Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2681 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja, syns det eg også! Det passa berre så utruleg godt til den fantastiske kjensla eg fekk då eg gjekk inn i lokalet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 14. juli 2006 #2682 Del Skrevet 14. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2683 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei snupp! Er du tilbake alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 14. juli 2006 #2684 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja, dessverre, kunne gjerne vært borte et par uker til jeg.. Hatt en helt super ferie! Men det er noe dritt å fly i fem tiden om morgenen da, og ikke få sove noe særlig, og da gjør det seg ikke akkurat med en 3-4 timers kjøretur etter at vi er kommet til Norge igjen..trøtt og sliten da ja. Men kommer seg. Vi kom hjem til Bergen i dag da. Satt på med søstern og typen. Har ikke fått oppdatert meg i dagboken din enda da, men det er jo fri i morgen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2685 Del Skrevet 14. juli 2006 Hehe, det er ikkje noko problem, vennen! Det har vel ikkje skjedd så masse her. Det er vel helst gnål om pakking og slikt bakover eit par sider.. Bra at du har kost deg på ferie iallefall! Skulle ønske eg også skulle til varmare stråk, men så tenkjer eg meg om og syns at det er heilt varmt nok slik eg har det akkurat no... Men neste sommar! Då skal me til syden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 14. juli 2006 #2686 Del Skrevet 14. juli 2006 Deilig i syden då. Så har eg fått ganske bra farge og på bare ei uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2687 Del Skrevet 14. juli 2006 Så herleg! Her går det i sånn der Natusan bli-brun-hudkrem... Men eg blir jo berre bru der det legg seg litt ekstra mykje.. Som på kne, albogar, inni armholene, mellom fingrane, inni nevane og mellom tærne. Heller dårlig prosjekt.. Kanskje den Dove-saken er betre? Har tatt litt solarium også, men mannen ville helst ikkje at eg skulle gjera det no som eg er gravid. Han er jo søt då, passar på Småtten.. Så då får den solinga vente til nærmare jul. Men det er jo terapi det då. Men det var eigentleg for å sei go'natt eg kom innom her igjen.. Hehe.. Mannen har jo lagt seg for leeeenge sidan, men sidan eg sov "kvelds" i dag så var eg ikkje særleg trøytt då, så eg sneik meg oppatt Men no kjenner eg at det begynner å sige på litt. Så me får sjåast i morgon, tjeis! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #2688 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei og Godt å sove lenge i dag. No har eg dusja og sett på "marry me" - uff, blir jo heilt emosjonell av det. No er det straks tid for frukost og så litt pakking. Ha ein fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #2689 Del Skrevet 15. juli 2006 No haldt eg på å ta over Malama si dagbok med pakkesnakket mitt igjen, å no skal eg pakkesnakke her litt i staden trur eg. I går fekk me pakka ned alle cdane, i alle fall dei som hadde "partner" og alle vhs'ane (skjønar ikkje kva me skal med dei, men eg har no pakka dei likevel) samt alle dvd'ane. I tillegg fekk eg pakka ned resten av bøkene mine, eg trudde eg var ferdig med dei, men på øvste hylle på soverommet vårt, der stod jammen ein kasse til. Og alle spela har komt ned i kartong saman med alle dei småtinga eg har i skapet til å bruke til "emergency-gåver" viss me har gløymt ein bursdag eller noko. Til slutt i går kveld tok mannen og bror min ned all jule-, påske og 17.mai-pynten me har hatt i skapet på kjøkkenet, og eg fekk putta all julepynten ned i to store kassar i staden for i fem små. Og så tok eg adventstinga i ein liten kasse for seg sjølv. Så då er pynten klar til å setjast rett på loftet, utan noko mikk-makk. Det blir bra! No skal me fortsetja pakkinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. juli 2006 #2690 Del Skrevet 15. juli 2006 Du er pakkeflink du! Her hos oss går det saktere, men vi har jo bedre tid på oss vi da enn du, så vi kommer nok etter, etterhvert. Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. juli 2006 #2691 Del Skrevet 15. juli 2006 ja nå er det bare to uker igjen til flytting. Er lageringsplass klart og sånt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #2692 Del Skrevet 15. juli 2006 To veker igjen.. Oioioi! Det er ikkje masse i det heile tatt! Flink og flink.. Har jo visst om at dagen nærma seg ei stund, så me burde vel strent tatt ha fått pakka ned meir på den tida me har hatt på oss.. No har me, eg og mannen, vore ein tur på ikea med mamma, pappa, søstera og bror min. Bror min kjøpte jo halve butikken.. Han treng jo det meste av utstyr til kjøkkenet og slikt. Så han kjøpte to startpakkar og dyner og puter og greier og greier.. Men no må eg visst ha beina høgt litt før eg pakkar litt til So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #2693 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) No er me nett komne heimatt frå flyttinga til bror min, med påfølgande kaffi og kake-besøk. Koseleg! Så no får me sjå om ikkje det blir litt speling med liv og livmannen på oss Edit: skrivefeil Endret 15. juli 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #2694 Del Skrevet 16. juli 2006 Plan for dagen; Frukost Pakking Middag Pakking Kvelds Pakking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. juli 2006 #2695 Del Skrevet 16. juli 2006 Høres fornuftig ut! Hvor skal dere stable møbler og sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #2696 Del Skrevet 16. juli 2006 Oi, ja det var det du spurte om tidlegare, ja. Hehe, beklagar, gløymte heilt å svare på det, eg. Me har fått lov å plassere tinga våre i garasjen vår. Så me overtar den litt før resten av huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. juli 2006 #2697 Del Skrevet 16. juli 2006 Så bra at dere slipper å leie lager, for det er dyrt! Har dere mye pakking igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #2698 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja, me er glade for at det gjekk i orden, og så slepp me å flytte alt to gongar også. Nokre av tinga skal me ha hos ei av kusinene til mannen, ting me er redde for og sånt. Sølvtøy osv.. Det er ein del pakking igjen, ja. Har ikkje begynt på kjøkkenet for eksempel. Men det er liksom vanskeleg å vita kva ein treng no dei siste dagane før me skal flytte..Stova er me ikkje heilt ferdige med, for der står jo alt finserviset, finglasa, finbestikket og sånn, men me har ikkje meir aviser å pakka i, så me skal innom svigers å henta litt i dag. Mannen har fått hovudansvaret på datarommet, slik at han får det slik han vil ha det. Dette vert faktisk den siste helga me pakkar, så me må henge i i dag. Neste helg skal me til mampap for pappa har bursdag på fredag. Og så har svigerfar bursdag dagen etter, så då skal me dit. Så me har jo neste søndag også då. Og helga etter reknar me med å flytte ut, trur eg. Det er ikkje lenge til, så me får "få fingen ut" som det heiter.. Ha ein fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #2699 Del Skrevet 16. juli 2006 Ååårh.. Pause no.. Har pakka to kassar på kjøkkenet. Ei med kjøkkenmaskiner og ei med boksar som har lokk. Noko som resulterte i at eg måtte leite rund heile kjøkkenet i tillegg til den skuffa eg har med boksar, for å finne para. Har berre eit par single igjen no, pluss nokre i oppvaskemaskina. Så no er det berre å halda augene opne for å finna resten i denne galskapen som flyttepakkinga vår ser ut for å bli... Måtte ha ein liiiten pause no. Hmmm.. Må finne meg litt drikke, kjenner eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #2700 Del Skrevet 16. juli 2006 Ny pause.. Har tatt alle bileta ned frå veggane, nesten alle i alle fall. Og så har eg pakka ned alle pynte tinga me har hatt ståande i stova. Så no ser det heilt tomt ut der. Litt halsbrann no. Må hugse å stoppe innom apoteket på Bystasjonen på veg til svigers eller på veg heimatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg