Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, bytte lege er bra.

Dersom du bytter før 1. august (dvs i morgen) har du ny lege allerede fra tirsdag av!

Ellers ny lege fra september.

BYTT LEGE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bytt lege du! jeg har allerede gjort det. gikk på nettet og det gikk veldig fint. Er mega fornøyd med den nye legen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det med lege-bytte er ikke så greit - ihvertfall ikke hvis du ikke vet hvem du skal bytte til...jeg hadde også lyst til å bytte lege tidligere i år, men de jeg hadde lyst til å bytte til hadde jo full kapasitet, og de jeg KUNNE bytte til var jo verre enn han jeg allerede har... :roll: Så da ble jeg hos han da...men har gått til JM under svangerskapet da! ;)

Skal på min første legekontroll i dag jeg faktisk - bortsett fra den aller første jeg var på etter jeg ble gravid da! ;)

Håper du finner ut av dette lege-styret!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg håpar det ordnar seg også. Kjenner jo ingen av dei legane som er i det området me skal flytta til..

Bør jo ha ein lege som er hjelpsam med tanke på sjukemelding og slkt. Sjukemeldinga mi går ut no i dag, så eg MÅ til legen. Helst i dag, men kan nok drøye til i morgon. SÅ då kan eg gå til legen min i dag, og vera sikker på at eg får sjukemelding i alle fall i ei veke, eller eg kan bytte fastlege og ikkje vita kva som skjer i det heile tatt i morgon, eller ut i veka.. :klø:

Fann ein kvinneleg doktor i min nye bydel; har ikkje hatt kvinneleg sidan eg flytta frå foreldra mine for 6 år sidan. Har nokon erfaringar som dei kan tenkja seg å dela med meg, om mannlege vs kvinnelege legar i svangerskap og elles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NO HAR EG BYTTA FASTLEGE! :-D

Etter å ha klaga på legen min i lengre tider har eg endeleg somla meg til å få bytt! :)

No har eg kvinneleg lege i riktig bydel. På same legekontor som veninne A og svigerfar. Flytta både meg og mannen samtidig. Så dette blir spennande.

De får nok høyra kva eg syns om denne også, tenkjer eg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så bra at du har fått bytta fastlege :)

Må bytte snart jeg også... ettersom jeg flytter enda lenger bort fra gamle-kommunen. Men jeg er jo veldig fornøyd med min da, ingen leger er som han tror jeg.. så det blir nok en nedtur og bytte for min del :sjenert:

Nå babla jeg fælt i boka di :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir fornøyd med nylegen din!

Jeg byttet lege når jeg ble gravid, for den gamle legen min la ned praksisen, og hun som tok over for han virket litt for "moderne" for meg. Hun kom med noen dårlige råd syntes jeg og var tilbakeholdene med sykemelding.

Jeg valgte en godt voksen lege, og ble kjempefornøyd med han.

Håper du får en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha klaga på legen min i lengre tider har eg endeleg somla meg til å få bytt! :)

Gratulerer med ny fastlege :klem:

Tenkt litt på å bytta eg og. Kommer nok til å gjøre det når/hvis eg blir gavid...men inntil då er det greit å ha samme. Orker ikkje forklare meg for enda fleire liksom..men glad det meste går gjennom gynekologen no. Det er ihvertfall der eg skal tilbake til etter å ha vært på Haukeland i løpet av høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått bytta fastlege :)

Må bytte snart jeg også... ettersom jeg flytter enda lenger bort fra gamle-kommunen. Men jeg er jo veldig fornøyd med min da, ingen leger er som han tror jeg.. så det blir nok en nedtur og bytte for min del :sjenert: 

Nå babla jeg fælt i boka di :ler:

:kose: på! Babbel er svært velkoment i mi bok, så ikkje føl det som ein forbrytelse. ;) Trist å måtte bytte frå seg ein som ein likar då, men satsar på at du får ein like bra ein gong til. :)

Håper du blir fornøyd med nylegen din!

Jeg byttet lege når jeg ble gravid, for den gamle legen min la ned praksisen, og hun som tok over for han virket litt for "moderne" for meg. Hun kom med noen dårlige råd syntes jeg og var tilbakeholdene med sykemelding.

Jeg valgte en godt voksen lege, og ble kjempefornøyd med han.

Håper du får en fin uke! :klem:

:kose: på!

Litt same grunnen eg valde å bytta, den legen eg hadde før lest som bekkenløsning ikkje var eit problem, og kryssforhøyrte meg kvar gomng eg bad om vidare sjukemelding. Slikmt orkar eg berre ikkje.

Grattis med ny fastlege!! Håper denne er bedre enn den forrige!!!

:kose: Tusen takk, det håpar eg også. :)

Gratulerer med ny fastlege  :klem:

Tenkt litt på å bytta eg og. Kommer nok til å gjøre det når/hvis eg blir gavid...men inntil då er det greit å ha samme. Orker ikkje forklare meg for enda fleire liksom..men glad det meste går gjennom gynekologen no. Det er ihvertfall der eg skal tilbake til etter å ha vært på Haukeland i løpet av høsten.

:kose: på!

Ja, det er kanskje greit å ha den same, sjølv om han er merkeleg. ;) Bra at du slepp den tettaste kontakten med han då.

Håper du blir fornøyd med den nye legen din!

Kunne ønske jeg hadde noen å bytte til også jeg... :sjenert:

HA EN GOD DAG! :klem:

:kose: på! Ja, eg håpar eg blir fornøydd eg også. :) Har fått time der allereie i morgon tidleg. Du får berre følgja med på fastlegelista og sjå om det dukar opp ein betre enn den du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir heilt sliten av å sitte i sola. Sjølv om det er berre heilt fantastisk at det er så fint vêr, så er eg glad for at det vart litt skugge no.

Eg er framleis hos svigers, skal vera her fram til me reiser på ferie på fredag etter at mannen min er ferdig på jobb. Det er koseleg å vera her, ikkje så rart som eg hadde trudd at det skulle bli. No er svigerinna mi og niesa mi på besøk også, og me har site å skravla på terassen. :)

Har ete sjokolade og bringebær, det var jo heilt herleg. Og masse deilig sol har gjort meg god og raud på armar, bryst og i ansiktet både i går og i dag. Gløymte heilt å smørja meg i går, men har til gjengjeld smurt meg to gongar i dag.

No er eg heilt pumpa. Lurer på om eg skulle tatt meg ein kvil, men veit ikkje om eg heller skal venta til kjære kjem heim frå jobb. Men då blir det vel full fart.

Me skulle eigentleg vaska bilen i går, men så hamna me oppi eit bursdagsselskap til fetteren til mannen i staden. Han vart 25 på søndag. Me ringte deira felles onkel for å spørja om me kunne låna litt plass for å vaska bilen der, men før me fekk spurt vart me inviterte i kaffibesøk. Så då vart bilvaskinga utsett til i dag i staden.

Svigerfar er begynt på middagen her allereie. Kanskje eg skal gå å hjelpa til? Me skal ha viltgryte med hjortekjøt i. Mmmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Glossy :)

Puh! Det er så varmt! Svettar skikkeleg etter berre å ha gått opp trappa, jo.

Trapper er forresten veldig slitsomme for tida. Får nedpress og kynnarar etter berre fem trappetrinn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*låne*

Det er lange lister her inne om hva man bør ha med til sykehuset. Her er et par tillegg som kan redde deg:

Ibuxsalve - fint å smøre nedentil når du er helt mørbanka og gruer deg til å gå på do

Salve til brystvorter - kjøpes på apoteket, heter PureLan 100 (behøver ikke tørkes av når barnet suger)

Brystskjold i silikon - fint å bruke på ømme brystvorter når du ammer

Paracet (litt rart å skulle ta hodepinetablett etter all fødselssmerten, men jeg trengte det og det var kjipt å skulle vente på piller fra sykepleieren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og pleier å bli helt utslitt av å gå i trapper. Mannen pleier å gå bak meg og dytte meg :ler: Det hjelper faktisk. Vi bor i 4.etg uten heis, og det er ikke bare bare å gå opp og ned de trappene nå.

Håper det går bra hos legen i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Var godt eg var innom her hos deg, for det minna meg på å byte fastlege!

Har vore hos...*telje*...for mange ulike legar under sv.skapet.

- me flytta jo i sommar, og då fekk eg ein fastlege, men han har eg aldri sett, for han var turnuslege, ferdig med tenesta rett før eg var til første kontroll...

- 1. kontroll var difor hjå ein annan turnuslege - han var ferdig med tenesta før min neste kontroll...

- då vart eg sett opp hos ein kvinneleg turnuslege. Men så måtte eg flytte timen ei veke, dermed var ho vekke innan timen min kom

- 2. legekontroll vart difor hos endå ein annan mannleg turnuslege

- så var eg innom for å sjekke hjartet mitt (han første turnuslegen vart oppskaka over ein bilyd) - det var hos ein av dei 'gamle' legane på kontoret, heilt tilfeldig verka det som

- 3. legekontroll og utover har eg gått til ein ny, kvinneleg lege (fordi jordmor sette meg opp hos henne, trur eg) - men eg har fått brev i posten om at eg har bytta fastlege (ikkje noko valg der i garden, sikkert berre ein med ledig plass) pga. avslutta tenesta for han forrige, og då stod det namnet på ein eg aldri har vore hos...

DET gadd eg ikkje - har jo møtt fleire legar i løpet av desse månadane enn i resten av livet mitt til saman omtrent! Så eg gjekk inn og sjekka, og ho dama eg har gått til hadde 15 ledige plasser! :) Så no håpar eg det går greit - det stod etterpå at byttet mitt gjaldt frå 1/9, så satsar på det.

(Er det forresten slik at babyen automatisk får same legen som meg? Eller?)

Uff, beklagar Linn3c - snakk om å oversvømme dagboka di med legepreik! :sjenert:

Men du - godt du kosar deg hos svigers! Slapp godt av no, sant!? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaC: Dytting i trappa hørtes ut som noko me må testa. :ler:

Pip: Heilt i orden mned legeprat veit du. Men hjelpe meg så mange du har vore innom! :overrasket:

----------------

No er eg heime igjen frå nylegen og kontroll. Det viste seg å vera ei veldig hyggeleg dame som hadde myykje meir kontroll på ting enn det gamlelegen min hadde.

Alt såg visst ut til å vera i orden med både meg og krabaten. Han veks og akuast og sparkar i massevis. I følge legen er symfyse-målet mitt 27 cm no, for dei som er interesserte i det. Eg har littegranne høgare blodtrykk no enn tidlegare, veit ikkje heilt kva det kjem av, men det var framleis fint. Vega meg ville ho ikkje, det var ikkje nødvendig ifølgje dei nye retningslinjene, sa ho. Ein pleidde ikkje vega dei som ikkje var overvektige, fortsette ho. Og eg steig opp på ei rosa sky fordi ho ikkje rekna meg som overvektig. :ler:

No har nett svigers reist ein tur til eit venepar og skal bli der til i morgon. Me skal til eit venepar av oss, han som var forlovaren til mannen fylte 30 i helga, så me må innom før me dreg på ferie. Antar at det blir middag der, for eg fekk beskjed av mannen å koma å jhenta han på jobb klokka fire, og så dreg me direkte derifrå.

Eg har svigerinna mi og niesa mi på besøk her, me sit og kosar oss i sola på terassen. Herleg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...