Saeria Skrevet 29. juli 2006 #2921 Del Skrevet 29. juli 2006 Det blir vel rart å ikke skulle bo der mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #2922 Del Skrevet 29. juli 2006 siste natten i huset! Er dere klare da? ← Me nærmar oss. No er to soverom og stova HEILT ferdige. Me har KUN golvet igjen på kjøkenet, badet, gongen og trappa. På kontoret har me datamaskinene og pultane att, men her er veggane og taket vaska, så dette er oppbevaringsrom for dei få småtinga som står att. I tillegg har me soverommet igjen, er har me ikkje vaska verken tak eller veggar sidan me skal sova der heilt til i morgon. Men eg tek nok tak og veggar der i kveld likevel. Så blir det berre å vaska alle golva på veg ut. Det blir vel rart å ikke skulle bo der mere. ← Ja, det blir rart. Men no for tida finn me berre fleire og fleire grunnar til at me gler oss til å flytta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. juli 2006 #2923 Del Skrevet 29. juli 2006 Fint at dere gleder dere til å flytte. Det gjør vi også, men rart å ikke skulle bo her er det likevel. Selv om vi ikke har et like nært forhold til dette som dere har til huset. Men kjekt å få noe nytt, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #2924 Del Skrevet 29. juli 2006 Ja, blir veldig kjekt. Var ute i huset og viste til svoger og svigerinne i dag. Skulle berre ønske at det var ferdig. Slik at me hadde sluppe dette tullet med å leige bod og ha litt her og litt der av alle tinga våre... Me har i alle fall bestemt oss for EIN ting - me skal aldri flytte utan å ha ein plass å flytte inn med ein gong, igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. juli 2006 #2925 Del Skrevet 29. juli 2006 Det tror jeg på. Det må være slitsomt, jeg er glad vi får nøkkelen til et nye en måned før vi må være ute herfra. Vi trenger jo ikke en hel måned, men det er nå gjerne den 1. eller den siste i en måned som er typiske overtagelsersdatoer, så. Da liker jeg å ha denne måneden å gå på. Unner dere noe slikt neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #2926 Del Skrevet 29. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. juli 2006 #2927 Del Skrevet 29. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #2928 Del Skrevet 30. juli 2006 på Capri! --------------- Ja, då var siste dagen i dette huset begynt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. juli 2006 #2929 Del Skrevet 30. juli 2006 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juli 2006 #2930 Del Skrevet 30. juli 2006 til silvius og liv, *klem* til lunacia lunacia: det skjer i grunn ikkje sååå masse her, hovudfokus her er graviditet og flytting. ← *klem tilbake* Jo, men det har alltid gått mange sider sisden sist jeg var innom... Og jeg orker bare ikke lese alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. juli 2006 #2931 Del Skrevet 30. juli 2006 Så hvor sover dere i natt da? Husløse som dere har blitt Når starter ferieturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. juli 2006 #2932 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Min ekslede rydder/organiserer på soverommet nå (der det er en del kasser som står til oppbevaring uten at vi er helt sikre på hva som er oppi dem...) og kom vandrende ut med "se hva jeg fant!" Et rødt russekort... Med deg på Endret 30. juli 2006 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #2933 Del Skrevet 30. juli 2006 Lykke til med den siste dagen i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2006 #2934 Del Skrevet 30. juli 2006 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. juli 2006 #2935 Del Skrevet 30. juli 2006 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. juli 2006 #2936 Del Skrevet 30. juli 2006 Lykke til ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. juli 2006 #2937 Del Skrevet 30. juli 2006 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #2938 Del Skrevet 30. juli 2006 Lykke til. ← Takk! *klem tilbake* Jo, men det har alltid gått mange sider sisden sist jeg var innom... Og jeg orker bare ikke lese alt. ← Ikkje tenk på det du, vennen. Berre koseleg at du tar turen innom i det heile tatt! Så hvor sover dere i natt da? Husløse som dere har blitt Når starter ferieturen? ← No har me tatt inn på Hotell Svigers. Her skal me oppholde oss fram til fredag, då reiser me på tur. Har blitt litt endringar i dei få, små turplanane me hadde. No dreg me rett til Tønsberg på fredag. Og så dreg me til Oslo etter det. Så Oslo-turen blir litt framskynda.. Min ekslede rydder/organiserer på soverommet nå (der det er en del kasser som står til oppbevaring uten at vi er helt sikre på hva som er oppi dem...) og kom vandrende ut med "se hva jeg fant!" Et rødt russekort... Med deg på ← Hihi! Eg òg fann eit Lykke til med den siste dagen i huset! ← Takk! Lykke til i dag! ← Takk! Lykke til ← Takk! Lykke til ja! ← Takk! Lykke til i dag ← Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. juli 2006 #2939 Del Skrevet 30. juli 2006 Ja, nå får du bare slappe av da, nå som dere har kommet dere ut av huset og alt Ikke gjøre noenting frem til dere reiser på ferie. Bare skjemme deg selv helt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #2940 Del Skrevet 30. juli 2006 Ja, no skal det ikkje gjerast noko særleg denne veka. Det einaste eg veit sikkert er at eg må til legen. Usj.. Må ha ein kontroll før me dreg på ferie, og så må eg prøva å få meg ei ny sjukemelding. Bekkenet mitt likar ikkje at eg plutseleg berre sette meg ned utan å gjera noko. Har kjempevondt i kveld. Og så burde eg hatt meg ein ny fastlege, så eg slepp den lange reisevegen til rarelegen no når me skal flytta til ein annan bydel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg