Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4021 Del Skrevet 23. oktober 2006 Spennende dette, det er nok ikke så lenge til dere får møte småtten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4022 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4023 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg håper du bare "KG-hopper", for ellers minner dette nesten om når din kjære sa at du lå i senga og "spreller med bena"... Kan umulig vær bra for en småtting i magen om du hopper såååå mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4024 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er sånn eg har lyst å gjera no, for eg er så glad og full av energi. Men sånn hopping tar det nok eit par veker til eg begjer meg ut på, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. oktober 2006 #4025 Del Skrevet 23. oktober 2006 Så gøy med masse energi! Eg slenger meg med på uttalelsene til Kverula og Epona, har hørt at mange får masse energi og driver og rydder og vasker tett opptil fødselen!! kor tett kan eg ikkje huska om er blitt sagt noe om Men, på den andre siden, hvis han kjem no blir eg nødt til å senda pakkesangen hans i posten... Eg som ville overrekka den sjøl... Jaja, fint at du har masse energi iallefall! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4026 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du, så sprellende full av energi. Kunne du sendt noe av den hitover, eller? Jeg er jo egentlig på jobb, og du ser hvor mye energi jeg har til å jobbe... (Jepp, jeg rydder litt sånn på pulten innimellom, og 14:30 kommer jeg til å logge meg ut. Enten blir det shopping i byen, eller så må jeg finne på noe annet. For min kjære sier han ikke kan dra hjem før tidligst 6, og jeg har ikke lyst å kjøre mye frem og tilbake, ettersom den bilen sikkert dugger, sum som den er) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4027 Del Skrevet 23. oktober 2006 Så gøy med masse energi! Eg slenger meg med på uttalelsene til Kverula og Epona, har hørt at mange får masse energi og driver og rydder og vasker tett opptil fødselen!! kor tett kan eg ikkje huska om er blitt sagt noe om Men, på den andre siden, hvis han kjem no blir eg nødt til å senda pakkesangen hans i posten... Eg som ville overrekka den sjøl... Jaja, fint at du har masse energi iallefall! :-D ← Me ser no det, når han bestemmer seg for å komma. Du, så sprellende full av energi. Kunne du sendt noe av den hitover, eller? Jeg er jo egentlig på jobb, og du ser hvor mye energi jeg har til å jobbe... (Jepp, jeg rydder litt sånn på pulten innimellom, og 14:30 kommer jeg til å logge meg ut. Enten blir det shopping i byen, eller så må jeg finne på noe annet. For min kjære sier han ikke kan dra hjem før tidligst 6, og jeg har ikke lyst å kjøre mye frem og tilbake, ettersom den bilen sikkert dugger, sum som den er) ← Oi, då er du kanskje gått alt då? Ha ein koseleg bydag, om de er det du bestemmer deg for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4028 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei, jeg er ikke gått, men jeg har i alle fall logget ut fra jobb, jeg får ikke betalt for å være her lenger. Jeg ER her da, men det er mest fordi jeg ikke hadde registert at klokka hadde passert to minuter over halv tre. Jeg sitter nok litt til, sender en mail til min elskede, leser ei avis, og prøver å finne ut hva jeg skal finne på de neste timene, det er antakelig snakk om ca 4 timer! Det er ganske lenge det... Selv når vi er på kjoletitting og er i en butikk i en evighet tar det somregel ikke mer enn 2 timer (bortsett fra nå sist, da jeg ikke klarte å ta av den kjolen som det ikke finnes bilde av!) så hvordan jeg skal få det til å gå fire timer på å glo på bokhandlere, evt klesbutikker (men jeg er ikke på jakt etter noe nytt) eller skobutikker (jeg kunne trengt et par høstsko, men ikke FIRE timer...) er jeg noe usikker på... Men jeg skal nok klare det Eneste er at det blir maaaange timer uten nett-oppdatering da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4029 Del Skrevet 23. oktober 2006 Uff, fire timar er lenge.. Eg hadde ikkje orka å gå så lenge i butikkar. Eller å gå så lenge i det heile tatt faktisk. Har du planlagt middag då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4030 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei, vi har ikke mat i huset, så vi skal HANDLE før middag. Så ja, jeg kan jo ta denne handelen i løpet av de fire timene da, men ettersom vi skal ha brød, melk, pålegg, middager til hele uka og noe til fryseren, frukt og salat og toalettpapir, +++ (sånn går det når man har sin faste handledag på lørdager, og tilbringer hele lørdagen med Branncup to helger på rad... Fryseren inneholder vel fortsatt en pakke fiskepinner og noe bacon, men der stopper det omtrent) så hadde jeg klare planer om å ta den handlinga på ANDRE sida av togturen, forå slippe å bære på det så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4031 Del Skrevet 23. oktober 2006 Og somler jeg vekk litt mer tid her på KG, så er de vel vips snart bare tre timer (om jeg er heldig og vi ikkefår utsetteler så seks blir halv sju og sju og kanskje halv åtte?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4032 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, du står heilt fritt til å somle vekk tida di her saman med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4033 Del Skrevet 23. oktober 2006 Somle vekk tid er jeg i alle fall god på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4034 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4035 Del Skrevet 23. oktober 2006 Se, klokka er snart tre! Er det noe rart jeg er sosete i hodet? På bakgrunn av tidligere nevnte mangel på mat i huset spiste jeg et knekkebrød til frokost. Da var magen allerede ganske tom, ettersom jeg ikke hadde spsit noe siden middagen klokka tre på søndag (etter kamp var jeg slett ikke i humør til å begynne å lage mat, selv om jeg var sulten) Grunnet at jeg var TRØTT, og dessuten ikke helt i topphumør, og hadde sovet dårlig (OG trodde vi måtte gå til togstasjonen så jeg trodde vi hadde dårlig tid) så spiste jeg bare ett knekkebrød, å spise to hadde jo tatt dobbelt så lang tid. Jeg hadde ikke med meg matpakke, for... ja, vi hadde jo ikke mat. Planen var å spise resten av kjekspakken min på jobb, og går ut og handle lunsj. Vel, jeg spiste kornmokjeks med soft light jeg (og kastet resten av det etterpå, for en ting er sikkett light-smør tåler visst ikke å stå fremme i romtemperatur over natta, det skiller seg, og fettet flyter oppå... JEg har satt det i kjøleskapet og fått det kaldt igjen, skrapet bort fett, jeg har slått det ut når et var flytende, men smøret ble aldri seg selv igjen, og etter at eg fant det på bodet her i morges, så ga jeg det opp) Men, ved lunsjtider var jeg ikke klar over at det var lusnj, og jeg glemte å gå ut, og så tenkte jeg at å kjøpe lunsj klokka to var jo bare dumt så nå sitter jeg her og har hittil i dag spist et knekkebrød og 5-6 kornmo med masse, "smeltet" soft light... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4036 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det GJER jo ingenting å kjøpe lunsj litt seint når du likevel skal sitte så lenge på jobb/vere så lenge i byen... Eg for min del, skal ete litt lunsj no. Blir nok berre ein yoghurt, men likevel. Er jo berre ein time til R er ferdig på jobb. Og så bør eg vel begynna på den gode middagen etterkvart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. oktober 2006 #4037 Del Skrevet 23. oktober 2006 Innom for å se om det skjer noe... Er så spennende her om dagen så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4038 Del Skrevet 23. oktober 2006 Neida, det var mer det å gå ut fra kontoret klokka to (med de påfølgende? Går du hjem? Og jeg "neida, bare handle lunsj" og da "lunsj? nå?" og deretter disse "jaja"-nedlatende spøkene om kampen har tatt matlysta mi (jeg har allerede fått spm om den tok nattesøvnen min, så jeg innrømmer ikke frivillig at jeg ikke eier matlyst...) Men det er sikkert lurt med mat. Snart. En gang. Og noe GODT til middag. Tror jeg har lyst på taco, det er det lenge siden vi har hatt. Det er egentlig fredagsmat, men med en mann som er på stadion til seeent på fredagene, har det ikke blitt taco på et par uker. Vi tenkte å lage det i går, men hadde jo ikke salat. Taco. Eller kjøttsaus og pasta, vi har et glass i kjølekapet som bør spises. Noe med SMAK i alle fall. Som jeg blir kjempemett av. DET trenger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4039 Del Skrevet 23. oktober 2006 Åh, murrar i ryggen min no. Tar det som et tegn på at eg må bevege på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4040 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kanskje det er et tegn på at JEG må bevege meg også? Ned på rema og finne mat, videre bare kaste bort noen timer til min kjære gir meg beskjed om å sette kursen mot togstasjonen? Jeg trenger i alle fall mat. Finne meg en banan eller noe. Vi "snakkes" når jeg kommer meg hjem. Som er så fort min kjære blir ferdig på jobb, og han har lovet meg at han jobber kjempeeffektivt for at det ikke skal bli så sent. Så venter jeg spent på oppdatringer i dagboka di om det SKJER noe etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg