Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann Sneglisen :)

Silvius er bestisen min som for tida studerer i Kristiansand og som endeleg er komen heim att til Bergensområdet. Her er dagboka henar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forresten er eg nett komen heim frå yoga-trening. Noko som var avslappande og slitsamt på same tid. Instruktøren passa på at eg ikkje gjorde øvelsar som var for vanskelege for meg og som kunne vera skadelege for Småtten. På slutten fekk eg vita at i morgon har eg mest sannsynlig vondt på stadar i kroppen eg ikkje veit eksisterer ein gong... Det blir artig.. :overrasket::forvirret::roll:

:ler:

Endret av Linn3c
Skrevet

Aaah! Trodde det kanskje var en eller annen kjendis som jeg hadde gått glipp av :ler: (Eller kanskje det ER en kjendis??)

Skrevet

Eg kjenner ho jo veldig godt, så for meg er ho kjendis... :tunge1:

Skrevet

Har nett vore hos venepar på ein liten kveldsvisitt. Me fekk sjå på vogna som dei har tilbydt oss å kjøpa, og stort sett bestemt oss for å kjøpa den. Skal berre ta mannen med innom ein vognbutikk for å sjå på litt ulike modellar slik at me ikkje angrar på at me kjøpte duovogn i staden for noko anna.

Skrevet

Ja, det er nok veldig greit å bruke litt tid på å bestemme vogn, så man ikke angrer senere :)

Ha en fin Sankthans-helg :klem:

Skrevet

No går eg til køys. Etter yogaen i dag blir det nok litt styr å komma seg på plass, tenkjer eg. Så om eg skal ha sjans til å få sova, så må eg vel begynna no etterkvart. :ler:

Skrevet

:klem: på Septima!

I dag skal me grilla saman med Malama og mannen :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Så koselig at dere får grilla i kveld da! Jeg hadde også veldig lyst til det, men så er det rett og slett ikke bra nok vær - kaldt og vindfullt.

Håper dere får en trivelig aften!

:klem:

Skrevet

Oi, så mange som har vore innom sidan eg var her sist! :)

:vinke: til liv, Kverula, silvius og sniglå!

No har nett Malama og forloveden gått heimatt, me har hatt det sååååå koseleg! Me må verkeleg treffast litt oftare, det er jo så kjekt! :klem: til Malama!

Skrevet

Ja, det var kjempekoselig.

Tusen takk for en koselig kveld. Vi må ikke la det bli like leng til neste gang nei.

Gjest Gjesta
Skrevet

Så fint at dere hadde en koselig St.Hans-fering sammen! :)

Skrevet

:Nikke:

I kveld skal me laga chili con carne med maisbrød attåt, så eg limer inn oppskrifta her i fall nokon andre har lyst på også. Det er kjempegodt! :wow:

Chili

1 kilo kjøttdeig

1 stor løk

2 fedd hvitløk

1 ss chilipulver/ event. Taco seasoning mix

1/2 ts salt

1 ts karve

1 ts oregano

1 ts kakaopulver

1/2 ts tabascosaus / rød pepper saus

2 bokser hakkede tomater

2 bokser salatbønner

1. Stek kjøttdeig og løk.

2. Tilsett alt det andre.

3. Varmes til det koker. La det stå på svak varme i ca. 15 min.

4. Serveres med rømme / cottage cheese og brød.

Maisbrød

2,5 dl mjølk

ca. 55 g smeltet smør

1 egg

3,1 dl maismjøl

2,5 dl hvetemjøl

1,25 dl sukker

1 ss bakepulver

1/2 ts salt

Smør formen. Bland mjølk, smør og egg i en bolle. Rør inn de andre ingrediensene (skal være litt klumpete. Ikke rør for mye). Hell i formen. Stekes 20-25 min ved 205 °C.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...