Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Ronja¤

Åååh, der forsvann ho att...

Kan det hende at ho prøvar å korte ned ventetida på sjukehuset med litt surfing innimellom riene?

Eller er det mannen som prøvar å korte ned ventetida?

Eller slappar ho av med KG etter fødselen!?!?!

Eller er det sendt heim att UTAN smårolling?!?!?!?!!??!!?

Eg dør på meg av spenning!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må innrømme at dette er meget spennende :overrasket: . trodde ikke jeg skulle bli hekta av sanne kjærring sider som detta :sjenert::ler:

lykke til linn3c :klem::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Mannen til Linn3c her.. Ja.. siden sist da vi var innpå, skjedde allt veldig fort i ekstremt sakte fart kan en si. Jeg logget meg på for og lese litt inlegg for min kjære mens hun gikk rundt med jevnlige men sterke rier. Akkurat da jeg logget på og hadde begynt og lese litt. fikk vi vite at vi ble forflyttet inn på en annen avdeling. Der tok doktor damen vannet og de mye mer seriøse riene begynnte ganske kort tid etterpå. Det hele endte med masse pusting, litt banning.. en del tårer og ett stykk smånurk som sjarmerte oss alle i senk :) me sine stakkarslige 3350g og 49cm ligger han nå og patter på mamma sitt bryst :) Jeg er sikker på dere får en litt mer detaljert beskrivelse fra Linn3c... Så nå våger jeg meg til litt søvn :) Hilsen alle oss tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ MASSE MED GUTTEN!!!! :babygutt::hoppe:

Håper dere får en flott barseltid!!

Gleder meg til å hilse på han! :legrine:

:klem:

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest