Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Høres ut som det er fostervann!!!!!

På tide å ringe føden kanskje?? :hoppe:

Min jordmor sa at når vannet går, skal fødselen være i gang innen 48 timer, enten av seg selv eller settes i gang. Dette for å forhindre infeksjon.

Ring føden du Linn3c, de har kunnskap og kan svare og er der for deg!!!!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å! Spennende! Ring føden og hør!

Å jeg som ikke er ved pcen igjen før i ettermiddag... Jaja, går vel ikke så fort i svingene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord og råd, jenter. :)

Avventar litt, er usikker på om "lekkasjen" min kan ha vore rett og slett berre heilt vanleg svette. Har bytta bindet, som for øvrig var heilt tørt, og ventar litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må komma meg vekk frå maskina litt. Så eg svirrar nok rundt her heime og prøver å få rydda litt og få sett i gong fødselen. ;)

Men ikkje fortvil, jenter. Eg har sladrisane mine på hurtigtastar på telefonen, så de blir oppdaterte om noko spennande skjer. Og om det ikkje skulle skje, så skjer det nok ikkje noko spennande.. :ler:

Sjåast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi! Så søte de er! :)

Har sove i halvannan time no, men vondten i ryggen gjer seg ikkje. Får heller setja i gong med litt husarbeid, trur eg. Og så skal me ha kotelettar til middag; yndlingsretten min! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Postturen min er unnagjort. Ryggen var betre av litt rørsle. Så no er eg klar for å gjera litt her heime. Ser dykk seinare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa er det like foer! Lykke til med foedselen, Linn! Haaper det gaar fort og greit slik at dere snart har den lille hos dere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseleg at du stakk innom Holly Hobbie! :)

No har eg vaska dei største vindauga i stova og eg har nesten laga middag; dvs han er nesten ferdig. Eg har rydda badet og begynt å støvsuge. Måtte berre kvile pittelitt, så eg betalte eit par rekningar.

No skal eg laga ferdig middagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...