Saeria Skrevet 22. oktober 2006 #3981 Del Skrevet 22. oktober 2006 Sambo har hengetryne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2006 #3982 Del Skrevet 22. oktober 2006 Heeeeeeey!!!! Vi rakk 200 sider før småtten kom! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 22. oktober 2006 #3983 Del Skrevet 22. oktober 2006 200 sider og ingen smått? Håpar han kjem i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. oktober 2006 #3984 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 22. oktober 2006 #3985 Del Skrevet 22. oktober 2006 Her er man kommet til 200 sier ja. Skjønenr egentlig godt han som går på stadion på sønnens bursdag jeg... selv om det er "rart" også ja. Fikk bare lyst å "gni det inn" siden det fantes en og annen her som gjerne skulle vært der. Og vi går selvsagt Og gleder oss Spørs hvor spennende denne kampen bli r da, om småtten bare MÅÅÅ ut for å finne ut hva det er for noe styr som foregår på utsida... Når vi slårt RBK sånn ca 11-0 så går byen av hengslene, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2006 #3986 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kose dere på kampen, Malama. Sel kommer en kompis fit for å se kampen med sambo. Akkurat nå er sambo lang i trynet fordi LFC tapte. Tror jeg bør lage middag. Mann som er sulten=muggen mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3987 Del Skrevet 22. oktober 2006 Sambo har hengetryne. ← Uff, min kjære var ikkje innstilt på den kampen i dag, så han tok det ikkje så tungt, trur eg. Heeeeeeey!!!! Vi rakk 200 sider før småtten kom! ← Jeij! 200 sider og ingen smått? Håpar han kjem i kveld! ← Ja, men det må bli etter kampen.. .. ← Her er man kommet til 200 sier ja. Skjønenr egentlig godt han som går på stadion på sønnens bursdag jeg... selv om det er "rart" også ja. Fikk bare lyst å "gni det inn" siden det fantes en og annen her som gjerne skulle vært der. Og vi går selvsagt Og gleder oss Spørs hvor spennende denne kampen bli r da, om småtten bare MÅÅÅ ut for å finne ut hva det er for noe styr som foregår på utsida... Når vi slårt RBK sånn ca 11-0 så går byen av hengslene, vet du ← Hehe, er liksom ikkje så rart at de skal, for de er jo der kvar heimekamp.. Kose dere på kampen, Malama. Sel kommer en kompis fit for å se kampen med sambo. Akkurat nå er sambo lang i trynet fordi LFC tapte. Tror jeg bør lage middag. Mann som er sulten=muggen mann. ← Her er det mannen som lagar maten. Mmmm.. Må gå å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3988 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hmm.. Han berre sjekka maten litt. Kan hjelpe seinare. Me har gått laaaaang tur i dag, og jammen er det masse murringar i ryggen min no etterpå! Det var jo ikkje egentlig ein lang tur, til dei som er kjende, gjekk me ned til fotballbanane og oppigjen. Men det var jammen langt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. oktober 2006 #3989 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det er langt nok det i din tilstand!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2006 #3990 Del Skrevet 22. oktober 2006 Mannen ligger og sover på sofaen nå. Jeg er spøkelseskladd! (les: har tatt på hvit ansiktsmaske.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3991 Del Skrevet 22. oktober 2006 silvius: Ja, ikkje sant?? Saeria: Ååå, herlig med ansiktsmaske! Det fekk eg i korga mi av ¤Ronja¤, kanskje eg også skal ta det no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. oktober 2006 #3992 Del Skrevet 22. oktober 2006 Innom og sjekker... Tenk! Bare 5 dager igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2006 #3993 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ansiktsmaske gjør godt. Særlig for min eksem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 22. oktober 2006 #3994 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har vært bortreist i helga og orker ikke lese meg opp på 8 sider men så vidt jeg skjønner så har jeg ikke gått glipp av fødselen ihvertfall. Kjempefint magebilde altså og veldig fina avatar. Sjekk signaturen min da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3995 Del Skrevet 22. oktober 2006 Innom og sjekker... Tenk! Bare 5 dager igjen til termin! ← Ansiktsmaske gjør godt. Særlig for min eksem. ← Mhm! Jeg har vært bortreist i helga og orker ikke lese meg opp på 8 sider men så vidt jeg skjønner så har jeg ikke gått glipp av fødselen ihvertfall. Kjempefint magebilde altså og veldig fina avatar. Sjekk signaturen min da... ← Åååå! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 22. oktober 2006 #3996 Del Skrevet 22. oktober 2006 Inne og ser om det har skjedd noe... Nå skal jeg straks i seng, er nær ved å sovne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2006 #3997 Del Skrevet 22. oktober 2006 NÅÅÅ ka småtten komme ut! Kampen er jo over for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3998 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja, det var jo ikkje noko å venta på i grunnen, Saeria.. Har sete med vondtar gjennom kampen, men rett etter at kampen var ferdig slutta vondtane også.. Merkeleg Kos å sjå deg Ninen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. oktober 2006 #3999 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vondtene var berre Småtten som var irritert over koss kampen gjekk. Det er eg overbevist om! Smart fyr du har i magen Natta snuppis! Håpa du får ei fin natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. oktober 2006 #4000 Del Skrevet 22. oktober 2006 Men så må eg jo berre vera den som skriv innlegg nr 4000 i boka di!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg