Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Så godt å høre at du har fått bytta til ein ny og flink lege!

Eg har hatt min lege sidan eg var liten, og han er heldigvis veldig ålreit, alle fortjener ein god lege!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då tok mannen med seg maskina på jobb i dag, og eg vart sittande igjen utan... Så eg måtte nett låne svigers si maskin pittelitt for å sei ha det bra til alle mine søte damer. Me reiser jo på ferie i dag, og det er litt usikkert kor masse nettilgang det blir i tida framover.

Kos og klem frå Linn3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Inne frå lånt nett i Tønsberg no. :vinke:

Kjekt å sjå at det er litt liv i boka mi sjølv om eg ikkje er innom. :)

Me har vore på stranda i to dagar, så her er me blitt gode og raude me som har vore inne og pakka heile sommaren.

Har gått laaang tur i dag, vart både varm og sliten, men det var kjempekoseleg å berre vera turist - ta bilder og sjå på det som er å sjå på her i byen.

Blir her fram til tirsdag morgon, og dreg vidare til Sverige kanskje(?) då. Og så reknar me med å vera i Oslo nærmare helga igjen.

Men eg sender deg sms liv, når me veit meir. For me har ikkje heilt langt planane klare endo. Håpar det framleis passa for dykk at me møtest :)

Oj, spennande Brann-kamp i dag! Har to karar som sit og hyler, hoppar og skrik i sofaene her. Kjipt at Start ledar... Håpar på eit mål og to i løpet av dei siste 3 minuttane + tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med litt sol og sommer da, og bare kose seg på stranda.

Tønsberg er en koselig by.

Kjipt at Brann tapte..

Kos deg masse videre på ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...