Malama Skrevet 24. oktober 2006 #4081 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så spennende. Snart kommer småtten ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. oktober 2006 #4082 Del Skrevet 24. oktober 2006 Spennende med vondtene og murringene i natt! Får håpe murringene dine får besøk av noen vondter igjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4083 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja! Håpar han kjem snart! Murringar og vondtar om natta er gode greier det, så lenge det fører nokon veg og ikkje berre er der for å plaga meg Men det som må bli planen min framover no, må jo vera å drikka MASSE sånn at eg får dette "fødefjeset" som eg mangla i følge JM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. oktober 2006 #4084 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noe sier meg at man ikke egentlig direkte føder av et "fødefjes" som man får av å drikke masse, for, ehh.. å drikke gir vel ingen fødsel? (synes nå det ville vært mer logisk om hun argumenterte med "ingen åpning" for å ikke føde i dag enn "ikke fødefjes" jeg da, men det er nå så...) Men for all del, drikke masse er sikkert en god plan. Og løpe på do stadig da, for småtten presser vel på blæra innomellom, såvidt jeg har lest/hørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4085 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har meg ein tur pr halvtime-time på do, ja.. Litt sjeldnare om natta. Men dette med fødefjes er visstnok eit ganske sikkert teikn. Og ho sjekka verken modning eller opning, så då får me berre venta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. oktober 2006 #4086 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, spennende er det nå uansett. Og jobbe? Jeg, eh.. lunsj nå, sant? (Har jeg gjort noe fornuftig i dag? Ja, jeg har ordna at mamma kommer til Bergen om en liten måned, det er vel nesten fornuftig?) Og rabla i bryllupsdagboka, og lest, og tenkt og... ehh... jobba LITT da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. oktober 2006 #4087 Del Skrevet 24. oktober 2006 Snaaaart skjer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. oktober 2006 #4088 Del Skrevet 24. oktober 2006 litt for at det skjer noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #4089 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hah - fødefjes ja - det fikk jeg høre at jeg hadde i 3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 24. oktober 2006 #4090 Del Skrevet 24. oktober 2006 *følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 24. oktober 2006 #4091 Del Skrevet 24. oktober 2006 Her var det folksomt! Alle er nok spent på om det er noe på gang Det er hvertfall jeg... Men fødefjes mangler, altså... Kanskje dette hjelper: (Håper egentlig du vil se litt penere ut Linn3c) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4092 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, spennende er det nå uansett. Og jobbe? Jeg, eh.. lunsj nå, sant? (Har jeg gjort noe fornuftig i dag? Ja, jeg har ordna at mamma kommer til Bergen om en liten måned, det er vel nesten fornuftig?) Og rabla i bryllupsdagboka, og lest, og tenkt og... ehh... jobba LITT da. ← Så kjekt at mammaen din kjem! Snaaaart skjer det! ← - håpar det er snaaaart, i alle fall litt for at det skjer noe snart! ← Takk - sammen med Saeria og Cr@sh Hah - fødefjes ja - det fikk jeg høre at jeg hadde i 3 uker. ← Hehe, men du fekk jo Kveruliten neste tre veker etter termindato då *følger med* ← Takk! Eg føl med deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. oktober 2006 #4093 Del Skrevet 24. oktober 2006 Faktsik kommer både mamma og forloveren min, som jeg endelig har spurt om hun vil ha den ærefulle oppgaven. synes hun fortjente å få være med på å se på kjole hun også. Men altså, det betyr IKKE at det ikke er kjempeviktig for meg, det at du er så kjempesnill å være med og se på meg prøve i massevis. Disse kommer for å ta "luksusen" de, bare se på de jeg har likt best (og kjenner vi meg rett, noen til som "ååhh, så fiiiine"?) og den vanskelige prosessen med å VELGE. Du er mer enn velkommen til å være med på dette også altså, du som tross alt har sett alle kjolene jeg har prøvd. Og har et bedre utgangspunkt for å vite hva som da er den fineste. Dvs, om du orker, slett ikke noe krav, det spørs jo litt om når denne småtten din finner ut at han vil komme ut og hilse på også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4094 Del Skrevet 24. oktober 2006 Her var det folksomt! Alle er nok spent på om det er noe på gang Det er hvertfall jeg... Men fødefjes mangler, altså... Kanskje dette hjelper: (Håper egentlig du vil se litt penere ut Linn3c) ← Takk for fødefjes-vibbar, Ninen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. oktober 2006 #4095 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vi satser på et litt mindre.... usymetsrisk.... fødefjes enn den der da Trodde dessuten et FØDEfjes var mer slik jeg Mener å ha hørt noe om at den fødende er sint på "han som har skylda for at hun har denne digre klumpen som gjør så innmari vondt å få ut" og bruker ord hun ikke skal holdes ansvarlig for etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4096 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, det er vel det fjeset ein får når ein er i gong med fødselen, Malama. Men det fødeansiktet som JM meinte er eit slags litt oppblåst tryne, med stor nase og feite lepper. Kan visstnok sjå litt solbrent ut, har eg lese ein plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. oktober 2006 #4097 Del Skrevet 24. oktober 2006 Skjønte egentlig det, men jeg bare har et helt annet bilde i MITT hode Og jeg synes egentlig det var festligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4098 Del Skrevet 24. oktober 2006 Javisst! Heilt klart eit morsommare bilde, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. oktober 2006 #4099 Del Skrevet 24. oktober 2006 Men hvordan går det med murringer og andre spark, og ikke minst DRIKKE-MASSE-KAMPANJEN din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4100 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har både murringar og spark, med drikkinga har eg gjort sånn at eg tar meg eit stooort glas med saft kvar gong eg er på kjøkkenet. Håpar det er nok.. Blir i alle fall mett av det. Klarar ikkje berre å drikke vatn, for viss eg skal drikke berre vatn må eg ha det lunka for å klara å få ned masse i slengen, og det er jo berre ikkje godt.. Men saft; Lerum saft utan tilsett sukker, går ned i bøttevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg