Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Hvordan går det? Blir det noe eksamenskriving på deg om dagen?

Spilte et par timer i sta'. Er litt lei spillet jeg, alt en skal gjøre tar så lang tid. Kan gjerne spille en time og sånt men etter det så begynner jeg å bli rastløs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snodig! Dette er tredje gong eg prøver å svara her i mi eiga dagbok.. Håpar at "three's a charm" no då ;)

Masse klemmar til alle som har, er og kjem til å poppe innom. Kjenner at eg ikkje har så masse overskudd som eg har lyst å ha til å vera innom her så ofte som før, men eg kjem nok sterkare tilbake seinare :)

Kos&klem frå

-TheOne&Only- Linn3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saaaaaknar deg søta! Eg er "in town" ei veke no, så dersom du har lyst å finne på noko ein dag må du gi meg ein lyd! ;) Vi har jo eigentleg ein kinodate vi.. Hihi.... Kva med Elling i neste veke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi! :) Så koseleg å sjå at eg er litt sakna! :)

Saeria: Hei! Eg har masse overskudd, berre ikkje når det gjeld KG.. Merkeleg, er det ikkje? No er eg nett komen heim frå ein sånn passe travel dag i barnehagen, og skal avgarde til foreldrefolket snart. Men likevel må eg ein tur innom for å trena litt før me fer. Er ikkje det flott? Så måtte eg ha ei skjeve på vegen, så då vart det til at eg poppa innom her nett såvidt.

veslo: Javisst har me det! :) Det hadde eg nesten gløymt no. Det må nesten bli etter 12. for min del, for eg har heilt vanvittig dårleg råd i tillegg til at eg har mange rekningar som må betalast før eg har råd til å ha det kjekt... ;) Kor lenge blir du her?

Men då har eg fått sagt mitt trur eg. Så då stikk eg. :vinke: *vinke-vinke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslo: Javisst har me det! :) Det hadde eg nesten gløymt no. Det må nesten bli etter 12. for min del, for eg har heilt vanvittig dårleg råd i tillegg til at eg har mange rekningar som må betalast før eg har råd til å ha det kjekt... ;) Kor lenge blir du her?

Men då har eg fått sagt mitt trur eg. Så då stikk eg. :vinke: *vinke-vinke*

Blir her til den 14... Men har besøk av mamma frå fredag til laurdagen då. Men Kanskje vi kan gå på kino på søndagen? Altså den 13.? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du-uuuuu? Veit du kva??? Eg er så ufatteleg glad for at eg har blitt kjent med deg eg, søte du!!!! Du betyr faktisk utruleg mykje for meg!!!! Kjempe-kjempe-glad i deg!!!!! Stoooor klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann alle skjønningane mine! :)

No er me tilbake frå farmorbursdagsfeiring. Det var kjekt; mange kjente og kjære der for å hedra farmor sin 70 årsdag :)

Veslo: Ååååh.. No vart eg heilt mållaus her eg sitte. Har faktisk brukt over 20 minutta på å komma så langt i dette innlegget, fordi eg ikkje visste heilt kva eg skulle svara. ;) Men det må eg sei; tuuuusen takk! Eg er kjempeglad i deg også, og er veldig takknemleg for at me vågde å treffa kvarandre då me gjorde det. Berre dumt me ikkje får treft kvarandre oftare. Men det ordnar seg vel etter kvart som me begge blit litt mindre travle i kvardagen. :)

lunacia: Veslo er den søtaste, snillaste og mest fantastiske jenta du kan tenkja deg :) Ein superdupergod ven!

Kverula: :vinke:

Ja, det var det innlegget. Det kjem gjerne fleire... Det gjenstår å sjå. Men no må eg visst skirva litt før fristen går ut... Har jo også litt søknader å skriva i tillegg til eksamensoppgåva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er med oppgåveskriving!!!!!! Og takk for dei herlege orda du skreiv!!!!! Er synd vi er så hektiske begge to, men eg håpar på betre tider eg også!!! Men kino-avtalen vår på sundag gjeld enno, gjer den ikkje?

Eg er så glaaaaad i deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...