Linn3c Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3801 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, det er heilt sikkert. At han kjem når han sjølv finn det for godt. Gler meg til å komma på besøk til dykk, Malama! No har eg vore hos fysioterapeut, forhåpentlegvis for siste gong Fekk ein time neste veke også, men han visste no ikkje heilt om eg kom til å få bruk for den.. No må eg visst legga meg nedpå litt, sånn at eg er opplagt til me får gjester i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. oktober 2006 #3802 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kos dere med gjestene i kveld. Håper formen holder seg bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3803 Del Skrevet 18. oktober 2006 Takk for det! Hadde ein sånn lausleg avtale med ei i oktoberklubben i dag om synkronføding, men det ser dårleg ut for oss begge. Men som ho sa; dagen er langt fra over ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. oktober 2006 #3804 Del Skrevet 18. oktober 2006 Men atte, DET forstyrer jo muligens middagsselskapet ditt... Greit nok med uforutsette gjester altså, men når den kommer DEN veien... kan bli et merkelig middagsselskap det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. oktober 2006 #3805 Del Skrevet 18. oktober 2006 Synkronføding, den var ny! En ytterst sjelden prestasjon i alle fall, tar ganske mange måneder å forberede! Imponert over alt du får gjort jeg, og at du er så mye på farten. Orker nesten ingenting jeg... Får gjort en del hjemme, men ellers ingenting.. Ha en finfin kveld, kos dere med gjester! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3806 Del Skrevet 18. oktober 2006 Koseleg med gjester i boka mi! på Malama og Epona. No skal mannen hentast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. oktober 2006 #3807 Del Skrevet 18. oktober 2006 Svarte cleopatra at jeg komme jeg. Det blir vel med eller uten deg avhengig av formen etc. Jeg bør jo strengt tatt klare å gå dit alene også For du og småtten må ta det litt med ro, tror jeg. Håper dere får en kjempekoselig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3808 Del Skrevet 18. oktober 2006 Då var mannen henta, og han har sjølvsagt gløymt å finna ut om han treng bilen eller ei.. Han prøver å ringa kollegaen sin som veit det, men han svarar ikkje telefonen. Men fint at du svarte at du kan koma i alle fall. Så får me sjå om det blir med eller utan meg. Eg har jo sjøvsagt lyst å vera med, men det er jo veldig greit når ein får så masse hjelp av dei som jobbar på salongen då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. oktober 2006 #3809 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jada, jeg klarer meg nok alene, men det er greit å ha mednoen som kan si om det er pent Vi finner nok ut av dette i løpet av morgndagen, så det stresser vi ikke med nå. I stedet fokuserer jeg på husrbeidet mitt jeg. Og slår AV Pc'n, slik at jeg ikke fristes til å stadig bare "ta en titt"... (Slår av skjermen i det minste, titter vel innom igjen i løpet av kvelden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. oktober 2006 #3810 Del Skrevet 18. oktober 2006 Du har glemt å oppdattere signaturen, ikke 11 dager lenger nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. oktober 2006 #3811 Del Skrevet 18. oktober 2006 Innom og titter! Blir spennende framover her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 18. oktober 2006 #3812 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 18. oktober 2006 #3813 Del Skrevet 18. oktober 2006 *spent på formen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. oktober 2006 #3814 Del Skrevet 19. oktober 2006 Unormalt stille her... Ingen nattpost? Håper du har sovet godt, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. oktober 2006 #3815 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du må ikke skremme oss med å ikke være her spent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. oktober 2006 #3816 Del Skrevet 19. oktober 2006 Haha, ja, fravære er nesten skremmende. Nå visste jeg at Linn3c ikke ville være her i går kveld, men ingen natt-melding og ingen morgen-melding, da begynner en jo å lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 19. oktober 2006 #3817 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Pleier ikke hun å sove lenge om morgenen da?? :klø: Uansett så er det veeeeeldig spennende om dagen altså!!! Endret 19. oktober 2006 av Havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. oktober 2006 #3818 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det varierer vel alt ettersom hvor mye småtten har holdt henne våken om natta vil jeg tro. Men atte... for hvert nye innlegg her, så bare måååå jeg inn og se hva som har skjedd, og jeg får jo ikke gjort noe som helst på jobb når jeg må sitte og passe på dagboka til Linn3c, så nå synes jeg det er på tide å få vite hvordan dagsformen er. Sånn at jeg får gjort noe fornuftig på jobb de få timene jeg skal være her. (må muligens skulke 5 minutter tidligere enn jeg har lov til gå foir å rekke toget 14:35 for å hente Linn3c og rekke til brudebutikken innen 15:30 (med rushtrafikk tror jeg vi kommer merkbart for sent ja...) og da burde jeg vel i det minste JOBBA de timene jeg er her?) Men det er myyye mer spennende å høre om den lille småtten er grei inni magen eller om han snart har lyst ut. For det er lenge siden jeg har kjent en liten småtting som skal komme ut iden nye verden, og det er spennende jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. oktober 2006 #3819 Del Skrevet 19. oktober 2006 Innom og leter etter spenning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. oktober 2006 #3820 Del Skrevet 19. oktober 2006 Åhh... jeg spretter jo spent inn her for hvert innlegg. sitter på nåler jeg. Hvordan kan det være? Jeg skulle øsnke jeg kunne være like rolig som Linn3c er. *Øve seg på å være rolig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg