Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Haaper smertene tar seg opp snart og at ting derfra skjer rimelig raskt! Du faar hvile saa mye du kan i mellomtiden!

Lykke til, Linn! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får sove litt, hvile litt og samle krefter, for det er nok ikke såå lenge til du trenger dem. Småtten ER jo vitterig på vei ut.

Selv om 1 cm ikke er så mye, og det enda er tidelig, så har han nå i alle fall begynt prosessen med å komme ut! Og det er jo 1cm mer enn ingenting, så han har da begynt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Malama.

Tenke seg til. Her våkner jeg ugudelig sent, for jeg har dradd meg i senga og hørt på regnet. Så tusler jeg inn i stua, bort til datakroken og får DENNE overraskelsen! :-D

Småtten er klar for sin livs reise, mamma må hvile alt hun kan for å ha alle kreftene klare for å hjelpe småtten ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Åååh, dette er frykteleg spennande altså!! Har gått å trippa på jobb i heile dag eg!

Kryssar fingrar og tær for dykk vennen, og gledar meg til oppdateringar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at riene forsvant når du om på sykehuset, det er jo bare typisk.

Håper du får sove litt og slappe godt av slik at du kan samle masse krefter til den store oppgaven som står forran deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst ofte sånn at riene stopper opp når man kommer på sykehuset - det fortalte jordmora mi. Mange som følte at de hadde kommet på sykehuset uten grunn og følte seg litt "uglesett" av personalet, men jordmora sa at det var noe de vet om, og at det er helt naturlig.

Rier er vondt. Det er veldig vondt. Men det er vondter som vi takler - og de blir glemt - og de ER verdt det! :Nikke:

Tipper det blir et termin-barn jeg!

*lurer på hvordan folk får det til jeg...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 cm,- da er det jo en mindre igjen :danse:

Samle krefter nå, og la deg varte opp av mannen!

...og be han some/hvile med deg når du gjør det, for det kommer til å ta på hn også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken! :)

Med modningsrier; vondt i rygg, mage og lår..

Har sove sidan det førre innlegget mitt nesten, så det vart vel to gode timar søvn, trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, det kan jeg jo forstå. At å vente er kjedelig.

Venting er kjedelig.

Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Og tenk... snart komemr småtten, og da endres livet deres for ALLTID!

Så nå får dere nyte disse få siste timene sammen som "bare dere to". Snart er dere foreldre, og huset "tømmes" ikke før om minst 20-25 år (litt avhengig av hvor mange barn dere får og med hvor langt mellomrom, og hvor lenge de bor hjemme, selvsagt)

Så disse timene dere nå "venter", det er deres siste timer som ikke-foreldre.

Alt blir annerledes når småtten kommer ut.

Fantastsik, selvsagt :ler:

Uansett... det er ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...