Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Ronja¤

Oj, i dag har de jammen fått ordna masse!!! :)

*noterer utlån av bæresele*

Så får vi sjå når det nærmar seg måndag om de har tid til å få den av meg! :) Skal til Bergen dei 4 neste måndagane, så går det ikkje denne gongen, får vi vel alltids tid! Måndag om 3-4 veker skal mannen vere med og, og då trur eg vi skal på Ikea, så då kan vi stikke innom med selen hos dokke, om det kan passe, og vi ikkje har hatt tid t å ordne det før! ;)

Berre kjekt at ein vakker prins kan få glede av bæreselen vår! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgon! :vinke:

No skal mannen kjørast på jobb.

Er visst saltsyrelekkasje på Toro-fabrikken i dag! Masse ambulansar, brannbilar og politi som kjører forbi nede på vegen! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, DET forklarer hvorfor vi hosta som gale alle sammen på togstasjonen i morges....

Vi skjønte at det måtte være mer enn vanlig tåke, for ALLE hosta...

forøvrig: bil har jeg altså ikke med til byen, jeg oppdaga det litt sent at du spurte om det, det tar så innmari mye lenger tid å kjøre rundt enn å toge gjennom fjellet (selv om vi altså ble utsatt for saltsyretåke...) og jeg hadde ikke tid til å komme sent i dag pga dette store møtet.

Det holder meg vekke fra pc'n nesten hele dagen, fra 9.30 til 15.00 dessverre.

Men som sagt, fra 15 er jeg klar for shopping, men dessverre uten bil. Vi kan ta buss? Sorry for den der altså, men jeg hadde lagt meg da du skrev det i går. Mobilen er lydløs frem til 15, men takler jo sms om hvor jeg finner deg, og når... (og jeg er helt tilgjengelig frem til ca kvart over ni, her på pc'n også)

Jeg har selvsagt "helt og rent" undertøy, og er ren selv også, til og med dusja på morgenkvisten (ville ha rent hår til dette møtet, skumle greier) så dette skal nok gå bra.

Spennende er det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltsyre! Skummelt. :overrasket: Ei på laben tok et ordentlig sniff på saltsyreflaska og hold på å falle over ende! Vi advarte henne, men ville hun høre? Neeiiiidaaa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er alle hårklemmene mine knukket, men jeg har alltid strikk i veska da. Aner ikke hvordan jeg skal ha håret på den store dagen, men kan skaffe ny klemme... kanskje i lunsjen i morgen? Rekker det ikke i dag i alle fall, pga dette møtet. Og nå må ejg nesten løpe (bare kjapt innom for å finne jakka mi og veska)

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok fint det. Eg har ringt Kikki no og avtalt at me er der litt over tre. Så då kan me berre møtast ved Fløyen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Då var eg tilbake etter kjolejakt med Malama. Du verden, for ei flott dame ho er altså! Nydeleg i alle kjolar! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, vi hadde det kjempegøy.

Du snakka på Sotra i morgen, en eller annen gang? Pga langåpent? Jeg har mista oversikta over hvem som er hvor, men legg en melding en plass som jeg finner, dersom jeg skal ringe noen eller gjøre noe...

Og, ehh, skal jeg ha bil med til byen? (da må jeg stå opp tidelig og sjekke hva du har skrevet, kanskje...) I morgen har jeg ikke noe møte, så jeg kan gå fra jobb allerede 14.30. Men dette er selvsagt bare om du har tid, og er form.

Jeg vil IKKe plag småtten i magen din, og slett ikke "irritere" din mann. Det er helt greit at du skylder på meg, det ER jo "min feil", men jeg vil jo da gjerne ikke gjøre slik at han nekter å komme på besøk hit når vi engang får rydda, fordi jeg er for plagsom :)

Men nå krabber jeg (litt forsinka) opp i senga mi jeg. Vet at du neppe gjør det samme på noen timer, men jeg har en litt annen døgnrytme, og er trøtt...

Kos deg. Og sov godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sov mellom sju og halv ti eg, så eg er opp ei stund til.

Ja, eg trur eg nemnde Sotra, ja. For torsdagar er sånn typisk langopen dag. Men det er lurt å ringe og høyre at dei ikkje har heilt fullt. Det er forresten Belle Amie som ligg på Sotra. Og ut dit er det ein fordel å ha bil, ja.. Eg har dessverre ikkje mulighet til å ta vår bil i morgon. Mannen treng han.

Og ikkje fortvil, han var ikkje irritert då han plukka meg opp, han berre likar å vera informert om kva som skjer når eg blir forsinka. Småtten klarar seg heilt fint inni magen, og eg klarar meg like fint berre eg har ein stol å setja meg ned i innimellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belle Amie er forresten open til sju i morgon.

Eventuelt om du heller har lyst å gå på Cleopatra er det ope der til seks.

Men eg trur det er lurt å ringa på førehand og berre sjekka at det ikkje er stappfullt av andre bruder der. Sånn at me kan få god hjelp, sånn som me fekk i dag.

Då eg og Silvius var på Cleopatra gjekk me på sjølvstyr, hadde ikkje bestilt time, og det var mange andre (i alle fall to) bruder der som hadde bestilt. Og då har sjølvsagt dei førsteretten på hjelpa.. Og for å vera ærleg, så veit eg ikkje kor god påkledningshjelp eg er nett for tida.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...