blir lett øm i mage og rygg når eg sit lenge, men om eg er i aktivitet, så er det bra. :) Har ikkje vore så sprek tidlegare i svangerskapet, for å sei det sånn..

--------------

Eg kjørte mannen på jobb, for eg må ha bilen til fysio i dag, og då havna me sjølvsagt i verdas lengste kø frå Åsane, innover mot sentrum. Ein tulling hadde klart å fyllekjøre rett I autopass-passeringa ved Sandviken sjukehus, så halve "bommen" var falt ned og var blit flytta ut i vegkanten. Dette måtte jo folk få med seg, noko som resulterte i kø frå rundkjøringa ved Gullgruven og inn til nemnte autopass-passering. :overrasket: Me kjørte først rundt Ervik og så rundt Eidsvågsneset, for å unngå køen, og følte at me hadde gjort lurt i det då me endeleg kom fram til passeringa. Passeringa er altså gratis ei stund framover, ei par veker syns eg dei snakka om på Radio1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som skjer her. ;)

Har nett sove ein skvett, slik at eg orkar alt som skal foregå i dag. No først skal eg til fysio, så skal eg treffe nokon frå SM, og så skal eg vera med Malama på kjoleleit..

Blir sliten berre eg tenkjer på det, eg. Og no må eg springa, sånn at eg ikkje blir for sein..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du blir sliten av å tenke på alt du skal gjøre. Jeg ble sliten bare av å lese det jeg... Kos deg i dag, og ikke slit deg helt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg får jo rent vondt i magen av å tnke på at en av de tinga som stresser henne, som tross alt er tidkrevende og sikkert ikke så gøy, er akkurat kjolejakta mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koseleg med alle som hadde vore innom!

:kose: på Malama, Ninen og Pip! :)

Har nett komt heim etter kjoleleiting med Malama, og ho er berre såååå flott altså! :Nikke:

Ikkje tenk på at eg stressar, det var berre nett i augneblinken etter at eg våkna frå formiddagsluren min, så eg kunne godt tenkt meg å blitt i senga resten av dagen. Men eg har hatt ein kjempeflott dag, altså! :-D

Tusen takk for at eg får vera med å sjå på kjolane dine, Malama! :klem:

Mannen har sagt opp jobben sin i dag, skal starta i ny jobb i månadsskiftet november/desember. Spennande! :hoppe:

Og så må me hoppa litt til, for me er 38 fullgåtte veker i dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, no nærmar det seg her.

Kjenner at eg har behov for masse kvile, så kroppen veit nok kva som skal skje. Eg er klar for senga no, eg... :gjespe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...