Linn3c Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3061 Skrevet 23. august 2006 Mannen har berre sett dei på bilete, har lyst at han ser dei live før me bestemmer noko. Men han seier at ut frå bilda likar han den raude best. Tenkte at eg skulle ta med regntrekka frå begge vognene når eg reiser til byn i dag.
Linn3c Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3062 Skrevet 23. august 2006 Har hatt nok ein tur på loftet til mampap. Men vart litt dårlegare "fangst" denne gongen, men fann ein kasse med leikar og ein kasse med sengetøy. Ei babydyne og ein redningsvest for småtassar. Sistnemnte blir nok bra til våren og sommaren når me skal på fisketur igjen! :-D Har pakka ned nesten alle dei kleda som me har funne på loftet tidlegare, berre litt igjen som måtte tørke over natta. Har skrive ned det eg har pakka, skal få lagt inn oversikten her i utstyrslista vår etterkvart.
Malama Skrevet 23. august 2006 #3063 Skrevet 23. august 2006 Du er i full gang med "hamstring" skjønner jeg. Småttens ankomst forberedes Skjønner at utpakking heller ikke frister så mye med stor mage, men sammenliget med nedpakking/rydding er det mye mer MENTALT koselig i alle fall, det å flytte INN Jeg stortrives i alle fall med det. Bortsett fra at vi ikke har internett eller ut-telefon (har jo mobil, men pga at telenor har rota hr vi ikke utgående fasttelefon, noe som hindrer "modem-surfing" også Men det kommer seg nok, og vi har det så koselig så, i det nye huset Håper dere koser dere, og snart er det vel på tide at dere får flytte INN også? Når er datoen, jeg husker ikke...
Saeria Skrevet 23. august 2006 #3064 Skrevet 23. august 2006 Det stemmer helt klart at det var bedre kvalitet og lengre levetid på en masse ting før i tiden. Jeg har faktisk en singlet som jeg arvet av mamma. Den er faktisk 45 år gammel og er nesten som ny! Litt nuppete, men nupper kan fjernes.
Bokalven Skrevet 23. august 2006 #3065 Skrevet 23. august 2006 Jeg synes også vognene var kjempefine. Er spent på hva mannen kom frem til.
Linn3c Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3067 Skrevet 23. august 2006 Du er i full gang med "hamstring" skjønner jeg. Småttens ankomst forberedes Skjønner at utpakking heller ikke frister så mye med stor mage, men sammenliget med nedpakking/rydding er det mye mer MENTALT koselig i alle fall, det å flytte INN Jeg stortrives i alle fall med det. Bortsett fra at vi ikke har internett eller ut-telefon (har jo mobil, men pga at telenor har rota hr vi ikke utgående fasttelefon, noe som hindrer "modem-surfing" også Men det kommer seg nok, og vi har det så koselig så, i det nye huset Håper dere koser dere, og snart er det vel på tide at dere får flytte INN også? Når er datoen, jeg husker ikke... ← Ja, her hamstras det no - mens eg fremdeles orkar. Kjenner på meg at det ikkje er så mykje lenger eg klarar å halda på med slike aktivitetar, og eg har jo lyst å kosa meg med det. Det stemmer helt klart at det var bedre kvalitet og lengre levetid på en masse ting før i tiden. Jeg har faktisk en singlet som jeg arvet av mamma. Den er faktisk 45 år gammel og er nesten som ny! Litt nuppete, men nupper kan fjernes. ← Ja, der kan me sjå Jeg synes også vognene var kjempefine. Er spent på hva mannen kom frem til. ← Mannen har sagt - etter at han berre har sett bilda, at han syns den raude vogna var finast. Men eg har ikkje lyst å prakka på han noko før han har sett den "live" så me får berre ha tolmodighet. ← Lykke til!
Linn3c Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3071 Skrevet 25. august 2006 31 veker i går lunacia: *klem* Veit ikkje når han får sjå dei live, nett no er det huset som står først i prioritering. Mindre enn ei veke til overtaking! :glede seg: **Sommerberta** : Takk, så skjønn du er! tilbake på fantastiske deg! IdaC: Takk, og i like så!
silvius Skrevet 25. august 2006 #3072 Skrevet 25. august 2006 Fiiiiiine magen!!! 31 veker!!! Tida går så utrulig fort!
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2006 #3073 Skrevet 25. august 2006 Nyyyydeleg mage! SÅ RUND OG FIN!! *vil ha*
Cr@sh Skrevet 26. august 2006 #3074 Skrevet 26. august 2006 Så flott mage du har! Ønsker deg den fin helg!
Linn3c Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3077 Skrevet 27. august 2006 Skal treffe veninne G i dag Ho beærar Bergen med eit sjeldan besøk - heilt frå Stockholm! Gler meg tiol å treffa henne att, det blir kjempekoseleg. Veit ikkje heilt kva me skal finna på då, sidan me bur hos svigers er det liksom ikkje berre-berre å invitera folk på besøk. Det skal bli andre bollar neste helg! Tenkjer me kjem til å havna på ein kafè ein eller annan stad, eg orkar ikkje å gå så masse i dag.
~Capricorn~ Skrevet 27. august 2006 #3078 Skrevet 27. august 2006 (endret) Så fin mage da (....vil og ha sånn mage.....med baby inni selvfølgelig....) Endret 27. august 2006 av ~Capricorn~
Linn3c Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3079 Skrevet 27. august 2006 Hehe, skulle til å sei at "det er berre å setje i gong å ete det..."
~Capricorn~ Skrevet 27. august 2006 #3080 Skrevet 27. august 2006 (...mulig jeg har misforstått...men blir det virkelig baby av det da???...)
Fremhevede innlegg