Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er man kommet til 200 sier ja.

Skjønenr egentlig godt han som går på stadion på sønnens bursdag jeg... selv om det er "rart" også ja.

Fikk bare lyst å "gni det inn" siden det fantes en og annen her som gjerne skulle vært der. Og vi går selvsagt :) Og gleder oss :)

Spørs hvor spennende denne kampen bli r da, om småtten bare MÅÅÅ ut for å finne ut hva det er for noe styr som foregår på utsida... Når vi slårt RBK sånn ca 11-0 så går byen av hengslene, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kose dere på kampen, Malama.

Sel kommer en kompis fit for å se kampen med sambo. Akkurat nå er sambo lang i trynet fordi LFC tapte. :(

Tror jeg bør lage middag. Mann som er sulten=muggen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo har hengetryne.

Uff, min kjære var ikkje innstilt på den kampen i dag, så han tok det ikkje så tungt, trur eg.

Heeeeeeey!!!!

Vi rakk 200 sider før småtten kom!

Jeij! :)

200 sider og ingen smått?

Håpar han kjem i kveld! ;)

Ja, men det må bli etter kampen.. ;)

..

:kose:

Her er man kommet til 200 sier ja.

Skjønenr egentlig godt han som går på stadion på sønnens bursdag jeg... selv om det er "rart" også ja.

Fikk bare lyst å "gni det inn" siden det fantes en og annen her som gjerne skulle vært der. Og vi går selvsagt :) Og gleder oss :)

Spørs hvor spennende denne kampen bli r da, om småtten bare MÅÅÅ ut for å finne ut hva det er for noe styr som foregår på utsida... Når vi slårt RBK sånn ca 11-0 så går byen av hengslene, vet du :)

Hehe, er liksom ikkje så rart at de skal, for de er jo der kvar heimekamp.. ;)

:ler: Kose dere på kampen, Malama.

Sel kommer en kompis fit for å se kampen med sambo. Akkurat nå er sambo lang i trynet fordi LFC tapte. :(

Tror jeg bør lage middag. Mann som er sulten=muggen mann.

Her er det mannen som lagar maten. Mmmm.. Må gå å hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Han berre sjekka maten litt. Kan hjelpe seinare. :)

Me har gått laaaaang tur i dag, og jammen er det masse murringar i ryggen min no etterpå! Det var jo ikkje egentlig ein lang tur, til dei som er kjende, gjekk me ned til fotballbanane og oppigjen. Men det var jammen langt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

silvius: Ja, ikkje sant?? ;)

Saeria: Ååå, herlig med ansiktsmaske! Det fekk eg i korga mi av ¤Ronja¤, kanskje eg også skal ta det no. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært bortreist i helga og orker ikke lese meg opp på 8 sider men så vidt jeg skjønner så har jeg ikke gått glipp av fødselen ihvertfall. Kjempefint magebilde altså og veldig fina avatar. :tommelsmil:

Sjekk signaturen min da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sjekker... Tenk! Bare 5 dager igjen til termin! :hoppe:

:hoppe:

Ansiktsmaske gjør godt. Særlig for min eksem. ;)

Mhm! :)

Jeg har vært bortreist i helga og orker ikke lese meg opp på 8 sider men så vidt jeg skjønner så har jeg ikke gått glipp av fødselen ihvertfall. Kjempefint magebilde altså og veldig fina avatar. :tommelsmil:

Sjekk signaturen min da...

Åååå! Jippi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var jo ikkje noko å venta på i grunnen, Saeria..

Har sete med vondtar gjennom kampen, men rett etter at kampen var ferdig slutta vondtane også.. Merkeleg

Kos å sjå deg Ninen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondtene var berre Småtten som var irritert over koss kampen gjekk. Det er eg overbevist om! Smart fyr du har i magen ;)

Natta snuppis! Håpa du får ei fin natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...