Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh så spennende!!!

Tenk at småtten finner veien ut på termindato - ikke dårlig!

En presis liten fyr det der. :ler:

Lykke til!

:klem:

Gjest marthepia
Skrevet

Leste i Ronja sin dagbok at det er ting på gang her!!

Masse lykke til :) Tenker på deg!!

Skrevet

Så spennende! Masse masse lykke til med fødselen! :hoppe:

Skrevet

Masse masse lykke til!

Håper fødselen tar ikke alt for lang tid. :klem:

Skrevet

Min kjære fikk sms fra den kommende pappa, som skrev at "no går det veien", så jeg satser på at det betyr at småtten etterhvert finner veien ut til de ventende foreldrene :)

Skrevet
Min kjære fikk sms fra den kommende pappa, som skrev at "no går det veien", så jeg satser på at det betyr at småtten etterhvert finner veien ut til de ventende foreldrene :)

Åh... så spennende! :hoppe:

Skrevet

Så spennende :) Håper du snart har den lille i armene dine nå :legrine:

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Eg fekk sms 18.46. Har ikkje vore i form i dag, så gjekk ikkje inn her før no. Trudde Silvius hadde sladra. :ler:

Men i sms-en eg fekk tidlegare ikveld stod følgande: "Lang og hard kamp dette gitt.. Er på kk nå. Masse rier og greier. Hadde 3 cm åpning i 3-tiden. Har holdt på siden natt te torsdag. Men går veien nå. :)"

Skrevet

Huff, dette varte og rakk!! Håper det har tatt seg skikkelig opp no og at Småtten snart viser seg!!

Eg er her eg Ronja, følger med! Men har ikkje hørt noe fra dei etter dei drog til KK så eg har ikkje vore så veldig aktiv.. :sjenert:

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet
Eg er her eg Ronja, følger med! Men har ikkje hørt noe fra dei etter dei drog til KK så eg har ikkje vore så veldig aktiv..  :sjenert:

Aha...

Skrevet

Håper dere snart har gode nyheter og dele med oss! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...